Esa A:n nimetyt

Aso fanit

Itseriittoinen Esa antoi pisteet Samille ja Tonille.
Perusteella: Sami ei osallistu keittiöpuuhiin.... plääplää
Tonille kans jotain... "ei osallistu"...
Esa A paraskin puhuja.
Itse ei osallistu just mihinkään.
Aina, kun pitäs tehdä yhdessä jotain mutruhuulena tarkkailee vaan sivusta.
Ihme tyyppi, on niin itteään täynnä, "tyttöystäväkin" jäi kun piti lähtee taloon pätemään.
Voi, kun pääsis jo vihdoin tosta Esa A:sta.
Meillä kaikki mummoista teiniin ällöö Esaa.
Asoa täällä nykyään kannatetaan.

7

269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutttt

      Esa tulee voittamaan, koska ei lukeudu noihin kännikaloihin.

    • dflksjoirg123gdg

      Jos joku on itseään täynnä niin se on juuri Sami. Toni on pelkkä perusjunttiääliö.
      Tottahan tuo on: Samin en ole koskaan nähnyt tekevän sapuskaa tai korjaamassa astioita pesukoneeseen, tiskaamassa tms. Eihän jätkä tee muuta kuin kiljuu niitä veisujaan ja löhöää ja vittuilee ja napostelee ja huutaa toisten päälle.

      Esa sen sijaan osallistuu AINA Isoveljen antamiin tehtäviin ja käyttää jokamiehen ja -naisen oikeutta harkita mihin asukkaiden itse järjestämiin juttuihin osallistuu. Ja hänellä on periaatteensa sekä näkemyksensä siitä mikä on hauskaa ja mikä ei, mikä on itselle mielekästä ja mikä ei.

      Nuo tumpulat eivät osaa itse tehdä mitään muuta kuin pyörittää pulloa ja pussailla toisiaan, jutella härskejä, nolata toisiaan ja muuta paskaa. Esa nyhjäsi heille tyhjästä muutaman mielenkiintoisen seurapelin ajanvietteeksi, ja niistä riitti iloa pitkäksi aikaa koko porukalle. Esa erottuu porukasta niin selkeästi edukseen, että on taatusti finaalisohvalla.

    • näin minusta

      voittaa.
      Esa ainoa ,joka ei kännää ja munaile,ja Kätlin taas ainoa,joka oikeasti on elämän myönteinen positiivinen,toiset huomioon ottava. Jos jompi kumpi heistä ei voita,niin täysin väärälle menee voitto.

      • ylläri ASO

        Aso on OIKEA VOITTAJA. Hän jo läpäs karsinnat. Päässyt näin pitkälle.
        Ei suomesta, mutta hän on NYT niin valtavan hyvä, kun vertaa tähän muuhun porukkaan,
        suomalaiset äijät valittaa, peittoa heiluttaa ja pieree.
        Aso on sympaattinen. Hän on oma itse.
        Alusta asti ollut, eikä talossa olevatkaan nimeä häntä. Siis hyvä tyyppi !!


    • Minäkin katselen

      Esa nimesi juuri nuo mainitsemasi ällötykset ja vieläpä oikeassa järjestyksessä :O

      Tärkeimmän jätit pois tuosta esan perusteluista samiin, nimittäin hän mainitsi samin olevan DOMINOIVA ja YLIMIELINEN. Juuri saman ovat katselijatkin huomanneet ja siksi kuuluu samijohtajan jo poistua talosta viimeinkin!

    • tintantanrallan

      Slummissakin vaan löhöili. Odotti että muut tekevät hommat ja kantavat valmiin ruoan nenän eteen. Piereskelee ja kiroilee. On helavatan itsekeskeinen. Voi Esa että olet laiska ja saamaton.

    • 5+6

      hakemalla haettu kun ei keksinyt muuta mutta Antin kanssa yks yö sopivat kenet nimeävät, akateemiset vie kuin pässiä narussa mutta kukaan ei tajua, jos noille perusteluille pitäisi kohde löutyä niin ne olisi Dana ja Sampo. Esahan ei teidän mielestä pelaa mutta kyllä tuo viimmeistään osoitti jo muuta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      531
      5799
    2. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      102
      1976
    3. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      19
      1961
    4. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      108
      1767
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      62
      1578
    6. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      28
      1577
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1335
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      59
      1194
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      66
      1035
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      1005
    Aihe