Fortalezan ns vaarallisuus

Huhujako vaan

Kun aina puhutaan siitä, miten vaarallinen paikka Fortaleza on ja itsekin tiedän erään keskellä päivää (omaa hölmöyttään) ryöstetyn, niin kertokaas nyt kokemuksia.

Kuinka moni on tullut esim. huumatuiksi ja käännetyiksi epämääräisten naisseuralaisten toimesta tai tunteeko joku edes jotakuta joka olisi?

11

1018

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • junttipää

      Fortaleza on Etelä- Amerikan turvallisin suurkaupunki. Kaikkihan sen tietää, jopa juntti vyölaukku suomi turistikin voi tallustella kyseisen kaupungin katuja huolettomana.

      • Pohjanmaan tyttö

        Olen käynyt monia kertoja fortassa ja taas 16,11 lähden eli nyt maanantaina,jos se olisi vaarallinen ei sinne yli 50 nainen vois ns. yksin lähteä.Olen ostanut oman asunto-asakkeen Fortalezasta jo vuosia sitten ja menen aina kun täällä kylmyys ja pimeys väsyttää.Siellä on tullut paikallisista tuttuja,sinne on tosi ihana mennä,on varma lämpö ja muutenkin niin kotoinen ilmapiiri. En kuitenkaan suosittele pidettäväksi koruja,itse sulaudun massaan.


      • Kiinnostuin
        Pohjanmaan tyttö kirjoitti:

        Olen käynyt monia kertoja fortassa ja taas 16,11 lähden eli nyt maanantaina,jos se olisi vaarallinen ei sinne yli 50 nainen vois ns. yksin lähteä.Olen ostanut oman asunto-asakkeen Fortalezasta jo vuosia sitten ja menen aina kun täällä kylmyys ja pimeys väsyttää.Siellä on tullut paikallisista tuttuja,sinne on tosi ihana mennä,on varma lämpö ja muutenkin niin kotoinen ilmapiiri. En kuitenkaan suosittele pidettäväksi koruja,itse sulaudun massaan.

        ostaa asunnon?

        Oliko paikallinen lakimies mukana kaupanteossa?


      • nainen pohjanmaalta
        Kiinnostuin kirjoitti:

        ostaa asunnon?

        Oliko paikallinen lakimies mukana kaupanteossa?

        Ei ollut lakimies mutta suomalainen nainen joka on ollut paikallisessa yliopistossa vuosia opettajana.
        Siellä on laki paljon ns.tiukempi kuin suomessa,minulla ei oo ollut mitään vaikeuksia asunnon suhteen.
        Onhan sieltä paljon europalaiset ostaneet asuntoja ja suomalaisetkin.Saa sitä olla oma varauksensa heihin ja pitääkin olla,muttaminulla on tähänasti pelkkää hyvää sanottavana.


      • Pitkämies..
        nainen pohjanmaalta kirjoitti:

        Ei ollut lakimies mutta suomalainen nainen joka on ollut paikallisessa yliopistossa vuosia opettajana.
        Siellä on laki paljon ns.tiukempi kuin suomessa,minulla ei oo ollut mitään vaikeuksia asunnon suhteen.
        Onhan sieltä paljon europalaiset ostaneet asuntoja ja suomalaisetkin.Saa sitä olla oma varauksensa heihin ja pitääkin olla,muttaminulla on tähänasti pelkkää hyvää sanottavana.

        Olen Brasilia fani... 6-7 paikkakuntaa Brasseissa, myös Fortaleza. Haluaisin vaihtaa ajatuksia.Voisko tavata? Vaikka Parkanon eteläpuolella olevassa naistentanssi keskuksessa? Missä kaikki pohojalaiset naiset vierailee? Tiedät paikan ja päivän, jos pohjanmaalta olet.


      • pohjanmaan tyttö
        Pitkämies.. kirjoitti:

        Olen Brasilia fani... 6-7 paikkakuntaa Brasseissa, myös Fortaleza. Haluaisin vaihtaa ajatuksia.Voisko tavata? Vaikka Parkanon eteläpuolella olevassa naistentanssi keskuksessa? Missä kaikki pohojalaiset naiset vierailee? Tiedät paikan ja päivän, jos pohjanmaalta olet.

        Kuule ihan hyvin voitais vaihtaa ajatuksia ja jutella Brasseista ,meillä varmaan riittäis juttelemista
        sieltä on niin paljon kaikkea myönteistä kerrottavaa ja muutakin yhteistä koska olet Brasilian fani.
        Sorry vain mut mää olen pohjoispohjanmaan eteläosasta et mä en kuule tiiä yhtään mitään Parkanon eteläpuolen naistentanssipaikoista.
        Fortasta kun puhutaan tiedän melkein mitä vain.Kun suuntaat tänne pohjanmaata kohti niin voitas tavata ihan vaikka Fortaleza päivän merkeissä.
        SE FORTALEZA ON NIIN IHANA PAIKKA! !


      • sika-Amalia
        pohjanmaan tyttö kirjoitti:

        Kuule ihan hyvin voitais vaihtaa ajatuksia ja jutella Brasseista ,meillä varmaan riittäis juttelemista
        sieltä on niin paljon kaikkea myönteistä kerrottavaa ja muutakin yhteistä koska olet Brasilian fani.
        Sorry vain mut mää olen pohjoispohjanmaan eteläosasta et mä en kuule tiiä yhtään mitään Parkanon eteläpuolen naistentanssipaikoista.
        Fortasta kun puhutaan tiedän melkein mitä vain.Kun suuntaat tänne pohjanmaata kohti niin voitas tavata ihan vaikka Fortaleza päivän merkeissä.
        SE FORTALEZA ON NIIN IHANA PAIKKA! !

        Pohjois-Brasilia, tuo savikukkojen uusi Kanaria.


      • kertariitti
        pohjanmaan tyttö kirjoitti:

        Kuule ihan hyvin voitais vaihtaa ajatuksia ja jutella Brasseista ,meillä varmaan riittäis juttelemista
        sieltä on niin paljon kaikkea myönteistä kerrottavaa ja muutakin yhteistä koska olet Brasilian fani.
        Sorry vain mut mää olen pohjoispohjanmaan eteläosasta et mä en kuule tiiä yhtään mitään Parkanon eteläpuolen naistentanssipaikoista.
        Fortasta kun puhutaan tiedän melkein mitä vain.Kun suuntaat tänne pohjanmaata kohti niin voitas tavata ihan vaikka Fortaleza päivän merkeissä.
        SE FORTALEZA ON NIIN IHANA PAIKKA! !

        Miten pahasti ihminen on mieleltään kieroutunut, kun pitää Fortalezaa ihanana paikkana?


      • pitkämies..
        pohjanmaan tyttö kirjoitti:

        Kuule ihan hyvin voitais vaihtaa ajatuksia ja jutella Brasseista ,meillä varmaan riittäis juttelemista
        sieltä on niin paljon kaikkea myönteistä kerrottavaa ja muutakin yhteistä koska olet Brasilian fani.
        Sorry vain mut mää olen pohjoispohjanmaan eteläosasta et mä en kuule tiiä yhtään mitään Parkanon eteläpuolen naistentanssipaikoista.
        Fortasta kun puhutaan tiedän melkein mitä vain.Kun suuntaat tänne pohjanmaata kohti niin voitas tavata ihan vaikka Fortaleza päivän merkeissä.
        SE FORTALEZA ON NIIN IHANA PAIKKA! !

        Ikaalisten kylpylä on se paikka. Koitetaan kehittää keino päästä yhteyteen... Tänä talvena Porto de Galinas.... no kyllä hyvään maahan voi mennä parikin kertaa.


      • Pohjanmaan tyttö
        pitkämies.. kirjoitti:

        Ikaalisten kylpylä on se paikka. Koitetaan kehittää keino päästä yhteyteen... Tänä talvena Porto de Galinas.... no kyllä hyvään maahan voi mennä parikin kertaa.

        Jees....Olenhan toki käynyt jonkun kerran Ikaalisten kylpylässä,mut se ei vaan sytyttäny nyt.
        OK ! Tokihan hyvään maahan kannattaa mennä,vaikka kuin monesti,mua ei ainakaan estä mikään sinne menemästä,on varma lämpö,iloiset ihmiset ym.ym.ym.
        Kyllä vaan keinoja on et voidaa päästä yhteyteen........


      • mikko37
        Pohjanmaan tyttö kirjoitti:

        Olen käynyt monia kertoja fortassa ja taas 16,11 lähden eli nyt maanantaina,jos se olisi vaarallinen ei sinne yli 50 nainen vois ns. yksin lähteä.Olen ostanut oman asunto-asakkeen Fortalezasta jo vuosia sitten ja menen aina kun täällä kylmyys ja pimeys väsyttää.Siellä on tullut paikallisista tuttuja,sinne on tosi ihana mennä,on varma lämpö ja muutenkin niin kotoinen ilmapiiri. En kuitenkaan suosittele pidettäväksi koruja,itse sulaudun massaan.

        Moi, Otatko minut huoneeneen kuukaudeksi 200e/m
        Pitää tarkastella asuntomarkkinoita ja vähän syventyä
        kieleen:)

        Olen savuton ennenkin naisten huusholleissa majaillu
        rauhallinen uimarin näköinen kaveri 37v.

        Mailaa ihmeessä. [email protected]


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      413
      1706
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1348
    3. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      171
      1317
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1275
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      1017
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      936
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      880
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      871
    9. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      856
    10. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      108
      821
    Aihe