LAPSELLE UGG SAAPPAAT!

Ugg-fani

Mistä suomalaisesta nettikaupasta saisi 34-kokoiselle jalalle ugg saappaat? tai myykö joku kenkäkauppa uggsaappaita lapsille ? TARVITSEN NEUVOJA !

16

2801

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uggittaja

      niin kertokaas ! minulla sama juttu !

    • Kenkämyyjä

      Pieni vinkki/neuvo Ugg-saappaiden käyttäjille: Niin kivoja Uggit ovatkin, niin ne eivät ole mielestäni jokapäiväisiä käyttökenkiä. Miksi? Uggeissa ei ole juurikaan tukea pohjissa ja sivuissa ja sen huomaa kun katsoo Uggeilla käveleviä ihmisiä... kantapää menee vinoon kävellessä ja näyttää ihan siltä, että kävellään varren päällä. Kenkä siis menee vinoon kannan kohdalta ja kantapää on väärässä paikassa.

      Lapsilla, joilla jalka ei ole vielä kasvanut täyteen mittaan en suosittele uggeja ollenkaan. Jalka menee väärään asentoon ja siitä tulee ongelmia myöhemmässä vaiheessa. Lapsille vain ja ainoastaan riittävän tukevat ja tietenkin aidot nahkakengät!

      Jos ehdottomasti halutaan uggit lapsille, niiden lisäksi täytyy olla toiset kengät, joita pidetään arkena ja pihalla touhutessa. Uggit ovat ne "hienommat" kengät ja jalassa vain silloin tällöin.

      • joku vaan...

        oon samaa mieltä


      • UGGUGG

        En tiedä tiedätko aidoista UGG saappaista tuon taivallista, mutta niissä paksut ja jämäkät pohjat. Noita halppis feikkiuggeja ei todellakaan kannata ostaa, niissä ohut muovipohja menee lyttyyn samantien.


      • Ugg- äiti
        UGGUGG kirjoitti:

        En tiedä tiedätko aidoista UGG saappaista tuon taivallista, mutta niissä paksut ja jämäkät pohjat. Noita halppis feikkiuggeja ei todellakaan kannata ostaa, niissä ohut muovipohja menee lyttyyn samantien.

        Heippa,

        mikäli haluat lapsellesi Uggit, niin voin suositella suomalaista nettikauppaa www.raskauskeiju.fi
        Tilasimme mieheni kanssa viime viikolla pojallemme tuolta kengät ja vanhemmat poika olivat hyvin tyytyväisiä. Varmasti on muitakin vaihtoehtoja, mutta tuota voin suositella oman kokemuksen pohjalta. Ja ostinpahan itsellenikin samalla;)


      • uggitmyösmulle
        Ugg- äiti kirjoitti:

        Heippa,

        mikäli haluat lapsellesi Uggit, niin voin suositella suomalaista nettikauppaa www.raskauskeiju.fi
        Tilasimme mieheni kanssa viime viikolla pojallemme tuolta kengät ja vanhemmat poika olivat hyvin tyytyväisiä. Varmasti on muitakin vaihtoehtoja, mutta tuota voin suositella oman kokemuksen pohjalta. Ja ostinpahan itsellenikin samalla;)

        Oliko Raskauskeiju.fi sivuilta tilaamasi Ugg-kengät varmasti aidot? Itsellä myös hakusessa ja ihmettelen kohtuullisen edullista hintaa.


      • Ugg-äiti
        uggitmyösmulle kirjoitti:

        Oliko Raskauskeiju.fi sivuilta tilaamasi Ugg-kengät varmasti aidot? Itsellä myös hakusessa ja ihmettelen kohtuullisen edullista hintaa.

        Kävin tänään Aleksi13 myyjän luona katsomassa nuo tilaamani saappaat ja myyjä ainakin sanoi aidoiksi. Ihanat ovat olleetkin :)


      • mösseli

        ...hyvät mutta voin sanoa kokemuksesta että jotkut feikit menee helposti juuri sillai niinkuin "linttaan" sis.päin. Tilasin itse hyvin aidon näköiset netistä, Ausseista, ja pohja on vähän erilainen kuin aidoissa, samoin logo. Ja ne saappaat menevät just silleen linttaan, jolla tavalla ei koskaan mun jalassa mitkään jalkineet mene! Uutena olivat aivan ihanat, karva on hyvä mutta noin on käynyt ja ovat nyt melkeinpä roskiskamaa,,,
        Kaverin kaveri on Uggin suomen maahantuojalla ollut jonkin aikaa töissä, ja kertoi kanssa, että http://www.pikkujalat.fi myy ensi syksystä lähtien aitoja Uggeja lapsille. Aion ostaa pojalleni tummanruskeat.

        Ei jokapäiväisiksi jalkineiksi, mutta tietyissa olosuhteissa ovat ihan parhaat. Ai miten ihanaa muuten on talvipakkasilla laittaa esim.kauppaan mennessä paljaan varpaat niihin; ovat niiiiiiin lämpimät ja ihanat jalalle!


      • pikkuhajujalat
        mösseli kirjoitti:

        ...hyvät mutta voin sanoa kokemuksesta että jotkut feikit menee helposti juuri sillai niinkuin "linttaan" sis.päin. Tilasin itse hyvin aidon näköiset netistä, Ausseista, ja pohja on vähän erilainen kuin aidoissa, samoin logo. Ja ne saappaat menevät just silleen linttaan, jolla tavalla ei koskaan mun jalassa mitkään jalkineet mene! Uutena olivat aivan ihanat, karva on hyvä mutta noin on käynyt ja ovat nyt melkeinpä roskiskamaa,,,
        Kaverin kaveri on Uggin suomen maahantuojalla ollut jonkin aikaa töissä, ja kertoi kanssa, että http://www.pikkujalat.fi myy ensi syksystä lähtien aitoja Uggeja lapsille. Aion ostaa pojalleni tummanruskeat.

        Ei jokapäiväisiksi jalkineiksi, mutta tietyissa olosuhteissa ovat ihan parhaat. Ai miten ihanaa muuten on talvipakkasilla laittaa esim.kauppaan mennessä paljaan varpaat niihin; ovat niiiiiiin lämpimät ja ihanat jalalle!

        HIEMAN HAISKAHTAA MAINOSTAMINEN!
        Hieman törkeetä että pikkujalat.fi myyjä täällä mainostelee ja itse on ostelemassa, tosi fiksua!!

        NOLOA!!


    • Tsaikku

      ...ovat niitä vauvatossuja, joten hinnan perusteella voivat olla aidot Uggit, tosin niidenkin hinta yleensä pyörii 60-70 euron paikkeilla. En usko että ne vauvatossut ovat niin kopioidut kuin muut, mutta mene ja tiedä...
      Sen sijaan kuulin, että pikkujalat.fi lastenkenkä alkaisi myydä lasten Uggeja, ja taatusti aitoja, ensi talvena 2010, eli siis syksyllä niitä voi odottaa saapuvaksi sinne....

      • atlatl

        ...on että kannattaako ostaa Uggeja,koska ovat kalliit ja menevät pieniksi nopsaan...
        Toki jälleenmyynti-arvo on parempi kuin halpiksilla...

        Mutta jos rahaa on niin mikä ettei.
        Lapsen jalalle on kuitenkin hyväksi ordopedinen kenkä joka kehittää jalkaa kasvamaan oikeaan asentoon.
        Noita länttäjalkoja näkyy nimittäin nykyään ihan liikaa...


      • efraimin tytär
        atlatl kirjoitti:

        ...on että kannattaako ostaa Uggeja,koska ovat kalliit ja menevät pieniksi nopsaan...
        Toki jälleenmyynti-arvo on parempi kuin halpiksilla...

        Mutta jos rahaa on niin mikä ettei.
        Lapsen jalalle on kuitenkin hyväksi ordopedinen kenkä joka kehittää jalkaa kasvamaan oikeaan asentoon.
        Noita länttäjalkoja näkyy nimittäin nykyään ihan liikaa...

        ...että kalliita ne on....todella kalliita kun ajattelee miten sitten kasvavat jalat jättää ne hyvin äkkiä pieniksi. Jotkut tietenkin ostaa kun on monta lasta, ja kun ei niitä jokapäiväisiksi kengiksi osteta, niin voivat siirtyä aikalailla kulumattomina seuraavalle...
        Mutta näähän nyt on niitä asioita joista on ihan turha tällasilla palstoilla kiistellä. Monista asioista taistellaan ja niiden laulujakin sitten laulellaan -että mikä on elämäntilanne. Eli ne jotka ei raaski tai joilla ei ole varaa satsata kalliisiin, yritää todistaa ettei "halua" edes satsata merkkijalkineisiin, "halvallakin saa hyviä" "omatkaan jalat ei oo pilalla vaikka kengät oli kolmella sisaruksella ollut" ym ym Ne joilla on varaa tai intressiä satsata lasten kenkiin, uskoo omaan asiaansa.
        Ja se mihin kukakin rahansa ja arvotuksensa laittaa, siihen ei voida vaikuttaa, mielipiteitä saa olla mutta ei kannata taistella siitä. Kukaan ei nyt varmaan UGGeja pitkäksi päiväksi tarhaan lapselle laita.
        Mutta itsekin voin sanoa että ihan oikeat Uggit on rutkasti paremmat jalassa kuin feikit. Eli mulla hirveen löperöt feikit, ja kaverilla aitoja useampi pari, ja ovat ihan tukevat jalassa ne aidot. että tosi on.


    • uggi

      Aleksi13 löysin itse, se oli koko 34, mutta sopi täydellisesti vaikka jalka on 33

    • UGGI OSTAJA

      KUULKAAS IHMISET HALOSESTA SAA 49 EUROO MAKSAVAT UGGIT

    • chris0913
    • chris119

      Osta pari UGG saappaat täällä, ttp://astargifts.com/index.php?main_page=index&cPath=46
      Todellinen villa, laatu on hyvä, eikä kalliita : )

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2012
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1907
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1875
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      11
      1381
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe