Viimeksi kun Sami oli äänestyksessä, ei sitten miinusäänet olleet läheskään riittävät.
Jollei tuo itseään kehuva, rintaansa röyhistelevä, mielistelevä ja itsekeskeinen paskiainen tänään lähde, hän tulee voittamaan koko kisan! Sami vaan on niin lipevä, että ihan varmaan menee loppupeleihin, jollei tarpeeksi moni anna miinusta!
Olisi järjetöntä antaa 50.000 tuollaiselle paskiaiselle. Yli 30-vuotias on kuin 13-vuotias teini (anteeksi teinit, olette fiksumpia). Paskahousu kulkee lahkeet käärittyinä, toinen jalka ujutettuna vaaleanpunaiseen crocsiin ja toinen johonkin muuhun. Hän intoilee laskien kuinka monta päivää on jo ollut talossa eikä häntä nyt ainakaan äänestetä ulos. Hän on paras LAULAJAKIN. Voi herraisä! Meilläpäin sonnit mylvii nätimmin kuin tämä ääliö. Viimeiset rahat possustakin kannattaa laittaa nyt hyvän asian vuoksi likoon. Tonista ei ole vaaraa, ja hän niinkuin Danakin putoavat aikanaan, mutta nämä Samin tapaiset lipeäkalat helposti lipuvat loppupeleihin ja siinähän niitä sitten katselet monta kautta telkkariruudussa, kun ovat olevinaan niin suosittuja, niin suosittuja.
Muistakaa nyt miten äänestitte Markon ulos, vaikka olisi ollut parempiakin ehdokkaita! Käykö taas näin??
Jos Sami ei nyt lähde ulos, niin ei koskaan!
3
403
Vastaukset
- Terveisin Sami
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz mä tuun voittaan vielä tän kisan, oon kingi! oon ollu täällä jo viikkoja...oikeesti...zzzzzzzzzz mä saan 50.000 egua oikeesti!
- PASKA"!""
Oletko oikeasti noin saatanan pinnallinen että kyttäät vaan jotain ulkonäköseikkoja?! Etkö huomaa että Sami on oikeasti rehti suomalainen mies joka sanoo niinku asiat on. Mitä tämä homma tulee nyt olemaan ilman Samia?! Sami oli ainut viihdemies tuolla jota oikeasti jaksoi katsella ja kuunnella oikeasti hyviä juttuja. Viimosen päälle huumorimies! Esaako kyttäät perkele ku se istuu nurkassa hiljaa mietiskellen?! Hienoa viihdettä!
- oikeestioikeesti
Kyllähän tosta Samista ei huumoria repiny pitkillä pihdeilläkään! Eihän se muuta tehny kun pullisteli olemattomia lihaksiaan. Ällöttävä joikuäijä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641506Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä281379Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701318Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2201189- 1281105
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201041Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että285956- 76954