Tyär muutama kuukausi
vanhempi ko siskonsa poika
tätin elkhein ekaluokala
mie alan isona poliisiksi
ko se Jamppa aiko
alkaa supermieheksi
häätyyhän jonku
korjata se taltheen
katukuasta
höpöttämästä
Lasten suusta
7
305
Vastaukset
- Minanoita
Tytär muutaman kuukauden
vanhempi kuin siskonsa poika
ekaluokkalaisena tätin elkein
minä alan isona poliisiksi
koska se Jamppa aikoo
alkaa supermieheksi
täytyyhän jonkun
korjata se talteen
katukuvasta
nolaamasta itseänsä Kyl sie sit taasen runon riepasit:)
Tuo miuta eniten nauratti, tuo ekaluokkalainen täti..... ihan kippuraan
piti mennä lattialle hirnumaan!- Minanoita
Siis elämässä on näitä sokeri ja suola kohtia, lasten lohkaisut
yleensä ovat sitä sokeria...Minua nauratti tässä jutussa se hullunkurinen
tilannenäkymä, juu nou, supermies roikkuu rikollisen parvekkeella viitta hulmuten ja tätipolliisi
karjuu alhaalla kadulla tule nyt helkkarissa alas sieltä olemasta ihmisten ihmetyksen aiheena, superman on pelkkää satua se ei edusta todellisuutta höör du?? (ja tolle mä en ole mitään sukua se on vissi se:)
Sinua kiitän mie=) Minanoita kirjoitti:
Siis elämässä on näitä sokeri ja suola kohtia, lasten lohkaisut
yleensä ovat sitä sokeria...Minua nauratti tässä jutussa se hullunkurinen
tilannenäkymä, juu nou, supermies roikkuu rikollisen parvekkeella viitta hulmuten ja tätipolliisi
karjuu alhaalla kadulla tule nyt helkkarissa alas sieltä olemasta ihmisten ihmetyksen aiheena, superman on pelkkää satua se ei edusta todellisuutta höör du?? (ja tolle mä en ole mitään sukua se on vissi se:)
Sinua kiitän mie=)Luin aamulla hauskan vitsin tuolta positiivareiden sivulta!
Varmaan puoli Suomea luki saman,
mutta lainaan sen tähän:)
Peittelin poikaani vuoteeseen myrskyisenä kesäiltana. Olin sammuttamassa valoja kun hän pyysi värisevällä äänellä: "Äiti, nuku minun vieressäni kun minä pelkään ukkosta?" Halasin ja rauhoittelin poikaa sanoen: "Ei se käy kulta, minun pitää nukkua isin kanssa makuuhuoneessa."Pitkän hiljaisuuden jälkeen vapiseva ääni jatkoi: "Mokomakin nynny!" -Kristiina
Tottuuta kuullaan
ois noita
hymy tässä läsnä
Minänoita
aurinkoki vois mahtua kotiimme- Minanoita
Annathan anteeksi että minulla epähuomiossa on livahtanut
palautteesi ohitse...Mie olen runoillut vissiin liian paljon tänne koska
en enään muista missä runoissani olen käynyt kiittämässä:)
Liisa sinulle kiitokseni täältä siivousmyrskyn keskeltä:))))))
Niin sitä pitää.
Kun nuorena oppii
sen vanhana jo taitaa:)
Illatsuja noitaaaaaaaaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä772261Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1351455- 1331452
- 1501156
- 108993
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten371919Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683