Turkkilainen Pahoinpiteli minut

uhrina

Hei. olin lahtelaisessa pizzeria/kebeb ravintolassa syömässä tyttöystäväni kanssa kaksi viikkoa sitten,

Olin syönyt annoksestani puolet ja tuli mieleen että miten täällä paikassa annokset tehdään/keittiön hygieniasta, kysyin tältä turkkilaiselta kokilta että näyttäisikö miten annokset valmistetaan ja käyttääkö mikroa lämmitykseen yms perusjuttuja. Noh..tämä kokki ei halunnut keskustella kanssani asiasta vain huuti pää punaisena että mene pois ja mene pois....noh..halusin saada vastauksen kuitenkin asiaani ja kysyin että salaako hän jotain vai miksi noin pitää kimpaantua yhdestä kysymyksestä..

nojailin tiskiin yrittäen saada vastausta niin yht äkkiä tämä kokki kävi minuun kiini ja kamppasi minut maahan sekä täräytti kylkeeni pienen iskun, poistuimme paikalta ja tein rikosilmoituksen asiasta,poliisi epäili minua provosoinnista sekä lievästä haitenteosta, rytinässä kun hajosi yksi lautanen jonka korvasin....

8

540

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • az

      Takennan äskeistä kirjoitusta vielä: Lievästä vahingonteosta. ja poliisi kävi paikalla, minusta tehtiin rikollinen vaikka olin uhri

      • Olitko kännissä?

        Mitäs haastoit riitaa? Jos hygienia epäilyttää, jätetään ostamatta eikä kitistä kun puolet ruuasta on syöty. Tuohan on sinun puoleltasi ollut täyttä kiusantekoa!


      • azaizazi
        Olitko kännissä? kirjoitti:

        Mitäs haastoit riitaa? Jos hygienia epäilyttää, jätetään ostamatta eikä kitistä kun puolet ruuasta on syöty. Tuohan on sinun puoleltasi ollut täyttä kiusantekoa!

        loukkaamaan ihmisen perusoikeuksia eli fyysistä koskemattomuutta?


      • zxccc
        azaizazi kirjoitti:

        loukkaamaan ihmisen perusoikeuksia eli fyysistä koskemattomuutta?

        Toki oikeuttaa sillä olethan rasisti ja rasisteilla ei ole perusoikeuksia. Jos olisit kysynyt samaa kotipizzassa ja saanut sitä kautta Pentti Pitsaleipurilta selkääsi (epätodennäköistä) olisit saattanut jopa saada rahallista korvausta.


      • ..........
        zxccc kirjoitti:

        Toki oikeuttaa sillä olethan rasisti ja rasisteilla ei ole perusoikeuksia. Jos olisit kysynyt samaa kotipizzassa ja saanut sitä kautta Pentti Pitsaleipurilta selkääsi (epätodennäköistä) olisit saattanut jopa saada rahallista korvausta.

        Lopeta jo tuo valehteleminen. Suomessa jokainen saa olla niin rasisti, kuin ikinä haluaa, eikä rasismi ole rikos.


      • uhrina tässä
        .......... kirjoitti:

        Lopeta jo tuo valehteleminen. Suomessa jokainen saa olla niin rasisti, kuin ikinä haluaa, eikä rasismi ole rikos.

        Tapahtumassa ei ollut rasistisia piirteitä. Minä en nimitellyt enkä haukkunut mitenkään, Ja tämä turkinpoika ei saanut edes sakkoa eikä todennäköisesti saakkaan.

        OMANKÄDEN OIKEUS ON NÄKÖJÄÄN PARAS... heti jos joku hyökkää kimppuunne niin hakatkaa rauhassa ja uhri saa syyt niskoilleen

        NÄIN SUOMESSA!!!


    • kovat puheet...

      pikkukuppilassa Riihimäellä. Tilasin annoksen ja kysyin kiinalaiselta naiselta katsoessano hyllyllä olevia poikien kuvia, että missä ne tytöt on? (Kiinassa tytöt ovat ei toivottuja muukalaisia) Naisen kiinalainen mies tuli keittiöstä veitsen kanssa vihaisen näköisenä. Söin annoksen ja samana iltana oli kovat vatsakouristukset, eli taisi olla ruokamyrkytys tai jotain?. Kannatta kysellä vasta syötyä annoksensa, ei ennen.

    • com oooon

      jos joku viranomainen on noin sanonut en yhtään ihmettele jos raiskatuille naisille sanotaan myös että "et kai sä vain provosoinut kun niin seksikkäät vaatteet sulla yllä on".

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8955
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2390
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1507
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1257
    Aihe