PEHKUBAARIN AFTERSKI JATKUU

Teuvo kk

AFTERSKI EI SUINKAAN LOPU MIHINKÄÄN, PITÄÄ MYÖS KÄYDÄ TESTAA MINKÄLAINEN AFTERI ON TIROLISSA, SIELLÄHÄN ON NYT UUDET OMISTAJAT JA PAIKKA PISTETTY TÄYSIN UUSIKSI, EIKÄ YHEN AFTERIN TAKIA PIDÄ HYVÄÄ PAIKKAA HYLÄTÄ, ONHAN TAHKOLLA MUITAKIN HYVIÄ MENOMESTOJA KUTEN PIAZZA, SITTEN SYVÄRINKUNKKU JA VAIKKA SUN MITÄ !! IHAN SAMA ASIA JOS VAIKKA MENISIN TAHKOLLA RAVINTOLAAN SYÖMÄÄN JA LISTALTA EI LÖYTYISI MUSTEKALAA JA PERUNAMUUSIA MUTTA LEVILTÄ LÖYTYY, NIIN TÄYTYY VAIHTAA PAIKKAA ENSIKERRALLA KUN TÄÄLTÄ EI SEMMOISTA SAA, IHAN TYPERÄÄ TOMMONEN AJATUS ..

3

570

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rosanna81

      Itselleni tuo pehkun afteri on ainakin ollut SE juttu, miksi siellä tahkolla on tullut pyörittyä useana vuonna. Tuo perunamuusi/mustekala on mielestäni vähän huono vertaus. Tuossa tilanteessa voit tehdä paremman puutteessa vaikka ruoan itsekin, mutta pehkun kaltaisia aftereita ei ihan niin vain pystyyn laitetakaan. Pehku baari on ollut ehdottomasti tahkon parhaita vetonauloja ja sen poistaminen tulee näkymään varmasti. Itse tulen tänäkin vuonna siellä käymään katsastamassa tilanteen, mutta jos se ei minua miellytä, niin ainahan voin äänestää jaloillani ja vaihtaa paikkaa. Luulen, että olen siihen oikeutettu, oli se sinusta typerää tai ei.

    • Carverski

      Liinamaa Palveluiden lehti ilmoituksessa 16.11.2009 kerrotaan seuraavaa: Vaikkei pöydillä enää tanssitakkaan, -EI SE HAITTAA-, sillä laskemisen lomassa tunnelmoidaan hyvä musiikin ja ruuan parissa.


      Kiitos, hyvä päätös!!

      • Absolutisti

        Pehkun afterski touhu kaipaa kyllä pakon edessä muutosta. Kumminkin laskettelukeskuksessa turvallisuus on erittäin tärkeä asia. Joka kerta kun pehkun juhlinnat on ohi, aiheutuu ravintolasta poistuvista asiakkaista paljon vaivaa rinteiden henkilökunnalle, esim. hissityöntekijöille ja hiihtokoululle. He joutuvat seuraamaan, millä välineillä ja missä kunnossa juhlijat aikovat mennä rinnettä alas. Olen saanut useampaan otteeseen seurata turistien toilailuja rinteessä, kun laskevat alas ympäri päissään joko asianmukaisilla laskuvälineillä tai sitten "lainaamillaan" turvapatjoilla sekä toisten välineillä, koska eivät löydä omiaan.

        Afterskiin päättyessä rinteessä liikkuu vielä lapsia vanhempineen sekä muita kanssa laskijoita. Ei siinä selitykset enää auta, jos jyrää esim. 4 vuotiaan lapsen yli tai jonkun muun laskijan. Siinä saattaa olla hengenlähtö lähellä. Sama tilanne myös syntyy, kun jotkut älypäät heittävät välineensä menemään vapaasti rinnettä alas.

        Hauskaa pitää olla mutta jokin järki kanssa mukana.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      141
      10346
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2954
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      205
      2794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1596
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe