Hemmo, Heimo?

Juhana sai pikkuveljen ja veljelle on nyt ajateltu nimeksi Hemmoa tai Heimoa. Muita mahdollisia olisivat ehkä Heikki tai Hannu.

Mikä sopii parhaiten? Toiseksi nimeksi tulee Tapani.
9908
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 9

Vanhimmat

hemmo=heebo, tyyppi, lähinnä epämääräinen sellainen
heimo=tarkoittava substantiivi, vähän tyhmä nimeksi.

heikki sen sijaan on todella kaunis nimi ja tapani sopii hyvin sen jatkeeksi. hannu tapanikaan ei pahalta kuulosta! :)

Äänestä
  • Heikki tai Hannu.Heikki Tapani...Entäs Tapani ensimmäiseksi?Tapani Hermanni...

Äänestä

samoin kuin Heimo ja Hemmokin sorry,

Äänestä
  • ...mutta ensimmäiseksi nimeksi ehkä hiukan "keski-ikäinen". Minäkään en antaisi Hemmoa tai Heimoa niiden tarkoituksen takia, mutta Heikki on ihan kiva myös pienelle pojalle.

Äänestä

Älkää hyvät ihmiset laittako Hemmoa eikä Heimoa, mutta Heikki on hyvä

Siis Heikki Tapani niin kaikki ovat tyytyväisiä, jopa vauvakin (isompana, koululaisena)...

Äänestä
  • Itse olen kyllä ihan tyytyväinen nimeeni "Hemmo", olen 14v ja en ole päivääkään joutunut häpemään tai millään muullakaan tavalla ns. "katumaan" nimeäni. Se ei myöskään ole ollut pilkan kohde. Nimi on kiva myös siksi, että minulla on Brittiläisiä ystäviä, jotka voivat kutsua minua "Dude"ksi.

Hemmo

Äänestä

Hemmo on hyvä nimi. Ystävättärelläni on Hemmo Oskari joka nyt tällä hetkellä 15-vuotias.

Äänestä

On kiva nimi.

Mulle siitä tulee mielen entisessä Pahkasika -lehdessä julkaistu sarjakuvapoika Hemmo Paskiainen. -Unelman ja Armaksen ainokainen..

Äänestä

Elias tapani karhu

Äänestä

Kommentoi aloitusta

äiti kirjoitti:

Juhana sai pikkuveljen ja veljelle on nyt ajateltu nimeksi Hemmoa tai Heimoa. Muita mahdollisia olisivat ehkä Heikki tai Hannu.

Mikä sopii parhaiten? Toiseksi nimeksi tulee Tapani.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu