Netistä ei löytynyt?Paljon ne maksaa?
psp go pelit
12
2050
Vastaukset
- jepmastera
Netissä ne nimenomaan ovat. Katso PSN Storesta, käytä joko Media Go ohjelmaa tietokoneella tai vastaavasti PSP:llä sen omaa PSN Store ohjelmaa.
- paljon098
paljonko maksaa?
- voiko????
paljon098 kirjoitti:
paljonko maksaa?
Pystyykö netistä ladata ilmatteeks psp go pelejä esim. need for speed shift?
- jepmastera
voiko???? kirjoitti:
Pystyykö netistä ladata ilmatteeks psp go pelejä esim. need for speed shift?
Ei täällä saa opastaa rikoksiin.
PSP pelit maksavat PSN kaupassa parista eurosta ylöspäin, mene katsomaan itse. - saa?
jepmastera kirjoitti:
PSP pelit maksavat PSN kaupassa parista eurosta ylöspäin, mene katsomaan itse.Pelit maksavat netissä kylläkin periaatteessa saman verran kuin umd-levynä. Että eipä tuon "hienon" GOn käyttö ole YHTÄÄN sen halvempaa.
- jepmastera
saa? kirjoitti:
Pelit maksavat netissä kylläkin periaatteessa saman verran kuin umd-levynä. Että eipä tuon "hienon" GOn käyttö ole YHTÄÄN sen halvempaa.
Kyllä saa esim PSP Minejä parilla eurolla. Tarkista ennen kuin puhut ohi suusi.
- psp go ymmärrystä
jepmastera kirjoitti:
PSP pelit maksavat PSN kaupassa parista eurosta ylöspäin, mene katsomaan itse.Saako psp go laitteelle pelejä btjunkiesta?siellähän on kyllä psp pelejä mutta käykö ne go laitteelle ja miten ne laitetaan?latauksen jos hoitaisi bittorrentilla.ostin ko laitteen lapsilleni ja olen itse epätietoinen.
- jepmastera
psp go ymmärrystä kirjoitti:
Saako psp go laitteelle pelejä btjunkiesta?siellähän on kyllä psp pelejä mutta käykö ne go laitteelle ja miten ne laitetaan?latauksen jos hoitaisi bittorrentilla.ostin ko laitteen lapsilleni ja olen itse epätietoinen.
PSN Storesta saat pelejä.
Neuvominen rikolliseen toimintaan on täällä kielletty. - 12213214344
jepmastera kirjoitti:
PSN Storesta saat pelejä.
Neuvominen rikolliseen toimintaan on täällä kielletty.Onko PSP Go:n pelit hslvempia kuin PSP:n?
- jepmastera
12213214344 kirjoitti:
Onko PSP Go:n pelit hslvempia kuin PSP:n?
Sama asia.
Tosin vanhaan PSP:hen voi saada alelaarista halvalla UMD pelejä.
- Vanhan PSPn omistaja
Niin siis siihen PSP GO:n ei käy UMD-pelit, koska siinä ei ole levykeasemaa. Jokainen peli ko. laitteelle on ostettava playstation storesta (löytyy laitteesta). Rahaa sinne storeen saa ostettua vaikka gamestopista tai jostain vastaaavasta liikkeestä, ne on sellasilla korteilla.
- Vanhan PSPn omistaja
Joten itse pidän vanhasta mallista sen takia enemmän, kun saa ne pelit kiinteässä muodossa UMD levyllä. Jotenkin tuntuu turvallisemmalta se vaihtoehto kun että olis ostettu netistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4022142Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek122009Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2501415Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.821069Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel57977Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402948Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä39838- 56799
- 75770
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70734