Kerro mitä olisi tarjolla.
Ostetaan tupla äxä
7
537
Vastaukset
- all in a day
makee pyärä.
Ostaisitko tosiaan käteisellä - hyväuskoinenH
luuletko että joku ryntää otsa hiessä tarjoamaan sulle pyöräänsä? Ja että oikein käteisellä? Milläs noi yksityisten kaupat on muullakaan tehty kuin käteisellä?
- Köyhälle
Pidä vain ylihintainen paskasi äitisi keittiössä. Kyllä vouti sen sitten hakee aikanaan.
- vähävaraisten tuki r
Köyhälle kirjoitti:
Pidä vain ylihintainen paskasi äitisi keittiössä. Kyllä vouti sen sitten hakee aikanaan.
"Pidä vain ylihintainen paskasi äitisi keittiössä"
Ai ei viikkorahat riittänykkään hontan ostoon. No muutama vuosi vielä ja pääset työkkärin palkkalistoille ni yritä sitte uudestaan - Siitäs sait...hintti
vähävaraisten tuki r kirjoitti:
"Pidä vain ylihintainen paskasi äitisi keittiössä"
Ai ei viikkorahat riittänykkään hontan ostoon. No muutama vuosi vielä ja pääset työkkärin palkkalistoille ni yritä sitte uudestaanOdottakaa lapset että korvantaustanne kuivahtaa.
- 10+2=4
Siitäs sait...hintti kirjoitti:
Odottakaa lapset että korvantaustanne kuivahtaa.
"Huoranpennut Siitäs sait...hintti"
Tosi aikuismainen lausunto. Taidat olla lähiösi kiistaton kingi. Kun saavut räkälään niin tenunenien joukossa kohu nousee ja kaikki kädet nousevat iloiseen ja kunnioittavaan tervehdykseen...
MORO URPO
- Bandit ´03
Kerro, oliko tämä oikea paikka kysellä moista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271984
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001730Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571380Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?791375Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311038Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47936Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51933Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44892- 73866
- 109863