Aivan sairasta waretusta!

Voi Juma...!!!

Eräs kaverini on ladannut netistä itselleen oikean kirjaston: hänellä on kotonaan 12 metrin pituista cd telineellistä ladattua musiikkia, 2 kirjahyllyä täynnä ladattuja pc-pelejä koteloissa ja kun kaapit loppuivat niin haettiin nurkista tilaa elokuvakokoelmille. Muita ohjelmia hänellä on sentään vähemmän, mutta sieltä löytyykin tavaraa melkein 60000 euron edestä (3ds max, softimage, kaikki windowsin versiot xp:stä lähtien, joku pelimoottori kokoelma, ammattilaisten valokuvankäsittelyohjelmia yms...). Hänellä on vissiin aikamoinen latausnopeus, kun sanoo saavansa päivässä 17-18 gigaa(!) netistä. Tosin hän imuroi aikoinaan neljällä koneella yhtäaikaa. En ymmärrä miten hän sen teki, sillä hänellä oli 2 yhteyttä? Mielestäni tuollainen waretus on aivan sairasta, vaikkei siitä kiinni jäisikään. Olin suorastaan järkyttynyt kun hänen kokoelmansa oli taas paisunut puolella viime kerrasta! Luulisin hänen ladanneen itselleen yli 100000 euron edestä tavaraa. Ei kuullosta isolta jenkkien miljoonalatauksiin ja korvauksiin verrattuna, mutta miettikää mitä kaikkea muuta tuolla hinnalla saisit...

10

1022

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iohjoi

      Hieno kaveri!Tosta kannattaa kaikkien ottaa oppia!

    • Tuo on henkistä helppoheikkiyttä: Pitää ottaa kun ilmaiseksi saa. Tuskinpa hänellä on aikaa edes katsella kaikki imuttamansa elokuvat ja kuunnella kaikki biisit saati sitten pelata jokaista peliä.

      Mennyt vaan överiksi...

      • gjfg

        esimerkillistä toimintaa



        ei sillä winukoita sitten kovin montaa ole . vai onko business student yms. versiot ja viilattuja versioita?


      • BB
        gjfg kirjoitti:

        esimerkillistä toimintaa



        ei sillä winukoita sitten kovin montaa ole . vai onko business student yms. versiot ja viilattuja versioita?

        No ei tuo ole edes kova nopeus. Jos 24 megan netillä (noita on viis kertaa nopeempiaki welholla) tulee 2 megaa sekunnissa, tunnissa on 3600 sekunttia ja vuorokaudessa 24 tuntia, tulee 2x3600x24=172800 megaa eli 172 gigaa vuorokaudessa...


    • hyvästi c kasetti

      Olin suorastaan järkyttynyt kun hänen kokoelmansa oli taas paisunut puolella viime kerrasta!


      Joo mä oon järkyttynyt että miten kukaan enään viitsii poltella mitään dvd / cd levyille kun nykyään on ulkoiset kovalevyt gigan luokkaa.

      • Andrew Lloyd Webber

        "Joo mä oon järkyttynyt että miten kukaan enään viitsii poltella mitään dvd / cd levyille kun nykyään on ulkoiset kovalevyt gigan luokkaa."

        Ööh... kovalevyt gigan luokkaa? Yhdenkö gigan?
        Kyllä mulla ainakin on 320 gigaa läppärissä kapasiteettia ja 1000 gigan ulkoinen levy lisäksi.


      • joo joo
        Andrew Lloyd Webber kirjoitti:

        "Joo mä oon järkyttynyt että miten kukaan enään viitsii poltella mitään dvd / cd levyille kun nykyään on ulkoiset kovalevyt gigan luokkaa."

        Ööh... kovalevyt gigan luokkaa? Yhdenkö gigan?
        Kyllä mulla ainakin on 320 gigaa läppärissä kapasiteettia ja 1000 gigan ulkoinen levy lisäksi.

        joo sori moka


    • uyotuo

      joillain vain on pakkomielteinen tarve keräillä jotain - oli sitten postimerkkejä, rahoja, autoja tai tietokoneohjelmia/musaa yms. kuuluuko kaverisi ns. sceneen?

      • -1+2

        Mutta pakkomielle hänellä saattaapi olla :)
        Itelläni on pakkomielle tehdä kaikki aina samalla tavalla kuin edellisvuosina samana päivänä. Joku kysy joskus, että eikö elämä käy tylsäks. Ei se mulla käy.


    • nickre

      mutta miettikääs mitkä summat raha menee cd ja dvd aihioihin...huh huh

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3045
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2291
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      122
      1680
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1533
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      891
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      754
    Aihe