Ex mies ei suostu maksamaan osuutta talosta ym ja lupauksista huolimatta vaan pitkittää ja pitkittää vaikka kaikki oli sovittu summia myöten. Miten toimia että saa osuutensa??
Miten toimia?
4
877
Vastaukset
- kokeile....
jos ottasit lakimieheen yhteyttä? Jos exä ei ole kirjallisesti luvannut sinulle mitään maksaa voi asia pitkittyä. jos teillä on avioehto se määrää osituksen, jos ei niin kaikki menee puoliksi. mutta lakimies on ystävä erossa
- Säälivä
Just niin. Kannattaa ottaa asianajaja avuksi. Mulla oli kanssa ex:n kanssa ok-talo ja ex:n piti lunastaa mut pois. Tarkoitus oli, että olisin saanut rahat pikaisesti,sillä tarvitsin itselleni asuntorahaa. Ex pitkitti ja pitkitti.Ehkäpä säälistä minä menin siihen peliin,olin se lähtenyt osapuoli. Lopulta otin asianajajan ja homma ratkesi sopimuksella parissa viikossa.Suosittelen.
- Nyt ratkes
Säälivä kirjoitti:
Just niin. Kannattaa ottaa asianajaja avuksi. Mulla oli kanssa ex:n kanssa ok-talo ja ex:n piti lunastaa mut pois. Tarkoitus oli, että olisin saanut rahat pikaisesti,sillä tarvitsin itselleni asuntorahaa. Ex pitkitti ja pitkitti.Ehkäpä säälistä minä menin siihen peliin,olin se lähtenyt osapuoli. Lopulta otin asianajajan ja homma ratkesi sopimuksella parissa viikossa.Suosittelen.
Mulla on samanlainen tilanne ja vielä kesämökki päälle. Ollaan sovittu, mutta rahoja ei kuulu ja viime kesäkin meni silleen, että mies oli uuden ystävänsä kanssa koko kesän mökillä ja minä "telttailin". Haluun tälle lopun.Asun Outokummussa ja exä lähikunnassa. Onko kellä suositella jotain Kuopiosta tai Joensuusta hyvää asianajajaa?
- Onnellinen eronnut
Nyt ratkes kirjoitti:
Mulla on samanlainen tilanne ja vielä kesämökki päälle. Ollaan sovittu, mutta rahoja ei kuulu ja viime kesäkin meni silleen, että mies oli uuden ystävänsä kanssa koko kesän mökillä ja minä "telttailin". Haluun tälle lopun.Asun Outokummussa ja exä lähikunnassa. Onko kellä suositella jotain Kuopiosta tai Joensuusta hyvää asianajajaa?
Jos käyt Kuopiossa, asianajaja Jari Karhinen on hyvä, jos käyt Joensuussa, asianajaja Harri Kongtturia olen kuullut kehuttavan eri yhteyksissä. Itselläni on erosta 5 vuotta ja onneksi saimme pikaisen sovun ja rahat tililleni.Ja olen vielä hyvät ystävät entisen mieheni kanssa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1677457
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264228- 503838
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1513235- 512986
- 492599
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262376Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732059Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552015- 291916