hyi sinua Miitta Sorva

piipana1

Annoin noottia Miitta Sorvalille, koska hän näytteli loukkaavasti vammaista. En ymmärrä häntä.

5

447

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siis mitä? eihän tässä ei ollu mitään loukkaavaa, ollaanko me vammaiset oikeasti noin tosikoita että tuollaisesta pitää vetää miljoona kiloa herneitä nokkaan? järkyttävää. minä itse kyllä nauroin ja makeasti... on se todella kummallista jos vammaisesta heitetään jossain läppää,jolla ei siis tarkoiteta loukata vitsin kohdetta, niin juttu pitää heti ottaa loukkauksena. Täydet pojot Miitalle, päivän naurat tuli (katsoin ohjelman vasta tänään yle-areenalta kun kitinä alkoi). Aivan loistavat ilmeet, joille kyllä repesin monesti. Selittäkää mulle vielä yks asia. Miksi vammaisuuden pitäisi saada olla maailman ainut asia, josta ei saisi läppää heittää?

• meitä ceeppareita mollataan, sithän se olisi ollut "pyhäinhäväistys" jotain kun toimittaja olisi ollut joku tetra joka olisi kusipussien kanssa pyörähdellyt ohjelmassa, ja avustaja olisi tehnyt ne toimittaja työt. :)

• närästys
        kanosmn kirjoitti:

meitä ceeppareita mollataan, sithän se olisi ollut "pyhäinhäväistys" jotain kun toimittaja olisi ollut joku tetra joka olisi kusipussien kanssa pyörähdellyt ohjelmassa, ja avustaja olisi tehnyt ne toimittaja työt. :)

eräs aikoinaan läheinen alaraajahalvaantunut ystävä ei pystynyt ottamaan huumorilla sitä että paskat pääsi välillä housuun, vaan peitteli ja vaikeni tilanteissa... eikä ollut kyseessä kovin uusi vamma. Itse kyllä kärkkäästi naureskeli muiden ulkonäössä näkyville vammoille tai puutteille.

• Prominent
        närästys kirjoitti:

eräs aikoinaan läheinen alaraajahalvaantunut ystävä ei pystynyt ottamaan huumorilla sitä että paskat pääsi välillä housuun, vaan peitteli ja vaikeni tilanteissa... eikä ollut kyseessä kovin uusi vamma. Itse kyllä kärkkäästi naureskeli muiden ulkonäössä näkyville vammoille tai puutteille.

Vammaisten keskuudessa viljeltävä satiirinen jopa sarkastinen huumori on elämän suola tässä karussa maailmassa.
        Idiooteille nauraminen on terveellistä.
        Tunnen henkilöitä jotka katsovat suoraan silmiin ja sivaltavat niin että tukka pyörii päässä, jos tarve niin vaatii.

• huono

Huono kirjoitus sinulta ajattelet vain itseäsi. Minä ajattelen muita vammaisia. pysy kotona nauramassa tyhmille ohjemille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      247
      4639
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      77
      3086
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2473
    4. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      28
      1813
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1777
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      81
      1470
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      85
      1295
    8. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      143
      965
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      69
      958
    10. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      894
    Aihe