RAKKAUSKIN EREHTYY !

Sinä istutit rakkauden jyvän
hellästi povellein,
tunsin rauhan ja lämmön syvän
siksi lausuinkin rakkaallein.

Tämä jyvä se itää aina
sitä myrskyt tai tuulet ei vie,
kahden kuljemme onnekkaina
iki rakkauden on tämä tie .

Nähtiin myrskyt ja korpien peikot
silti jatkoimme tietäen,
tällä matkalla kaatuvat heikot
voima vahva on rakkauden .

Tuuli kaakosta luoteeseen saakka
taivas itki ja salamoi,
oli raskas joskus se taakka
syvä rakkaus voimaa ain toi .

Eipä täällä kai liene monta
jotka erehdy ei ollenkaan ?
Katson peilistä nyt onnetonta
jota tuuli vain kuljettaa .

Kun muistan tuon rakkauden jyvän
nuo vannotut valat sen,
tiedän rakkauden myös erehtyvän
tunteen poluilla ihmisten .

Silti kadu en tekemääni
hymy välkehtii huulillain ,
jostain kaukaa kuuluu tuo ääni
nää on elämän kolhuja vain .

6

218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • punaposkiN

      niin voimalla
      elämänkirjon
      vaiheet rakkauden
      sä esiin luettavakseni
      toit..

      huokuu liekki pieni lepattavainen
      ei kaikki sammua ikään voi..
      Kaikki muuttuu
      elämä koulii
      jatkuu taival ain
      tunteet sua elämässä ohjaa
      hyväksyt mikä pakko on..

      Kiitos lukupaketista!!

      • Vaikka elämä aina ymmärrä en
        silti rakkaus on ihmeellinen .

        Kiitos vastarunostasi punaposki.

        Rakkautta Sinunkin elämääsi . J


    • lindalinda1

      ja sitten versoaa, kasvaa.
      Toisinaan tulee kolhuja, niiltä ei
      vaan voi kukaan meistä säästyä.

      Kauniisti riimisi kulkee,
      ajatukset muotoutuneet kuin muistoiksi
      sille mitä koettu on.

      Kiitos lukuhetkestä.

      • Pienestä alkaa ja roihuun syttyy
        vaan ei pala itsestään jos et muista
        puhaltaa nuotioon helliä sanoja,
        rehellisyyttä,uskollisuutta ja
        toisen ihmisen arvostamista.

        T: J


    • Syvälle sydämeen istutettu rakkauden jyvä
      kestää myrskyt, rajuilmat, tuulet tuimat,
      sillä rakkaus sydämessä ompi syvä
      ja rakkauden polut, ovat tutkimattomat.

      Joskus rakkauskin voi erehtyä
      nuo elämän kolhut, yhdessä koetut
      ne vain kasvattavat, näkemystä avartavat
      mielellään kaiken ikävän pois sensuroi

      eivät ne rakkauden anna viilentyä
      syttynyt rakkaus kytee, ainn’ hiilloksella palaa
      odottaen liekkiin uudelleen puhaltajaa
      ei koskaan, tuli kokonaan sammua voi.

      Pidin, pidin kovasti runosi hehkusta, sen sisällöstä, tunnelmasta
      ja taidokkaasta riimittelystä, runojasi lukee mielellään! :)

      • Kiitokseni myös ihanasta
        vastarunostasi.
        Kyllä rakkaus on kokopäiväistä
        oppimista ja toisen huomioimista,
        silloin niitä muistojakin on
        helpompi avata.

        Hyvää paljon elämääsi . J


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe