Miten toimia?

Yks vaan...

Ex mies ei suostu maksamaan osuutta talosta ym ja lupauksista huolimatta vaan pitkittää ja pitkittää vaikka kaikki oli sovittu summia myöten. Miten toimia että saa osuutensa??

4

798

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokeile....

      jos ottasit lakimieheen yhteyttä? Jos exä ei ole kirjallisesti luvannut sinulle mitään maksaa voi asia pitkittyä. jos teillä on avioehto se määrää osituksen, jos ei niin kaikki menee puoliksi. mutta lakimies on ystävä erossa

      • Säälivä

        Just niin. Kannattaa ottaa asianajaja avuksi. Mulla oli kanssa ex:n kanssa ok-talo ja ex:n piti lunastaa mut pois. Tarkoitus oli, että olisin saanut rahat pikaisesti,sillä tarvitsin itselleni asuntorahaa. Ex pitkitti ja pitkitti.Ehkäpä säälistä minä menin siihen peliin,olin se lähtenyt osapuoli. Lopulta otin asianajajan ja homma ratkesi sopimuksella parissa viikossa.Suosittelen.


      • Nyt ratkes
        Säälivä kirjoitti:

        Just niin. Kannattaa ottaa asianajaja avuksi. Mulla oli kanssa ex:n kanssa ok-talo ja ex:n piti lunastaa mut pois. Tarkoitus oli, että olisin saanut rahat pikaisesti,sillä tarvitsin itselleni asuntorahaa. Ex pitkitti ja pitkitti.Ehkäpä säälistä minä menin siihen peliin,olin se lähtenyt osapuoli. Lopulta otin asianajajan ja homma ratkesi sopimuksella parissa viikossa.Suosittelen.

        Mulla on samanlainen tilanne ja vielä kesämökki päälle. Ollaan sovittu, mutta rahoja ei kuulu ja viime kesäkin meni silleen, että mies oli uuden ystävänsä kanssa koko kesän mökillä ja minä "telttailin". Haluun tälle lopun.Asun Outokummussa ja exä lähikunnassa. Onko kellä suositella jotain Kuopiosta tai Joensuusta hyvää asianajajaa?


      • Onnellinen eronnut
        Nyt ratkes kirjoitti:

        Mulla on samanlainen tilanne ja vielä kesämökki päälle. Ollaan sovittu, mutta rahoja ei kuulu ja viime kesäkin meni silleen, että mies oli uuden ystävänsä kanssa koko kesän mökillä ja minä "telttailin". Haluun tälle lopun.Asun Outokummussa ja exä lähikunnassa. Onko kellä suositella jotain Kuopiosta tai Joensuusta hyvää asianajajaa?

        Jos käyt Kuopiossa, asianajaja Jari Karhinen on hyvä, jos käyt Joensuussa, asianajaja Harri Kongtturia olen kuullut kehuttavan eri yhteyksissä. Itselläni on erosta 5 vuotta ja onneksi saimme pikaisen sovun ja rahat tililleni.Ja olen vielä hyvät ystävät entisen mieheni kanssa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      183
      11017
    2. Valkeakosken sekopää murhaaja.

      Itselläni on 3 teini ikäistä tytärtä ja tämä tapaus on herättänyt minussa tosi paljon surua ja vihaa. On käsittämättömän
      Valkeakoski
      143
      2078
    3. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      242
      1387
    4. Sille yhelle vaa

      Viime aikoina oon miettinyt sun juttuja aika paljon. Vaikka en oo saanu susta vielä kunnolla selvää kuvaa, jotenkin tunt
      Ikävä
      61
      1010
    5. Kiitos kun annoit värejä elämääni

      Edes pienen hetken. Sellasiakin mitä en muuten näe ;) ❤️
      Ikävä
      53
      910
    6. Hiljaista on

      Ei kuulu viestiä 😘 pallo on sinulla Mies, odotan!
      Ikävä
      60
      848
    7. Nainen, se kun olit joskus niin vakavana

      ja naama peruslukemilla, toisinaan silloinkin kun kuuntelit juttujani. Se ilme on jäänyt lähtemättömästi mieleeni. Mitäh
      Ikävä
      42
      747
    8. Onhan sulla

      Nainen nyt varmasti kaikki hyvin.
      Ikävä
      52
      699
    9. Olen ylpeä sinusta

      nainen. Vaikutat "vanhalta" tekijältä. Olet aarre tälle touhulle ja uskon että pääset vielä pitkälle jos haluat. Ehkä sa
      Tunteet
      25
      685
    10. Kysymys iltaan

      Kuinka kuuma kaivattusi on celsius-asteikolla?
      Ikävä
      42
      679
    Aihe