*¨LEPOPÄIVÄN RATOKSI¨*

♥*◘○◘♥♥◘○◘*○O○*◘○◘♥♥◘○◘*♥

Kaunista valo
uuteen uskoa
Askeleet kevyet
ei tarvitse puskea

Antaa tuulen
koskettaa selkää
Elämä ottaa kädestä kiinni
en pelkää

Vuoretkin siirtyy
sillaksi piirtyy
Hetkiä onnen
elää näin voinen

Pieninä virtoina
naurut kun yhtyy
Ilosta silloin meidän
maailma täyttyy

Päivässä tässä
hieman vielä aamuhämärässä
Istun vielä näin hetken
kynääni pyörittelemässä..

♥*◘○◘♥♥◘○◘*○O○*◘○◘♥♥◘○◘*♥

(15.11-09)

http://www.youtube.com/watch?v=8RSrzfPBlr4&feature=channel

11

278

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taisin purra nyt kynäni poikki.
      Mutta hyvä, että jollain edes kulkee...=)

      Lisää valopilkkuja Sulle.

      • *MURUKULTA*

        Koneaparaatti takkuaa vaihteeksi ettei pääse satamasta poikkee
        ja kun pääsee niin ei taho päästä takaisin,, :\

        Kynä meni poikki?...Oota...*viuhhh*..pitäisi kolahttaa kohta ikkunaan! ;)
        Kiitosta voi antaa monella eri tapaa, niin että kiitoskia K_K ! :DD


    • Pekka*

      Tuossa runossa oot niinku harrastanna
      sitä perinteellistä tyyliä että ee liijan pitkiä
      rimpsuja samalle riville ja joetae loppusoentujakkii
      oot suannu tällättyä kohalleen..
      Kyllä tuota runnoo voep pittee hyvänä...
      Keppeetä sannaelua josta tulloo hyvä miel....

      Nyt kuitennii varotus semmosille joeta ee kylän asijat kiinnosta..
      Elä pyöritä rulloo alemmaks.....Sisältää arkaluontosia asijoeta....











      No ee tänne mittää erikoisempoo kuulu
      Kallen poeka....se taksirenki olj salloo nii että Elli
      ei tienny.....olj käättänny Eeroa Koposen mökissä ja
      antanu sille jonku sinisen tapletin...kaet jottae vitamiiniä?

      • *MURUKULTA*

        Runo läks niin ku otsikko sannoopi, rattosasti vuaan läks kynä höpötteen omiaan.
        Kevyttä ja vähän sitä asseetaki sinne välliin ja sunnuntaipaketti olj valamis. :)

        Vuaan kuule, nyt myö sovitaan yks assee ja se on simmonne, jotta jos joku kyssyypi että uootko kertonna siit Eeron reissut mitteen miulle, niin sovitaan ettet uoo, onko selevä! Tai mei tuun sinne ja höyhennän koko revohkan! Miten niin koko revohkan! No siten niin jotta jos työ ette uoo olleet osallisii, mitä eppäilen, niin sitten ootta uatelleet sekkaantua sitten. Ja mitä sinis..piller.. sille Eerolle oh syötetty! Woe.. ettekö työ ymmärrä, jotta miten siin käyp ku se männöö kottiin! Sillä seisoo silimtkii piäässä koko viikon, joko valakennee...Voi Elli parka,, mitehän se,, täytyy het huomenissa soittoo.
        Ja kuule nyt,, nyt käs Raamatulle..Ei kun,, No niin..Savonsanomat ei käy.. ja loppoot miull pyhäst, jotta tieet kaikkes jotta etelline ei toistu, vuaan piät huolen..Kuuntele!... ettei Eero piääse sinne mökille ennee. Tai muuten....
        Vuaan nyt pehkuihin ja sassiin ja muista, ollaan ko vakkoojat, tätä keskustelua ei sitte käyty... ;þ


    • Jota sydän ymmärtää
      tasoittaa aamuisen tien

      Pensselis ollu herkässä kädessäs
      oli ilo aamuiseen puhees samaistua, kiitos.

      • *MURUKULTA*

        Alku oli minulla oikeestaan puolivalmiina, ajatuksia kun tuppaa,
        laittelen niitä sitten paperille tulemaan, joistakin tulee runoja,
        ne vain syntyy, jotkut lauseet jää löydettäviksi, joku kaunis päivä..:)
        kaikella on paikkansa - niin myös minun hajatuksillanikin - Ja tässä nyt näin! :)


        Kiitos Liisa, ihana moikata näin - ja sukeltaa unten maille piakkoin - taitaa Nukku-Matti odotella jo.. :)


    • Minanoita

      Oot sie kyllä melkonen pennanteroittelija, mie meinaan
      ihan väkisinki pyärtyä(eikä johdu kahdesta valvotusta tyäyästä:)
      Mie en ou saanunna etes yäpukkuu revittyy yltäin, aattelin jotta kohtahan
      sitä saa maate mennä kuitennii...vaikka lopputulos taitaa olla uneton, rytmi
      on kääntynyt jo kohti koilista:))

      Oot sie mahoton runonväsääjä:))))

      • *MURUKULTA*

        Vai meinaat pökrätä..jos se ei oo siitä väsymyksestä,
        niin sitten ei jää kuin se toinen vaihtoehto jäljelle...
        Mutta kuule yöpaitapäivät on sallittuja! Kyllä!
        mikäs sen vapauttavampaa kuin kuuhata päivä kuin kummitus,
        ja saahansitä tulla kylään, juujuu,,, mutta - omalla vastulla! :D
        Elämä on - -
        niinkuin nyt palautteesi - kiitosta vaille valmis ja sitten zzzzz..... ;@


    • Niin vimmatusti, et villiksetkin pyörii.
      Ei suuntaa ehi katsomaan.
      Kun jo uus puuska sohstaa.
      Mut leppoisaa päivää vaan.
      oli taas ihana runosuoni pursunnut.
      MURUKULLALTA.
      Vilkuttaa,,,,,,,,

      • *MURUKULTA*

        Vilkuttaa takaisin kiitokset ja muista Gitta pukeuta hyvin,
        kun menet sinne jorpakkoon, ettei vain tule nuhaa... ;))

        .."Pieninä virtoina
        naurut kun yhtyy
        Ilosta silloin meidän
        maailma täyttyy"..

        Hyvää Yötä tuitukka, tummasta samenttisesta yöstä lähetän tähden kiitokseksi! :) *halirutz*


    • Pekka*

      Pittää muistaa laetella uuvet tiivisteet akkunoihin, ikävä jos tuuloo selekään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      77
      2261
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      135
      1455
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      150
      1156
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      993
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      371
      919
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe