hei olen juuri ostanut laudan kippikseltä en tiedä kuinka vanha se on tai onko sitä ikinä huollettu mitenkään laudan pohjassa on muutama naarmu onko esim keski suomessa joitain paikkoja mihin vois viedä huoltoon olen laskenut noin kaksi vuotta pari kertaa talvessa enemmän mennynt sitten suksilla onko lauta ok mittanen aloittelijalle kun olen noin 165 senttinen ja lauta on moin 150 senttinen ja sit vielä onko drop merkkinä huonompi kuin vaikkapa stuf
Vastaukset 1
- vähän...
Laudan voit varmasti huollattaa ihan missä tahansa urheiluliikkeessä joka myy suksia ja lautoja.
Naarmut pohjassa ei haittaa mitään, eikä se normaali voiteluhuolto/kanttien viilaus niitä poistakaan.
Pituus on ihan passeli, kuin oppikirjasta eli 0,9 x laskijan pituus.
Lautojen laatuvertailu pelkästään merkkiin katsomalla on turhaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j781160- 42814
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden234694Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga53614Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35561- 45538
Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️76526- 23488
- 25464
- 34455