hei olen juuri ostanut laudan kippikseltä en tiedä kuinka vanha se on tai onko sitä ikinä huollettu mitenkään laudan pohjassa on muutama naarmu onko esim keski suomessa joitain paikkoja mihin vois viedä huoltoon olen laskenut noin kaksi vuotta pari kertaa talvessa enemmän mennynt sitten suksilla onko lauta ok mittanen aloittelijalle kun olen noin 165 senttinen ja lauta on moin 150 senttinen ja sit vielä onko drop merkkinä huonompi kuin vaikkapa stuf
heips snoukkaajaat
lautailijaloittelija
1
265
Vastaukset
- vähän...
Laudan voit varmasti huollattaa ihan missä tahansa urheiluliikkeessä joka myy suksia ja lautoja.
Naarmut pohjassa ei haittaa mitään, eikä se normaali voiteluhuolto/kanttien viilaus niitä poistakaan.
Pituus on ihan passeli, kuin oppikirjasta eli 0,9 x laskijan pituus.
Lautojen laatuvertailu pelkästään merkkiin katsomalla on turhaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .975248Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453553Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382467Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2481513Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121281- 831275
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1361125