Minä, Mari 16v käyn viimeistä puolikasta yläkoulustani. Tämä tapahtui viimekeväänä.
Matematiikan tunti oli juuri alkamassa, minua vitutti matematiikka sillä en pitänyt opettajasta joka oli vanha ruma nainen. Meidän luokka oli harvinainen, sillä kaikki olivat neitsyitä. Olin henkisesti luokkamme kypsi ja varmaankin vetovoimaisin tyttö.
Meidän luokalla oli yksi Nikolas. Sellanen tavallinen ruipelo kundi, mutta rinnakkaisluokan Niina oli kertonut että kaverilla oli iso vehje ;) . Joku 20senttinen. Kysyin Nikolakselta ennen matematiikan tuntia haluaisiko hän lähteä kävelylle, Nikolas ei halunnut vaan halusi opiskella matematiikkaa.
Minua vitutti, jokatapauksessa menin opiskelemaan myös kun ei naimisesta mitään tullut.
Seuraavalla välitunnilla puhuin luokkani tyttökavereiden kanssa, Juulia aikoi tehdä sen tänään poikaystävänsä kanssa! Minulle tulisi kiire jos haluaisin olla ensimmäinen.. Sanoin tytöille että nyt tarvitsee mennä vessaan, mutta todellisuudessa lähdin etsimään Nikolasta. Löysin Nikolaksen joka sanoi että nyt hän voi lähteä kävelylle. Kävelytin hänet suoraan liikuntasalin vessaan ja riisuin hänen housunsa. Otin mulkun housuista esiin ja aloin hyväilemään sitä.. Nuolin terskaa ja esinahkaa hitaasti edestakaisin.
- Jatkah..! Nikolas pyysi.
Minä jatkoin ja kohta alkoi pukuhuoneesta kuulua ääniä, - Vielä hetki! Nikolas pyysi.
Minä imin vielä hetken ja Nikolas laukesi suuhuni.
- Kiitos, hän sanoi. Tämän jälkeen meidän oli pakko poistua veeseestä sillä muut alkaisivat ihmetellä missä olisimme. En menettänyt neitsyyttäni, mutta sain 1. sekskikokemukseni Koulussa. IhQQd44.
Irstasta touhua yläkoulussa
Tyttönen16v
7
24248
Vastaukset
- sonninaaras
ikinä. Loistavaa suomen kilen käytöä. allko heti seistä kun luki tän.män
- pitäs mennä
panemaan ennen kun oppii edes kirjottamaan
- abc kissa kävelee
paska juttu xD
- jorma_30
...tämähän on se meidän ekaluokkalainen, Kasvahan vielä pikku tyttö.
- erreedf6
Haha ei vittu et oli läppä! paskin tarina mitä oon ikinä lukenu xd
- Luepas sitten
... seuraava tarina. Ei kannata lopettaa siihen ensimmäiseen...
- antaa mennä vaan
jatka jatka.
ja opettele samalla kirottamaan. kirjotusvirheet on tosi ärsyttäviä. mut elä vaan lopeta, kyllä se lähtee tuosta luonnistumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persu jakoi tekoälyn tekemiä deepfakekuvia mustamaalatakseen SPR:ää
Ei näe asiassa ongelmaa https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/224e6737-010d-42ce-9ac0-cd08a8309f063022294- 1192093
Onko tämä yksipuolista?
Haluaisin laittaa sulle viestiä, kysyä kuulumisia. Haluaisin tietää miten voit, onko kaikki hyvin. Kaipaan sua, en tiedä731618- 1551527
Amnesty nillittää rajojen sulusta
Amnesty väittää, että missään ei ole näytetty toteen sitä, että noista itärajalta tulleista turvapaikanhakijoista olisi2111503Martina Aitolehti poseeraa rakkaansa kanssa - Somessa kuitti:"Oletko lainannut Haaviston Antoniota?"
Hmmm, onhan noissa miehissä yhdennäköisyyttä täytyy myöntää… Vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja katso kuvat: http1171258Ulkomaillakin jo irvaillaan ja naureskellaan Saksalaislehti retostelee Sanna Marinin bikinikuvalla p
Saksalaislehti retostelee Sanna Marinin bikinikuvalla peppuvitsein Saksalaislehti Bild uutisoi Sanna Marinin bikinikuvas118904Sinulle On Postia
Niin elikkäs kuten otsikko sanoo jollekin olisi postia. Pelokkaana mietin tuleeko vastausta laisinkaan. Ja jos tulee57853Miksi itsenäisyyspäivää vietetään...
...kun itsenäisyys menetettiin 4.4.2023 kun meidät liitettiin NATOon? Päätäntävaltamme siittettiin UsaNatolle tuona suru331815- 71787