Miten toimia?

Yks vaan...

Ex mies ei suostu maksamaan osuutta talosta ym ja lupauksista huolimatta vaan pitkittää ja pitkittää vaikka kaikki oli sovittu summia myöten. Miten toimia että saa osuutensa??

4

764

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokeile....

jos ottasit lakimieheen yhteyttä? Jos exä ei ole kirjallisesti luvannut sinulle mitään maksaa voi asia pitkittyä. jos teillä on avioehto se määrää osituksen, jos ei niin kaikki menee puoliksi. mutta lakimies on ystävä erossa

• Säälivä

Just niin. Kannattaa ottaa asianajaja avuksi. Mulla oli kanssa ex:n kanssa ok-talo ja ex:n piti lunastaa mut pois. Tarkoitus oli, että olisin saanut rahat pikaisesti,sillä tarvitsin itselleni asuntorahaa. Ex pitkitti ja pitkitti.Ehkäpä säälistä minä menin siihen peliin,olin se lähtenyt osapuoli. Lopulta otin asianajajan ja homma ratkesi sopimuksella parissa viikossa.Suosittelen.

• Nyt ratkes
        Säälivä kirjoitti:

Just niin. Kannattaa ottaa asianajaja avuksi. Mulla oli kanssa ex:n kanssa ok-talo ja ex:n piti lunastaa mut pois. Tarkoitus oli, että olisin saanut rahat pikaisesti,sillä tarvitsin itselleni asuntorahaa. Ex pitkitti ja pitkitti.Ehkäpä säälistä minä menin siihen peliin,olin se lähtenyt osapuoli. Lopulta otin asianajajan ja homma ratkesi sopimuksella parissa viikossa.Suosittelen.

Mulla on samanlainen tilanne ja vielä kesämökki päälle. Ollaan sovittu, mutta rahoja ei kuulu ja viime kesäkin meni silleen, että mies oli uuden ystävänsä kanssa koko kesän mökillä ja minä "telttailin". Haluun tälle lopun.Asun Outokummussa ja exä lähikunnassa. Onko kellä suositella jotain Kuopiosta tai Joensuusta hyvää asianajajaa?

• Onnellinen eronnut
        Nyt ratkes kirjoitti:

Mulla on samanlainen tilanne ja vielä kesämökki päälle. Ollaan sovittu, mutta rahoja ei kuulu ja viime kesäkin meni silleen, että mies oli uuden ystävänsä kanssa koko kesän mökillä ja minä "telttailin". Haluun tälle lopun.Asun Outokummussa ja exä lähikunnassa. Onko kellä suositella jotain Kuopiosta tai Joensuusta hyvää asianajajaa?

Jos käyt Kuopiossa, asianajaja Jari Karhinen on hyvä, jos käyt Joensuussa, asianajaja Harri Kongtturia olen kuullut kehuttavan eri yhteyksissä. Itselläni on erosta 5 vuotta ja onneksi saimme pikaisen sovun ja rahat tililleni.Ja olen vielä hyvät ystävät entisen mieheni kanssa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Onko Pajari gerontofiili?

Poliitikko Harry ”Hjallis” Harkimo, 70, kertoi itsenäisyyspäivänä seurustelevansa Jasmine Pajarin, 35, kanssa. Fuengiro
      Maailman menoa
      24
      4409
    2. Uskomatonta, Sanna Marinille ei haluttu antaa näkyvyyttä Linnan juhlissa

Kymmenen Uutiset juuri ennen Marinin saapumista ja Areenakin kyykkäsi. Kyllä SDP:läinen politiikan supertähti on paha on
      Maailman menoa
      315
      2823
    3. Ei sydäntään voi pettää loputtomiin

Vielä me toisemme löydetään.
      Ikävä
      129
      1654
    4. Sofia & Stefan

Kas kummaa, yhtäaikaa Dubaissa? Pääsikö Sofia pitkästä aikaa Dubain kotiin? 😂 Instaan muistettu laittaa kuva "vesi ton
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1635
    5. Kiitos että olet

Tiedän, että sinä olet ja ajattelet minua välillä. Se tuo minulle voimaa, et tiedäkään miten paljon. Vaikka meistä ei tu
      Ikävä
      65
      1562
    6. Muistan kuinka isovanhemmat kertoivat teinipoikia VIEDYN VÄKISIN kodeistaan SOTAAN

Suomen sotien aikaan erittäin nuoria teinipoikia vietiin väkisin kodeistaan ja lähetetiin sotimaan. Meinaatteko ettei t
      Maailman menoa
      279
      1138
    7. Hjalliksen uusi pano on 35 v nainen.

Hjallis itse on 70 vuotias vanha papparainen. Kyllä siinä on taas saanut hjallis lompakkoa pitää paksuna kun on naisen i
      Sinkut
      108
      857
    8. Mitähän tässä kävikään

Jotain kummaa on tapahtunut.. Miksen tunne kaipausta? Mihin katosi roihu sydämestä jonka vielä hetki sitten tunsin?
      Ikävä
      104
      769
    9. Voi kun uskaltasin

Sulta suoraa kysyä onko kaikki hyvin? 🫤 Poistit kaikki kuvatkin ja muuta... Tietäsipä et pahan olon susta pois halata
      Ikävä
      79
      757
    10. Nainen, mitä tahdot ja odotat tulevaisuudelta

Itse olen jo kaiken sanottavan sanonut ja haudannut ne unelmat. Ei ole oikeastaan juurikaan mitään enää mitä tavoittelis
      Ikävä
      79
      718
    Aihe