Mikä rotu soveltuisi parhaiten jänistä ajamaan, kanalintuja pelottamaan sekä sorsia hakemaan? Tuo sorsan haku nyt ei ole pakollinen mutta kaksi ensimmäistä ainakin.
Vastaukset 8
- kaksi
Mikään rotu ei ole expertti noissa kaikissa. Ota ajokoira ja seisoja niin sinulla on kunnon koira kaikkiin.
- pentuja
suomenpystykorvalta hommat hoituu..
- joo,,,joo
pentuja kirjoitti:
suomenpystykorvalta hommat hoituu..
ovat ajajien aatelia[cadillacceja] muut on sinneppain
- Venäjltä
Sellaisia kysymyksiä jokainen vastaus on oman "rotuinen" http://www.venajanajokoirayhdistys.net/index.php?sivu=rotu
Harvinaisempaa ja kuuluvaa haukkua.- ...
Venäläinen onkin oikein kiinnostava vaihtoehto, kiitos vinkistä! Täytyy heti alkaa tutustumaan rotuun
- ...
... kirjoitti:
Venäläinen onkin oikein kiinnostava vaihtoehto, kiitos vinkistä! Täytyy heti alkaa tutustumaan rotuun
Venakko kotona!
- Venäjältä
... kirjoitti:
Venakko kotona!
Lukemaan aktiivisesti toisten kokemuksia Venäjänajokoirasta saa varmasti asian tuntevimmat neuvot perusopetus kunnolla koira toimii seuraavat 10v poikkeuksetta tehtävässään.http://www.venajanajokoirayhdistys.net/keskustelu/viewtopic.php?t=1076
- treenarirenne
Kyseinen rotu on kaikkeen sopiva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2121009Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49864- 98811
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "212746- 67662
- 39567
- 64566
- 45560
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2513- 77513