Haluaisin lainata kirjastosta jotai hyviä kirjoja, mutta en keksi enää mitään. Voisitteko kertoa jotain hyviä kirjoja 12-13-vuotiaalle tytölle??Oisin todella kiitollinen jos vastaisitte tähän viestiin =)!
Vastaukset 4
- juEpSDD
Frendejä,kundeja& -sarja, Eva & Adam, Enid Blytonin kirjat, Penny, Sisters Club -kirjat, Lizzie McGuire kirjat... Kannattaa kysellä kirjastonhoitajilta!
- hehh
oon lukenu suurimman osan noista ylläolevista kirjasarjoista..voisko joku kertoo lisää hyviä?!?=)
- nuuttinen
hehh kirjoitti:
oon lukenu suurimman osan noista ylläolevista kirjasarjoista..voisko joku kertoo lisää hyviä?!?=)
Tiina Lehtinevan koko tuotanto:
Unelmien talli -sarja
Unelmien painajainen
Unelmien laukka
Unelmien tahdon
Unelmien sinä
pian vissiin viides osa
Ja erillinen romaani Älä itke enkeli
Suosittelen ehdottomasti! - lapsuuden muistelija
hehh kirjoitti:
voisivat olla hyviä ikäisellesi. Mateon tarina jatkuu kirjassa Mateon kylä.
Kirj. Sven Wernström, jolta on myös jännäreitä/dekkareita, en muista nimiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3551491- 1141216
- 1171097
- 116861
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22847- 111822
- 18470
- 40468
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i93451- 36423