Miten Münchenistä Seefeldiin

hiihtämään

Heissan.

Suunnittelen lähtöä Seefeldiin murtsikkaa hiihtämään maaliskuussa. Ajattelin varata matkan omatoimisesti. Mûncheniin saisi lentoja kohtuulliseen hintaan. Sieltä lienee parin tunnin automatka Seefeldiin. Auton vuokraus ei kuitenkaan kuulu suunnitelmiini, joten kysyisinkin, että onko kukaan mennyt Münchenin lentokentältä julkisilla Seefeldiin? Juna ilmeisesti menee mutta miten on bussi? Vai kannattaako kiltisti maksaa vähän enemmän, jotta saa lennon Innsbrukiin?

Onko majoitussuosituksia? Olisi kiva päästä saunaan hiihtolenkin jälkeen, mutta pelkässlä suihkullakin tietysti pärjää.

Otan myös muita vinkkejä mielelläni vastaan.

5

1549

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • menoksi vaan
    • Aape

Mutta suoraan Munchenistä tulee juna joka ei sattumoisin silloin kulkenut lumen takia. Ei kyllä päästy autollakaan suoraan. Michelangelo-pikajuna kulki toista kautta Innsbrukiin ja sieltä on hyvä ja tiuha junayhteys Seefeldiin. Sen verran junakokemusta kertyi, että Seefeld-Innsbruk väliä ajettiin ja Italian puolella vierailtiin kyseisellä pikajunalla. Siellä oli porukkaa jotka olivat lentäneet Muncheniin ja junailivat sujuvasti Italiaan mäkeen. Eli tuntuu toimivan. Bussiyhteyksiä ei tuntunut olevan ainakaan niin paljoa.

• see

Hei

4 season travel kuljettaa suoraan kentältä seefeldiin ja takaisin kentälle noin 75€ meno-paluu, toimii ja on ajoissa. Suosittelen, suksien kanssa helppo, ei tarvitse junaan asti raahata ja vie kohteessa hotellin ovelle asti

• Seefeldiin ihastunut

Hei,
      olimme viime kesänä Appartementanlage-SPA Kerberissä. Siellä oli erillinen kylpyläosasto, jossa oli kolme erilaista saunaa, lämmittivät ne pyynnöstä. Oli ihan mukava paikka, siisti ja erikokoisia huoneistoja.
      Aamiaisleipäpalvelu oli kesällä saatavilla ja itse tehtiin muu aamiainen. Sijainti oli lähellä keskustaa.
      http://www.kerber-seefeld.at/englishkerber/egesamthaus.htm

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      122
      1754
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      867
    3. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      148
      812
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      60
      790
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      762
    6. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      46
      666
    7. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      42
      647
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      257
      639
    9. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      68
      613
    10. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      33
      587
    Aihe