sinä tulit luultavasti
äänivallin
toiselta puolelta
pysähdyit vain yhden
hengenvedon päähän
kuinka minä
sinua hengitin
hengitin
sinä suutelit
intohimon sateenkaaren
kaikkialle minuun
yönä jona taivas
piirtyi vartaloihin
sadoin kosketuksin
yönä jona kaipaus
sai uuden merkityksen
.....
Forever you
9
189
Vastaukset
- jussi hates jazz
ko mä olin menossa väsyneenä koisiin luin vielä tän...siis testost.. eiku siis nyt ei nukuta yhtään enää...;)
tää sun runo on aivan upeeeeeeeeee, se soljuaa...musiikkia korville....
kiitos nautinnosta ;)
mitäs mun nyt pitikään... ;)
hyviä öitä- Minanoita
Sinähän se minulle inspiraation annoit jossakussa runossasi johon taisin vastatakkin...että kiitos itsellesi:)
Joskus näitä syntyy, eilen syntyi itseasiassa kolme kipaletta ehkä nekin pääsevät tänne palstalle jonakin synkkänä myrskyävänä yönä.....Parhaillaan mie istun slangisanakirja näytöllä (täs yhtaikaa:) ja opettelen uusia hauskoja lyhennyksiä joita voin ruveta urakalla viljelemään kunhan se murkkuikäinen saapuu taas koulusta kotio, otan lehtiön kätöseen ja kynän korvan taakse ja rupean tarkkailu puuhiin miten kaikki letkautukseni vastaanotetaan, eiks oo ovelaa:)))))
Hyvää huomenta sinulle ja kiitos;)
uusia tuulia .....
uusia tuiskuja.....
ei vaan lisää merkityksiä
ja sateenkaaria
Kapteenska lähtee miettimään asioita:)
tämä runo mielessään- Minanoita
Älä sää mieti liian tarkkaan, se ei kertakaikkiaan sovi siulle!
On melkoisen vaikeata tavoitella tunnelmaa tällaisen kesyn erotiikan
rantamilla, yritän aina miettiä luontoa siihen rinnalle ja kaikkea sitä kaunista
mitä kulloinkin kulkiessani olen hoksannut, sieltä tää sateenkaarikin humpsahti..
Suurin osa runoistani kulkee käsikädessä (tai yrittää ainakin) luontolöytöjen kanssa,
mitähän mie mahdan tässä söheltää, mutta enivei, sinua kiitän tänk juu=)))))
(mie kirjuutin eilen myös yhden niin rajun runon ettei sitä voi julkaista missään palstalla,
sehän voidaan katsoa suoranaiseksi riettaudeksi:)))))) (tunnustaa tää ja punastuu:)
- *MURUKULTA*
.."pysähdyit vain yhden
hengenvedon päähän"..
Minä jäin tuhon tunnelmaan,,
joskus sitä ihmettelee miten joku rivi,
muutama sana koukuttaa runossa, ainakin minua.
Niissä on kuin joku unenomainen taika -
nauttii sanojen kauniista sanomasta.
Näin tässä kävi minulle - jälleen! ;))
Jään vielä vähän huokaileen,,, Wauh,,vähä hyvä, tiiäkkö! :D- Minanoita
Mie aina kirjuutan fiilispohjalta, nyt minulla oli tällaanen fiilis, huomenna
luultavasti joku toinen asia saa minut pyyhkimään silmiklasini ja teroittamaan kynäni...
Tänään mulla olis tarkoitus kutoa pipo, sukat ja lapaset minikokoa, eli ne on äkkiä valmiita
jos paan hösseliksi ja sitten taas saan aikaa söheltää vaikkapa täällä palstalla...
Minulla on syksy aina sellaista aikaa että luomisen tuska on valtava, minua odottaa
tuolla tallissa muutama(kymmen) isosta säilykepurkista rälläköity ulkokynttilälyhty maalaamista, muutama
kymmenen kissaa (malli pöllitty Kaarun seinältä:)))) odottaa sahaamista plus maalaamista ja muutama kymmenen havukranssia roikkuu
tilauksena lapussa jääkaapinovessa, kaikki ne olis saatava valmiiksi paljon ennen joulua...mistäköhän mie revin taas aikaa tälle kaikelle touhulle, kääääk...
mutta "pikku" stressi pitää miut vireenä, siinä varmaan syy miksi täällä on aina sata notskipannuu tulessa=)))
Lähetä miulle voimistavaa tinktuuraa jookos?
Iloista maanantaita sinulle Murukulta:))))) - Minanoita
Minanoita kirjoitti:
Mie aina kirjuutan fiilispohjalta, nyt minulla oli tällaanen fiilis, huomenna
luultavasti joku toinen asia saa minut pyyhkimään silmiklasini ja teroittamaan kynäni...
Tänään mulla olis tarkoitus kutoa pipo, sukat ja lapaset minikokoa, eli ne on äkkiä valmiita
jos paan hösseliksi ja sitten taas saan aikaa söheltää vaikkapa täällä palstalla...
Minulla on syksy aina sellaista aikaa että luomisen tuska on valtava, minua odottaa
tuolla tallissa muutama(kymmen) isosta säilykepurkista rälläköity ulkokynttilälyhty maalaamista, muutama
kymmenen kissaa (malli pöllitty Kaarun seinältä:)))) odottaa sahaamista plus maalaamista ja muutama kymmenen havukranssia roikkuu
tilauksena lapussa jääkaapinovessa, kaikki ne olis saatava valmiiksi paljon ennen joulua...mistäköhän mie revin taas aikaa tälle kaikelle touhulle, kääääk...
mutta "pikku" stressi pitää miut vireenä, siinä varmaan syy miksi täällä on aina sata notskipannuu tulessa=)))
Lähetä miulle voimistavaa tinktuuraa jookos?
Iloista maanantaita sinulle Murukulta:)))))Anteekxxxxxx mie unohdin kiittää sinnuuuu=)))
Siis Kiitos ja Paljon=)))
- Miekko
Pidin erityisesti kahdesta ekasta säkeistöstä... Niissä oli hyvää ideaa.. äänivallin toiselta puolen saapuminen on hieno oivallus. Pysähtyminen hengenvedon päähän samoin. Antaa aika jännittyneen kuvan tilanteesta, odottavan, mitä seuraavaksi tapahtuukaan...
Lienenenkö jotenkin läheisyyskammoinen, kun nimenomaan tuo alku minua viehätti.. ennen niitä suudelmia, kosketusta ja muuta läheisyyttä :)- Minanoita
Tiedätkös, se on sitten nyt läheisyyskoulutuksen paikka, sie oot selvinnyt jo maitolaiturihypystä ja edennyt seuraavaksi hyppäämään jo benjihypyn..Mutta myönnän niiden olevan paljon kesympiä juttuja kuin läheisyyden opettelu..hmmm...
Eli tehdääx näin että mie nyt aluksi halaan sinua kiitokseksi jos sopii:)))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022156- 991547
- 1211273
- 791255
- 1171226
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571034Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601004- 51997
- 36922
- 33804