Microsoft Outlook 2007 ei lähetä s.postia

ei ymmarra

mikä tuli, kun kirjoitin sähköpostin mikä lähti ihan normaalisti. perään lähetin toisen mikä jää jurraamaan lähetettävien kansioon vaikka kuinka pitkäksi aikaa.
Luulin että syy on siinä, kun siinä on aika iso liite ja laitoin kokeeksi itselleni muutaman merkin pituisen sähköpostin. Se jäi myös lähetettävien kansioon.
hetken perästä tulee teksti "ei lähetetty".

6

814

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei ymmarra

      Katsoin microsoftin ohjeita:
      http://support.microsoft.com/kb/262052/fi?spid=2578&sid=global
      Mutta tästä ei ollut minulle apua.

      poistin kaikki sähköpostitilini ja loin uudelleen, ei vaikutusta.

      katsoin asetuksista sähköpostini koon hallinnasta että lähtevien kansion koko on vain 38 286 kt, ja sähköposti liitetiedostoineen on 37 MT

      voiko tuota kansion kokoa jotenkin muuttaa ?
      en ymmärrä koska olen aikaisemmin saanut lähetettyä paljon isompiakin viestejä, ja nyt tämä on junnannu eilen illasta kello seitsemästä eli 18 tuntia.

      • ei ymmarra

        katsoinkin että olin ymmärtänyt väärin tuon postilaatikon koon hallinnan.
        Se tarkoittaakin sitä kuinka paljon eri kansioita on käytetty. ei sitä paljonko sinne mahtuu.

        mutta alkuperäinen ongelma jatkuu...


      • ei ymmarra
        . kirjoitti:

        http://office.microsoft.com/fi-fi/outlook/HA102365941035.aspx

        kiitos linkistä. olen perehtynyt noihinkin ohjeisiin.

        mutta vaikka koko olisi vain 3 kt. tavallinen sähköposti. kokeilin itselleni lähettää muutaman kirjaimen sisältävää sähköpostia ja sekään ei lähde.

        joskin Soneran sivuilta katsoinkin, että muillakin on ollut lokakuun lopusta asti näissä häikkää ja vika voi olla myös Soneran päässä.

        nyt kuitenkin kun avasin Windows Mailin, sekin kyselee jotain postipalvelimen salasanaa, mitä ei ikinä ole kysellyt. ja ei edes kelpuuta näitä, vaikka on taatusti oikein.

        nyt tuli sähköposti tänään, vastaanottamisaika 21.15, mikä oli lähetetty eilen illalla seitsemältä.


      • toimii jos toimii
        ei ymmarra kirjoitti:

        kiitos linkistä. olen perehtynyt noihinkin ohjeisiin.

        mutta vaikka koko olisi vain 3 kt. tavallinen sähköposti. kokeilin itselleni lähettää muutaman kirjaimen sisältävää sähköpostia ja sekään ei lähde.

        joskin Soneran sivuilta katsoinkin, että muillakin on ollut lokakuun lopusta asti näissä häikkää ja vika voi olla myös Soneran päässä.

        nyt kuitenkin kun avasin Windows Mailin, sekin kyselee jotain postipalvelimen salasanaa, mitä ei ikinä ole kysellyt. ja ei edes kelpuuta näitä, vaikka on taatusti oikein.

        nyt tuli sähköposti tänään, vastaanottamisaika 21.15, mikä oli lähetetty eilen illalla seitsemältä.

        vaihdat sähköpostia. Minulla on ilmainen gmaili ja se toimii ihan hyvin. Tuo, että lähettämäsi sähköpostiviesti ei lähtenyt, on saattanut johtua siitäkin, että laajakaistayhteydessä on ollut jotain häikkää. Tarkistitko silloin, että internetyhteys toimii muuten? Pääsitkö internettiin?


      • en ymmartanyt
        toimii jos toimii kirjoitti:

        vaihdat sähköpostia. Minulla on ilmainen gmaili ja se toimii ihan hyvin. Tuo, että lähettämäsi sähköpostiviesti ei lähtenyt, on saattanut johtua siitäkin, että laajakaistayhteydessä on ollut jotain häikkää. Tarkistitko silloin, että internetyhteys toimii muuten? Pääsitkö internettiin?

        Minä olen niin tottunut ja pitänyt Microsoft Outlookista, että se on toinen mitä en vaihda. Ensimmäinen on tietokone yleensä:=)

        On minulla myös sähköpostitili Gmailissakin, mutta vain varalta. Tosin junnaa se sähköpostin lähettäminen välillä sielläkin.

        Kyllä minä tietty varmistin laajakaistan toimivuuden yleensä ja kaikki pelaa.
        Sonera kyllä ilmoitti, että niiden postipalvelimissa on ollut häikkää jo pidemmän aikaa.

        Eilen illasta alkaen kaikki on toiminut taas ourait.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6462
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4183
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2577
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2010
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1528
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1387
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1090
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1036
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1021
    Aihe