Haluaisin lainata kirjastosta jotai hyviä kirjoja, mutta en keksi enää mitään. Voisitteko kertoa jotain hyviä kirjoja 12-13-vuotiaalle tytölle??Oisin todella kiitollinen jos vastaisitte tähän viestiin =)!
Vastaukset 4
- juEpSDD
Frendejä,kundeja& -sarja, Eva & Adam, Enid Blytonin kirjat, Penny, Sisters Club -kirjat, Lizzie McGuire kirjat... Kannattaa kysellä kirjastonhoitajilta!
- hehh
oon lukenu suurimman osan noista ylläolevista kirjasarjoista..voisko joku kertoo lisää hyviä?!?=)
- nuuttinen
hehh kirjoitti:
oon lukenu suurimman osan noista ylläolevista kirjasarjoista..voisko joku kertoo lisää hyviä?!?=)
Tiina Lehtinevan koko tuotanto:
Unelmien talli -sarja
Unelmien painajainen
Unelmien laukka
Unelmien tahdon
Unelmien sinä
pian vissiin viides osa
Ja erillinen romaani Älä itke enkeli
Suosittelen ehdottomasti! - lapsuuden muistelija
hehh kirjoitti:
voisivat olla hyviä ikäisellesi. Mateon tarina jatkuu kirjassa Mateon kylä.
Kirj. Sven Wernström, jolta on myös jännäreitä/dekkareita, en muista nimiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä3441262- 54753
2 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk55738- 38725
Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä152633Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa59616- 45604
Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma26591- 56572
- 43530