Tyttäreni on kirjoittanut läppärillä tällä ohjelmalla ja tallentanut ne muistitikulle.
Ja nyt olisi tarkoitus jatkaa vanhalla (4v) pöytäkoneella (xp) tarinointia mutta
kun en ole fiksu tietoalan expertti, joudun sanomaan ja kirjoittamaan en osaa...
Kuinka saada tuo juttu muistitikulta siirrettyä kirjoitettavaksi?
Open Officella olen yrittänyt mutta en osaa...
Olen googlannut kyllä mutta ...mutta en honaa..
:)
MicrosoftWorks tekstinkäsittelyohjelma
5
435
Vastaukset
- tyttäresi koneessa
ja siinä "vanhassa" koneessa molemmissa
Woks-ohjelma ja mieluummin saman versoioinenkin?
Tarinatiedoston siirtää tikusta koneeseen helpoiten
hiirellä raahaamalla.
Tyttäresi opastanee.- tyttäresi koneessa
tuo lause
po.
Works-ohjelma ja mieluummin saman versioinenkin? - nosamammma
tyttäresi koneessa kirjoitti:
tuo lause
po.
Works-ohjelma ja mieluummin saman versioinenkin?Eli alkuperäinen jatkaa.
Olen yittänyt tehdä tässä siirtoa eli kopioida tähän koneelle, mistä en löytänyt kyseistä tekstikäsitelyohjelmaa mikä oli läppäris vistal.
MUTTA tulee valikko josta pitäisi valita ohjelma millä sen avaan (että saan sen edes raahattua)
En kyllä ymmärrä. - mahdollisuudet:
nosamammma kirjoitti:
Eli alkuperäinen jatkaa.
Olen yittänyt tehdä tässä siirtoa eli kopioida tähän koneelle, mistä en löytänyt kyseistä tekstikäsitelyohjelmaa mikä oli läppäris vistal.
MUTTA tulee valikko josta pitäisi valita ohjelma millä sen avaan (että saan sen edes raahattua)
En kyllä ymmärrä.Raahauksia ei saa avata. Se tehdään tiedostonhallinnassa vetämällä yksinkertaisesti kuvake ikkunasta toiseen.
Vetämisen jälkeen sitten voi yrittää avata, mutta luulen, ettei onnistu. Works ei ole juurikaan yhteensopiva minkään muun ohjelman kanssa. Se on sitä MS:n tekemää kiusaa, että kansa hankkisi varsinaisen Officen.
Vaihtoehdot:
1) Works mäkeen ja Openoffice kumpaankin koneeseen
2) Works kumpaankin koneeseen.
3) MS-office kumpaankin koneeseen.
4) Toiseen MS-office ja toisessa saa olla Openoffice edelleen, kun vain muistaa tallettaa tiedostot .doc muotoon.
Muuten jatkuu itku markkinoilla. - viideskin on
mahdollisuudet: kirjoitti:
Raahauksia ei saa avata. Se tehdään tiedostonhallinnassa vetämällä yksinkertaisesti kuvake ikkunasta toiseen.
Vetämisen jälkeen sitten voi yrittää avata, mutta luulen, ettei onnistu. Works ei ole juurikaan yhteensopiva minkään muun ohjelman kanssa. Se on sitä MS:n tekemää kiusaa, että kansa hankkisi varsinaisen Officen.
Vaihtoehdot:
1) Works mäkeen ja Openoffice kumpaankin koneeseen
2) Works kumpaankin koneeseen.
3) MS-office kumpaankin koneeseen.
4) Toiseen MS-office ja toisessa saa olla Openoffice edelleen, kun vain muistaa tallettaa tiedostot .doc muotoon.
Muuten jatkuu itku markkinoilla.5) Tytär tallentaa worksilla tiedostonsa uudelleen. Valitsee joko .rtf tai .doc -muodon sen mukaan, mikä ohjelma vastaanottavassa koneessa on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672804
- 2012087
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501922- 711776
- 921658
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91531- 811244
- 811080
- 951039
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961030