Mulla olis vanhasta mesestäni jäänyt Hellan lisävalot. Nykyinen Mondeoni on v.-01, johon olisi kiva laittaa nuo valot kiinni. Mites omistajat on ratkaisseet kiinnityksen ja johtohommat..vai joudunko mokoman takia viemään pajalle?
lisävalot montikkaan
5
3724
Vastaukset
- teline kilven alle
Itse laittaisin lisävalot kiinni rekisterikilven alle laitettavalla valotelineellä, jossa on siis korvalliset lisävaloille yläreunassa. Tuo valoteline tulee siten kilven alle piiloon, eikä puskuriin tule näkyviä reikiä tms. Johdot vetäisiin maskin alareunasta kutistesukan sisässä itse valoille ja tietysti rele-ohjattuna suoraan akulta. Noita kilven alle tulevia lisävalotelineitä saa Motonet, Biltema, HongKong n. 10 eurolla. Rosterinen maksaa vähän enemmän. Motonetista saa näköjään tuon asennussarjan releineen.
- lisävalo
Hyvä! Pitää tsekata tuo.Ihan hyvältä näyttää...
Johdot varmaan releineen osaa laittaa iteki kuhan ohjeet on.. - frangrabba
lisävalo kirjoitti:
Johdot varmaan releineen osaa laittaa iteki kuhan ohjeet on..tuskinpa osaat kun et edes valoja osaa kiinnittää,veikkaisin et sun kuiteskin kannattaa mokoman takia pajalla poiketa
- teline kilven alle
lisävalo kirjoitti:
Johdot varmaan releineen osaa laittaa iteki kuhan ohjeet on..Luulisi ton relesarjan mukana tulevan kytkentäohje. Ei ole vaikea, vaikka ei olisi ohjetta. Akulta "plus"johto releeseen ja releestä johto lisäpitkille. Releelle tulee sitten vain ohjausvirta auton omien pitkienvalojen johdosta (haaroita pitkien valojen polttimolle menevä johto releelle esim rosvoliittimellä), jolloin rele kytkee virran akun ja lisävalojen välille, kun pistät pitkät valot päälle.
- lisävalo
teline kilven alle kirjoitti:
Luulisi ton relesarjan mukana tulevan kytkentäohje. Ei ole vaikea, vaikka ei olisi ohjetta. Akulta "plus"johto releeseen ja releestä johto lisäpitkille. Releelle tulee sitten vain ohjausvirta auton omien pitkienvalojen johdosta (haaroita pitkien valojen polttimolle menevä johto releelle esim rosvoliittimellä), jolloin rele kytkee virran akun ja lisävalojen välille, kun pistät pitkät valot päälle.
Jep.Näin varmaan tehään.Oli näemmä mulla pakettikin jäljellä, eli siellä oli selkeät ohjeet. Frangrabba: suksi suolle!Voihan ne valot laittaa vaikka katolle tai nokkapeltiin jos haluaa ja uskaltaa. Helvata...vaikka hitsaan kiinni jos huvittaa. Kunhan vinkkejä kyselin, meinaan on niitä kiinnitystapoja monia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1086917- 954431
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483826Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 513508
- 1883455
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242959- 672664
- 462501
- 131884