tyhjäpäänaureskelija:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Trolli_(internet)
Tässäpä teidän "tiedoillenne" pohja!
Anuslyytikko,
5
265
Vastaukset
- Urho_Jägermeister
Viestin muoto "teidän" on pitkälti turha, koska kyse on mitä suurimmalla todennäköisyydellä samasta henkilöstä.
sinä sentään älysit puhua (mitä suurimmasta) todennäköisyydestä. Tämä on järkevää, mutta joskus se fiksukin repsahtaa ajatuksineen, kun ei hallitse kokonaisuutta.
Kaikki kunnia naureskelijalle, jolla selvästi on suhteellisuudentaju tallella ja järki ylipäätänsä päässänsä. Minä en voi muuta kuin todeta, jotta ei voi muuta kuin naureskella petopelkureille. En tiedä, mutta luulisin, jotta naureskelija ajattelee hieman samansuuntaisesti kuin minä. Voin tietysti olla väärässäkin, kuten ihmisen elämässä voi joskus olla. Mutta nyt viagraa susihysteerikolle tarjoaa
SUSIANALYYTIKKO- kun anaalisoidaan
Susianalyytikko kirjoitti:
sinä sentään älysit puhua (mitä suurimmasta) todennäköisyydestä. Tämä on järkevää, mutta joskus se fiksukin repsahtaa ajatuksineen, kun ei hallitse kokonaisuutta.
Kaikki kunnia naureskelijalle, jolla selvästi on suhteellisuudentaju tallella ja järki ylipäätänsä päässänsä. Minä en voi muuta kuin todeta, jotta ei voi muuta kuin naureskella petopelkureille. En tiedä, mutta luulisin, jotta naureskelija ajattelee hieman samansuuntaisesti kuin minä. Voin tietysti olla väärässäkin, kuten ihmisen elämässä voi joskus olla. Mutta nyt viagraa susihysteerikolle tarjoaa
SUSIANALYYTIKKOniin mitä suurimmalla todennäköisyydellä anaalilyylin kieli on naureskelijan perseessä ja päinvastoin, niin teillä molemmilla on kieli perseessä.
- naureskelija
kun anaalisoidaan kirjoitti:
niin mitä suurimmalla todennäköisyydellä anaalilyylin kieli on naureskelijan perseessä ja päinvastoin, niin teillä molemmilla on kieli perseessä.
Kuten yllä olevasta "kun anaalisoidaan" -nimimerkkiä käyttävän peräkammarin pojan sepusteesta voi päätellä, riittää sivistämisessä työsarkaa runsain mitoin. Rohkaisevaa kuitenkin on, että nämä "metsästäjien" mieliaiheisiin lukeutuvat pippeli/peppujutut ovat sittenkin vähentyneet. Me palstan fiksumpaan ainekseen itsemme (ilman minkäänlaista itsekehua) laskevat voimme siis todeta valistustyömme tuottavan tuloksia.
Ei Roomaakaan rakennettu päivässä, joten ei kai syrjäseutujen rupusakkiakaan hetkessä oikeiden ihmisten ihmisten tavoille voi opettaa. Hiljaa hyvä tulee ja kertaus on opintojen äiti, hehheh.. - sinähän
naureskelija kirjoitti:
Kuten yllä olevasta "kun anaalisoidaan" -nimimerkkiä käyttävän peräkammarin pojan sepusteesta voi päätellä, riittää sivistämisessä työsarkaa runsain mitoin. Rohkaisevaa kuitenkin on, että nämä "metsästäjien" mieliaiheisiin lukeutuvat pippeli/peppujutut ovat sittenkin vähentyneet. Me palstan fiksumpaan ainekseen itsemme (ilman minkäänlaista itsekehua) laskevat voimme siis todeta valistustyömme tuottavan tuloksia.
Ei Roomaakaan rakennettu päivässä, joten ei kai syrjäseutujen rupusakkiakaan hetkessä oikeiden ihmisten ihmisten tavoille voi opettaa. Hiljaa hyvä tulee ja kertaus on opintojen äiti, hehheh..oletkin akrobaatti ja nuolet omaa persettäsi.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381