Heissan.
Suunnittelen lähtöä Seefeldiin murtsikkaa hiihtämään maaliskuussa. Ajattelin varata matkan omatoimisesti. Mûncheniin saisi lentoja kohtuulliseen hintaan. Sieltä lienee parin tunnin automatka Seefeldiin. Auton vuokraus ei kuitenkaan kuulu suunnitelmiini, joten kysyisinkin, että onko kukaan mennyt Münchenin lentokentältä julkisilla Seefeldiin? Juna ilmeisesti menee mutta miten on bussi? Vai kannattaako kiltisti maksaa vähän enemmän, jotta saa lennon Innsbrukiin?
Onko majoitussuosituksia? Olisi kiva päästä saunaan hiihtolenkin jälkeen, mutta pelkässlä suihkullakin tietysti pärjää.
Otan myös muita vinkkejä mielelläni vastaan.
Miten Münchenistä Seefeldiin
5
1285
Vastaukset
- menoksi vaan
http://reiseauskunft.bahn.de/bin/query.exe/en?ld=212.200&seqnr=1&ident=2i.020278200.1260000360&rt=1&OK#focus
Saksan rautatie kattaa siis kaiken ja junat ykköskuokkaa ravintolavaunuineen. - Aape
Mutta suoraan Munchenistä tulee juna joka ei sattumoisin silloin kulkenut lumen takia. Ei kyllä päästy autollakaan suoraan. Michelangelo-pikajuna kulki toista kautta Innsbrukiin ja sieltä on hyvä ja tiuha junayhteys Seefeldiin. Sen verran junakokemusta kertyi, että Seefeld-Innsbruk väliä ajettiin ja Italian puolella vierailtiin kyseisellä pikajunalla. Siellä oli porukkaa jotka olivat lentäneet Muncheniin ja junailivat sujuvasti Italiaan mäkeen. Eli tuntuu toimivan. Bussiyhteyksiä ei tuntunut olevan ainakaan niin paljoa.
- see
Hei
4 season travel kuljettaa suoraan kentältä seefeldiin ja takaisin kentälle noin 75€ meno-paluu, toimii ja on ajoissa. Suosittelen, suksien kanssa helppo, ei tarvitse junaan asti raahata ja vie kohteessa hotellin ovelle asti - Seefeldiin ihastunut
Hei,
olimme viime kesänä Appartementanlage-SPA Kerberissä. Siellä oli erillinen kylpyläosasto, jossa oli kolme erilaista saunaa, lämmittivät ne pyynnöstä. Oli ihan mukava paikka, siisti ja erikokoisia huoneistoja.
Aamiaisleipäpalvelu oli kesällä saatavilla ja itse tehtiin muu aamiainen. Sijainti oli lähellä keskustaa.
http://www.kerber-seefeld.at/englishkerber/egesamthaus.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579