Miksi me uskovaiset emme

yksi nuori VL..

julista evankeliumia kaduilla ja jaa teevaunuissa teetä uskomattomille ja rukoile heidän puolestaan.

Joskus tuntuu, että vaikka joku seuraoissa itkee, kukaan ei rukoile Hänen puolestaan.

Haluan osallistua katutapahtumiin, läheekö kukaan kaveriksi.

Paikka on Oulu.

61

639

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iveta

olen monta kertaa itseltäni kysynyt. Mutta onneksi voimme hiljaisesti kertoa työpaikoillamme, kaupoissa ja missä liikummekin, että kuinka meidän Herramme Jeesus on tärkeä elämässämme ja emme voi olla kertomatta siitä, vaikka ihmiset vähän ihmettelisivätkin. Varsinkin on hyvä paikka kertoa Hyvästä Paimenesta silloin kun autat jotakin ihmistä. Kun hän kiittää sinua ja kysyy, miksi autoit, niin voit vastata, että Hän on rakastanut ja rakastaa sinua niin paljon, että sen rakkauden runsaus ikäänkuin pakottaa sinua tekemään jotain, eikä sille voi oikein mitään. Pakosta on vaikea auttaa, mutta sisälle vuodatetun ilon tähden, se on huomattavasti helpompaa.

Jumalan runsasta Siunausta SINULLE!

• avakas

Ei ole uskon ymmärrystä !!!

• avakas

Tietää !!!

• Heja Sverige!
        avakas kirjoitti:

Tietää !!!

saarnata juovuksissa Ruotsin vl-seuroissa?

• monenlaista

itkua; teko/valheitkua,
      hädän ja tuskan itkua,
      ilon ja totuuden itkua.

Kun on oikea synnin hätä ja ahdistus, niin Jumala antaa tarpeen lähteä toisten Jumalan lasten luo, saamaan evankeljumin lohdutusta ja virvoitusta.

• "Kun on oikea synnin hätä ja ahdistus, niin Jumala antaa tarpeen lähteä toisten Jumalan lasten luo"

saatana opettaa lapsiaan?

Jeesus opettaa näin:

Matt. 28:

"19. Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
        20. ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

• lyyleri
        Melperi1 kirjoitti:

"Kun on oikea synnin hätä ja ahdistus, niin Jumala antaa tarpeen lähteä toisten Jumalan lasten luo"

Jeesus opettaa näin:

Matt. 28:

"19. Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
        20. ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

jos vl:ät sinun työpaikallasi tai työmatkallasi olisivat sinua piirittämässä Raamatun kanssa ...ja työmatkalla , esim. bussissa koko ajan kertoisivat...???! Oothan tyytyväinen, että näin ei ole, vaan Jumalan valtakunnan työtä tehdään vähän eri lailla..!

• lyyleri kirjoitti:

jos vl:ät sinun työpaikallasi tai työmatkallasi olisivat sinua piirittämässä Raamatun kanssa ...ja työmatkalla , esim. bussissa koko ajan kertoisivat...???! Oothan tyytyväinen, että näin ei ole, vaan Jumalan valtakunnan työtä tehdään vähän eri lailla..!

"jos vl:ät sinun työpaikallasi tai työmatkallasi olisivat sinua piirittämässä Raamatun kanssa ...ja työmatkalla , esim. bussissa koko ajan kertoisivat...???!"

tällaisesta älyttömyydestä on puhunut ja sellaista ehdottanut? Vain sinä SRK:n hengellisessä KURALÄTÄKÖSSÄ kaulaasi myöten uiva vl-muori?

Mutta onhan se selvää, että sinä munasarjoja myöten vl-valheopeilla pesty eukko et ymmärrä mitään siitä, mitä Jeesus tarkoitti lähetyskäskyllä, koska vl-valheopetuksen mukaan uskoontuloon riittää se, että ihminen syntyy vl-kotiin. Olet siis ihan pihalla edellä kirjoittamastani lähetyskäskystä. Sitä ei veeällien tarvitse noudattaa - kuten ei paljon muutakaan Raamatusta.

Jumala pitää huolen siitä, että saatanallisia vl-VALHEOPPEJA ei viedä muihin maihin. Tämän vuoksi vl-herätysliikkeellä ei ole yhtään lähetystyöntekijää. Vl-KÄÄRMEKEITTOA kiehutetaan vain täällä Suomessa ja ohjataan Raamatun vastaisten valheoppien kautta vanhoillislestadiolaisia kohti ikuista ............?

Niin mitä? Jokainen miettiköön tätä.

• lyyleri
        Melperi1 kirjoitti:

"jos vl:ät sinun työpaikallasi tai työmatkallasi olisivat sinua piirittämässä Raamatun kanssa ...ja työmatkalla , esim. bussissa koko ajan kertoisivat...???!"

tällaisesta älyttömyydestä on puhunut ja sellaista ehdottanut? Vain sinä SRK:n hengellisessä KURALÄTÄKÖSSÄ kaulaasi myöten uiva vl-muori?

Mutta onhan se selvää, että sinä munasarjoja myöten vl-valheopeilla pesty eukko et ymmärrä mitään siitä, mitä Jeesus tarkoitti lähetyskäskyllä, koska vl-valheopetuksen mukaan uskoontuloon riittää se, että ihminen syntyy vl-kotiin. Olet siis ihan pihalla edellä kirjoittamastani lähetyskäskystä. Sitä ei veeällien tarvitse noudattaa - kuten ei paljon muutakaan Raamatusta.

Jumala pitää huolen siitä, että saatanallisia vl-VALHEOPPEJA ei viedä muihin maihin. Tämän vuoksi vl-herätysliikkeellä ei ole yhtään lähetystyöntekijää. Vl-KÄÄRMEKEITTOA kiehutetaan vain täällä Suomessa ja ohjataan Raamatun vastaisten valheoppien kautta vanhoillislestadiolaisia kohti ikuista ............?

avaaja moitti, ettei VL;ät kulje kaduilla ja julkisilla paikoilla ja saarnaa evankeliumia..!!!

• lyyleri kirjoitti:

avaaja moitti, ettei VL;ät kulje kaduilla ja julkisilla paikoilla ja saarnaa evankeliumia..!!!

avaaja puhui teetupabussityöstä. Sinä muutit asian työpaikoiksi ja työmatkabusseiksi.

Olet sinä vanha rouva melkoinen vl-ketkuilija!!

• Acimlai nen
        Melperi1 kirjoitti:

"Kun on oikea synnin hätä ja ahdistus, niin Jumala antaa tarpeen lähteä toisten Jumalan lasten luo"

Jeesus opettaa näin:

Matt. 28:

"Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen "

Huomatkaa siis että tässä Jeesus kehottaa opetuslapsia tekemään kaikki kansat itsensä, siis JEESUKSEN, opetuslapsiksi. Ei vanhoillislestadiolaisten, ei jehovantodistajien, eikä edes "acimlaisten".

Vanhoillislestadiolaiset haluaisivat että oltaisiin VANHOILLISLESTADIOLAISTEN opetuslapsia. Ja siinä tapauksessa tietysti on etsittävä vanhoillislestadiolaisia jos heitä nyt sattuu pitämään Jumalanaan.

Tämä on vähän sama asia kuin että jos mielii ruskettua niin täytyy kelliä AURINGON valossa, ei keikistellä kalpeaihoisten eikä edes ruskettuneiden ihmisten edessä.

Kohde pitää siis olla täsmälleen oikea. Muuten ei onnistu.

• Äitiliini**

tarvitsevat ennenkaikkea konkreettista apua esim. vanhukset ulkoiluttamista ja juttuseuraa ja yksinäiset ystävää, joka kuuntelee.

Ihminen voi olla lähimmäiselleen "enkeli" . Se on parasta evankelioimista, eikä se, että omaa sädekehää kirkastetaan paasaamalla omasta uskosta ilman konkreettisia tekoja. Sellainen "apu" suorastaan puistattaa.

• avakas

Vaikuttaa totuudelta !!!

• lyyleri
        Acimlai nen kirjoitti:

"Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen "

Huomatkaa siis että tässä Jeesus kehottaa opetuslapsia tekemään kaikki kansat itsensä, siis JEESUKSEN, opetuslapsiksi. Ei vanhoillislestadiolaisten, ei jehovantodistajien, eikä edes "acimlaisten".

Vanhoillislestadiolaiset haluaisivat että oltaisiin VANHOILLISLESTADIOLAISTEN opetuslapsia. Ja siinä tapauksessa tietysti on etsittävä vanhoillislestadiolaisia jos heitä nyt sattuu pitämään Jumalanaan.

Tämä on vähän sama asia kuin että jos mielii ruskettua niin täytyy kelliä AURINGON valossa, ei keikistellä kalpeaihoisten eikä edes ruskettuneiden ihmisten edessä.

Kohde pitää siis olla täsmälleen oikea. Muuten ei onnistu.

raamattu kehottaa etsimään, mistä löytyy Jeesus ja opetuslapset...Muistathan Pyhän Hengen vuodattaminen !?

• .vakas
        Äitiliini** kirjoitti:

tarvitsevat ennenkaikkea konkreettista apua esim. vanhukset ulkoiluttamista ja juttuseuraa ja yksinäiset ystävää, joka kuuntelee.

Ihminen voi olla lähimmäiselleen "enkeli" . Se on parasta evankelioimista, eikä se, että omaa sädekehää kirkastetaan paasaamalla omasta uskosta ilman konkreettisia tekoja. Sellainen "apu" suorastaan puistattaa.

Vanhukset tarvitsevat tukea; mutta myös Flexileä !!!

• Vl = valheen lapsi
        lyyleri kirjoitti:

raamattu kehottaa etsimään, mistä löytyy Jeesus ja opetuslapset...Muistathan Pyhän Hengen vuodattaminen !?

löytyy saatana ja sen lapsia.

• 1+4=?
        lyyleri kirjoitti:

Tuollainen työ on keskinäisen kehumisen kerhon puuhastelua ry:n toimitalolla.

• Asiasta on näyttöä
        lyyleri kirjoitti:

Vl:t piileskelevät ry:illä eivätkä vahingossakaan jalkaudu kaduille evankeliumia levittämään.

• sondeeraaja
        lyyleri kirjoitti:

mm. testaamaan kaikki henget. Moniko vanhoilislestadiolainen on edes kerran elämässään käynyt koettelemassa muiden hengellisyyksien henkiä?

• surullista luettavaa

Raamattu käskee ensisijaisesti mennä saarnaamaan evankeliumin ilosanomaa niille, joilla sitä ei vielä ole. Jeesus opetti, ettei terveet tarvitse parannusta vaan sairaat. Lestadiolaisuuden pahin moka on siinä, että evankeliumia saarnataan vain omien keskuudessa, mutta ei toteuteta sitä mitä Jeesus käski eli ei mennä kaduille kertomaan Jeesuksesta.

Huomaa tuosta edellisestäkin viestistä, että omille vaan saarnaillaan mutta Raamattua ei noudateta.

• surullista luettavaa kirjoitti:

Raamattu käskee ensisijaisesti mennä saarnaamaan evankeliumin ilosanomaa niille, joilla sitä ei vielä ole. Jeesus opetti, ettei terveet tarvitse parannusta vaan sairaat. Lestadiolaisuuden pahin moka on siinä, että evankeliumia saarnataan vain omien keskuudessa, mutta ei toteuteta sitä mitä Jeesus käski eli ei mennä kaduille kertomaan Jeesuksesta.

Huomaa tuosta edellisestäkin viestistä, että omille vaan saarnaillaan mutta Raamattua ei noudateta.

Juuri näin, menkää on avainsana ja kertokaa ilosanomaa Jeesuksesta. Näin ollen ei VL ole kristitty järjestö?

Lestadiolaisuuden pahin moka on siinä, että evankeliumia saarnataan vain omien keskuudessa, mutta ei toteuteta sitä mitä Jeesus käski eli ei mennä kaduille kertomaan Jeesuksesta. ** Sehän ei ole lähetystyötä, vaan opetusta, mutta väliltä uupuu Jeesuksen ohje, kaste.

Huomaa tuosta edellisestäkin viestistä, että omille vaan saarnaillaan mutta Raamattua ei noudateta. * Ei. Siihen kuuluu myös Jeesuksen seuraaminen, jota ei yksikään VL tee.

Mutta meille Pyhille kristityille, Pyhän Hengen voidelluille on lähetyskäsky voimassa, ensin juutalaiselle, sitten kreikkalasille, ja viimeisenä Suomessa lestadiolaisille.

Shalom

• acimlai nen
        lyyleri kirjoitti:

..Jeesus joka oli paikalla, käski omasta fyysisestä läsnäolostaan huolimatta, opetuslapsiaan etsimään Jumalan valtakuntaa, osoittaa että Jumalan valtakunta se löydetään omasta sydämestä, ei mistään poppoosta tai ryhmästä. Vanhoillislestadiolaisuus on primitiivistä uskonnollisuutta ja uskontokulttuuria päämääränä on pelata vain omaan pusiiin.

• kukkuulo
        Melperi1 kirjoitti:

avaaja puhui teetupabussityöstä. Sinä muutit asian työpaikoiksi ja työmatkabusseiksi.

melkonen jkäärmeenb pesä kfgsdyhkl asasas

• lyyleri
        Melperi1 kirjoitti:

teetupabussiin kettään ?? Mitä sanot Melperi!?! Eikö hyvä systeemi, että seuratilaisuudet Omissa rakennuksissa, jonne jotkut haluavat tulla mielenkiinnosta katselemaan ja kuuntelemaan , ja jonka voi sitten kiertää kaukaa se, joka kammoksuu.??!

• lyyleri
        Melperi1 kirjoitti:

ainakin sannoo olevansa ahkera työpaikalla uskostaan puhuja..

• lyyleri kirjoitti:

teetupabussiin kettään ?? Mitä sanot Melperi!?! Eikö hyvä systeemi, että seuratilaisuudet Omissa rakennuksissa, jonne jotkut haluavat tulla mielenkiinnosta katselemaan ja kuuntelemaan , ja jonka voi sitten kiertää kaukaa se, joka kammoksuu.??!

Sen verran olen ollut mukana teetupabussityössä, että sinne ohjautuu nimenomaan nuoria kartsalta. Nämä nuoret eivät kuunakullanvalkeana mene mihinkään kirkkoon tms. Teetupabussissa syntyy hyviä keskusteluja.

Mutta tämähän on ihan ufojuttua sinulle ja muille vanhoillislestadiolaisille.

• työtä?
        lyyleri kirjoitti:

Mikä siinä on, että panttaatte armoa?

• Uutta toimintaa!

Mielelläni lähtisin seuraksesi, mutta matkaa on yli 500 km/sivu.
      Vastaavaa kyselin vuosia sitten Helsingissä - ja turpaan tuli yrkällä.

• iveta

osallistua evankelioimiseen on myös se, että alkaa esim. antaa taloudellista tukea esim. TV-7:lle. Näin itse päätin alkaa tehdä.

• turvin.

On niin työlästä tehdä lähetystyötä epäuskoisille -pirttiviljelys on kivampaa!

• Ry riittää

Maailman loka vois siinä tarttua!

• 3 v kristitynä ollut

Mutta itkin illat seurojen jälkeen, syntinen kun olin ja pelkkä käden nosto ei oikein tuntunut omalta.

Törmäsin kerran Tee vaunuun ja siellä nuoriso kertoi Jeesuksesta, kuinka suuri Hänen Herruutensa ja rakkautensa on. Koin ensimmäistä kertaa silloin suuren rakkauden ja Pyhän Hengen läsnäolon, sekä sen, kuinka Jeesus oli jo sovittanut minun syntini Golgatalla, ei sitä voi kukaan ihminen anteeksi antaa, tai pidättää, SE ON JO TAPAHTUNUT, PITÄÄ VAIN OTTAA JEESUS HERRAKSI, JA LÄHTEÄ SEURAAMAAN Häntä.

Muutaman kuukauden päästä minut kastettiin, ja julista evankeliumi Jeesuksesta ( jota ei Vl tee ) ja usea on jo vastaan ottanut Jeesuksen.

Yksi ihminen on kastettu, mutta menetin perheeni, mutta sain uuden paremman tilalle, Suuren universaalin Jumalan seurakunnan Pojassaan.

Kehoitta toimimaan samoin, Yrkän rauha on vain siitä puhumista, Jeesuksen rauha on siinä elämistä.

3 v. kristittynä ollut.

• iveta
        3 v kristitynä ollut kirjoitti:

Mutta itkin illat seurojen jälkeen, syntinen kun olin ja pelkkä käden nosto ei oikein tuntunut omalta.

Törmäsin kerran Tee vaunuun ja siellä nuoriso kertoi Jeesuksesta, kuinka suuri Hänen Herruutensa ja rakkautensa on. Koin ensimmäistä kertaa silloin suuren rakkauden ja Pyhän Hengen läsnäolon, sekä sen, kuinka Jeesus oli jo sovittanut minun syntini Golgatalla, ei sitä voi kukaan ihminen anteeksi antaa, tai pidättää, SE ON JO TAPAHTUNUT, PITÄÄ VAIN OTTAA JEESUS HERRAKSI, JA LÄHTEÄ SEURAAMAAN Häntä.

Muutaman kuukauden päästä minut kastettiin, ja julista evankeliumi Jeesuksesta ( jota ei Vl tee ) ja usea on jo vastaan ottanut Jeesuksen.

Yksi ihminen on kastettu, mutta menetin perheeni, mutta sain uuden paremman tilalle, Suuren universaalin Jumalan seurakunnan Pojassaan.

Kehoitta toimimaan samoin, Yrkän rauha on vain siitä puhumista, Jeesuksen rauha on siinä elämistä.

3 v. kristittynä ollut.

Kiitos ihanasta viestistäsi! Jumalan runsasta Siunausta koko Sinun Elämääsi!

• metaskeema

Miksi kristinuskoa ylipäätään pitää julistaa? Eihän siinä ole päätä eikä häntää koko julistuksessa.

• Jeesus Kristus

lupasi tunnustaa viimeisenä päivänä Isänsä edessä ne omat lapsensa, jotka täällä ajassa eläessään ovat tunnustaneet Herraa Jeesusta ihmisten keskellä.

"Voi minua, ellen minä evankeljumia julista!"

• metaskeema
        Jeesus Kristus kirjoitti:

lupasi tunnustaa viimeisenä päivänä Isänsä edessä ne omat lapsensa, jotka täällä ajassa eläessään ovat tunnustaneet Herraa Jeesusta ihmisten keskellä.

Joulupukki lupaa tuoda lahjoja kilteille lapsille. Mikset julistaisi mieluummin tästä?

• Tavoittelija
        metaskeema kirjoitti:

Joulupukki lupaa tuoda lahjoja kilteille lapsille. Mikset julistaisi mieluummin tästä?

Joulupukki ei tuo mielenrauhaa. Hän ei paranna sairauksia. Hän ei vapauta syyllisyydestä, ahdistuksista, riippuvuuksista eikä ylipäätään taakoista. Hän ei korjaa vaurioitunutta itsetuntoa. Hän ei anna ikuista elämää. Ja niin edelleen.

• antaa
        metaskeema kirjoitti:

"kilteille lapsille" lahjoja, mutta elämän ja kuoleman Herra Jeesus Krsistus antaa lahjansa täysin vikaisille ja epäonnisuneille syntisille lapsilleen ilmaiseksi ja ehdoitta.

• Tavoittelija
        antaa kirjoitti:

"kilteille lapsille" lahjoja, mutta elämän ja kuoleman Herra Jeesus Krsistus antaa lahjansa täysin vikaisille ja epäonnisuneille syntisille lapsilleen ilmaiseksi ja ehdoitta.

Juuri näin.

• metaskeema
        Tavoittelija kirjoitti:

Joulupukki ei tuo mielenrauhaa. Hän ei paranna sairauksia. Hän ei vapauta syyllisyydestä, ahdistuksista, riippuvuuksista eikä ylipäätään taakoista. Hän ei korjaa vaurioitunutta itsetuntoa. Hän ei anna ikuista elämää. Ja niin edelleen.

Minun mielenrauhani parani kertaheitolla kun minusta tuli ateisti.

• Tavoittelija
        metaskeema kirjoitti:

Minun mielenrauhani parani kertaheitolla kun minusta tuli ateisti.

Sehän on hyvä asia.

• metaskeema
        antaa kirjoitti:

Jos kerran mitään ehtoja ei ole lahjojen antamiselle, niin miksi niistä lahjoista tarvitsee erikseen julistaa? Eikö ne silloin jaeta joka tapauksessa?

Edellyttääkö Jeesuksen lahjojen saaminen epäonnistumista ja synnintekoa. Mitä lahjoja tuollaiset lahjat ovat, jotka vaativat vastinetta? Ei lahjoja ensinkään.

Mitä sitten, jos ei vaikka huvita tehdä syntiä ja muutenkin aina onnistuu kaikessa?

• metaskeema
        Tavoittelija kirjoitti:

Sehän on hyvä asia.

Jeesuksesta luopuminen siis toi mielenrauhaa.

• Tavoittelija
        metaskeema kirjoitti:

Jeesuksesta luopuminen siis toi mielenrauhaa.

Oliko sinulla Jeesus? Sitä minä en tiennytkään.

• Tavoittelija
        metaskeema kirjoitti:

Jos kerran mitään ehtoja ei ole lahjojen antamiselle, niin miksi niistä lahjoista tarvitsee erikseen julistaa? Eikö ne silloin jaeta joka tapauksessa?

Edellyttääkö Jeesuksen lahjojen saaminen epäonnistumista ja synnintekoa. Mitä lahjoja tuollaiset lahjat ovat, jotka vaativat vastinetta? Ei lahjoja ensinkään.

Mitä sitten, jos ei vaikka huvita tehdä syntiä ja muutenkin aina onnistuu kaikessa?

Ei niitä voida jakaa, jos ihminen esimerkiksi uskoo tuomitsevaan Jumalaan. Tarvitaan julistusta hyvästä Jumalasta, jotta ihmiset tietäisivät hänestä.

Epäonnistuminen ja synninteko eivät ole vastineita lahjoille, vaan ne ovat Jumalasta erossa olevan ihmisen olotila. Jos ei huvita tehdä syntiä ja muutenkin aina onnistuu kaikessa, silloinhan kaiken pitäisi olla kunnossa.

• 12+13=?
        metaskeema kirjoitti:

Mistäs ne aikuisten lahjat tulevat? En haluaisi olla lahjaton.

• evankeLIUMI :)
        Jeesus Kristus kirjoitti:

Se on EVANKELIUMI ei mikään JUMI. Noin tärkeä asia pitää osata kirjoittaa oikein.

• mie taas.
        evankeLIUMI :) kirjoitti:

Se on EVANKELIUMI ei mikään JUMI. Noin tärkeä asia pitää osata kirjoittaa oikein.

tietäisit, mitä se on.

• metaskeema
        Tavoittelija kirjoitti:

Ei niitä voida jakaa, jos ihminen esimerkiksi uskoo tuomitsevaan Jumalaan. Tarvitaan julistusta hyvästä Jumalasta, jotta ihmiset tietäisivät hänestä.

Epäonnistuminen ja synninteko eivät ole vastineita lahjoille, vaan ne ovat Jumalasta erossa olevan ihmisen olotila. Jos ei huvita tehdä syntiä ja muutenkin aina onnistuu kaikessa, silloinhan kaiken pitäisi olla kunnossa.

Ei hyvä Jumala muutu uskomalla ja julistamalla todelliseksi. Julistaminen ei siis tarkoita sitä, että Jumalasta tiedettäisiin.

• Tavoittelija
        metaskeema kirjoitti:

Ei hyvä Jumala muutu uskomalla ja julistamalla todelliseksi. Julistaminen ei siis tarkoita sitä, että Jumalasta tiedettäisiin.

Vaikka sinusta vaikuttaisikin siltä, että Jumalaan uskovat ovat idiootteja, jotka puhuvat asioista, joista eivät tiedä mitään, vaikutelmasi ei välttämättä ole totuudenmukainen.

Uskovan näkökulmasta sinäkin vaikutat suoraan sanottuna idiootilta.

• .

Sehän edellyttäisi rahvaan tasolle laskeutumista omasta ylemmyydestämme. Joutuisi kohtaamaan lähimmäisiä. Mitenkäs me uskovaiset nyt sellaista tekisimme.

• Äitiliini**

näin, että vl-kristityt tyypillisesti eivät osallistu lähimmäisen auttamistyöhön?

• penkistä

meillä ei katsota sitä tarpeelliseksi.

• Kempelainen
        penkistä kirjoitti:

meillä ei katsota sitä tarpeelliseksi.

sitten Hän ei oilisikaan enään saatana.

Kristillisen seurakunnan tunnusmerkistö on teot;

- Opetus
        - Lähetystyö
        - Diakonia.

Näistä toteutuu ainoastaan yksi, eli opetus SRK;ssa.

Mm lähetystyötä, jonka yksi tukipilari on internetvälitteinen TV, he jopa terrorisoivat, ja SILLÄ TAVOITETAAN MILJOONIA IHMISÄ, Joita Jumala vetää Jeesukseen.

Jeesus itse sanoi sen tärkeimpänä merkkinä Israelin perustamisien lisäksi; Matt. 24:14
        Tämä valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistukseksi, ja sitten tulee loppu.

• aimovel(itse jeesus)
        Kempelainen kirjoitti:

sitten Hän ei oilisikaan enään saatana.

Kristillisen seurakunnan tunnusmerkistö on teot;

- Opetus
        - Lähetystyö
        - Diakonia.

Näistä toteutuu ainoastaan yksi, eli opetus SRK;ssa.

Mm lähetystyötä, jonka yksi tukipilari on internetvälitteinen TV, he jopa terrorisoivat, ja SILLÄ TAVOITETAAN MILJOONIA IHMISÄ, Joita Jumala vetää Jeesukseen.

Jeesus itse sanoi sen tärkeimpänä merkkinä Israelin perustamisien lisäksi; Matt. 24:14
        Tämä valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistukseksi, ja sitten tulee loppu.

ei yhtään mitää

• avakas

Hellari kun tuollaisia kyselet; tai sinulla ei ole oikeaa uskon ymmärrystä !!!

• Mukaan vaan

Oulussahan on jokavuotinen yhteiskristillinen Totuus-tapahtuma.

• mie taas..

VL nuoria?

Kaduilla siis.

l

• avakas

Ettet ymmärrä mikä on ihmisen ja mikä on Jumalan; sinulta puuttuu uskon ymmärrys...

• OivaKolli

Lienetkö enää oikein uskomassakaan. Ei uskomassa olevat tee lähetystyötä.

• heidikruger

Kaikenlaista hiippailijaa kaduilla kulkee muutenkin. "Uskomaton" tämä avaaja, kun kuvittelee olevansa nuori vl, jos pysyisit sieltä kaduilta kuitenkin pois.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas nuoren kuolema

Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭
      Lapua
      133
      4705
    2. Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät

Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa
      Maailman menoa
      70
      3310
    3. "Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"

Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin
      Maailman menoa
      105
      3185
    4. Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä

Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma
      Maailman menoa
      39
      2631
    5. Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa

Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.
      Maailman menoa
      28
      2312
    6. Kuinka paljon teillä

on ikäeroa?
      Ikävä
      113
      1608
    7. Sinusta kulta paljastuikin yllättävä

taito. Vaikuttavaa. ❤️
      Ikävä
      49
      1136
    8. Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin

Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta
      Maailman menoa
      339
      1127
    9. 49
      872
    10. Mitä luulet mies

Olisko tämä mun mustasukkaisuus iso ongelma meidän suhteessa? Tiedän, että se ei ole hyvä asia, mutta tykkään susta niin
      Ikävä
      55
      691
    Aihe