Sinä istutit rakkauden jyvän
hellästi povellein,
tunsin rauhan ja lämmön syvän
siksi lausuinkin rakkaallein.
Tämä jyvä se itää aina
sitä myrskyt tai tuulet ei vie,
kahden kuljemme onnekkaina
iki rakkauden on tämä tie .
Nähtiin myrskyt ja korpien peikot
silti jatkoimme tietäen,
tällä matkalla kaatuvat heikot
voima vahva on rakkauden .
Tuuli kaakosta luoteeseen saakka
taivas itki ja salamoi,
oli raskas joskus se taakka
syvä rakkaus voimaa ain toi .
Eipä täällä kai liene monta
jotka erehdy ei ollenkaan ?
Katson peilistä nyt onnetonta
jota tuuli vain kuljettaa .
Kun muistan tuon rakkauden jyvän
nuo vannotut valat sen,
tiedän rakkauden myös erehtyvän
tunteen poluilla ihmisten .
Silti kadu en tekemääni
hymy välkehtii huulillain ,
jostain kaukaa kuuluu tuo ääni
nää on elämän kolhuja vain .
RAKKAUSKIN EREHTYY !
6
218
Vastaukset
- punaposkiN
niin voimalla
elämänkirjon
vaiheet rakkauden
sä esiin luettavakseni
toit..
huokuu liekki pieni lepattavainen
ei kaikki sammua ikään voi..
Kaikki muuttuu
elämä koulii
jatkuu taival ain
tunteet sua elämässä ohjaa
hyväksyt mikä pakko on..
Kiitos lukupaketista!!Vaikka elämä aina ymmärrä en
silti rakkaus on ihmeellinen .
Kiitos vastarunostasi punaposki.
Rakkautta Sinunkin elämääsi . J
- lindalinda1
ja sitten versoaa, kasvaa.
Toisinaan tulee kolhuja, niiltä ei
vaan voi kukaan meistä säästyä.
Kauniisti riimisi kulkee,
ajatukset muotoutuneet kuin muistoiksi
sille mitä koettu on.
Kiitos lukuhetkestä.Pienestä alkaa ja roihuun syttyy
vaan ei pala itsestään jos et muista
puhaltaa nuotioon helliä sanoja,
rehellisyyttä,uskollisuutta ja
toisen ihmisen arvostamista.
T: J
Syvälle sydämeen istutettu rakkauden jyvä
kestää myrskyt, rajuilmat, tuulet tuimat,
sillä rakkaus sydämessä ompi syvä
ja rakkauden polut, ovat tutkimattomat.
Joskus rakkauskin voi erehtyä
nuo elämän kolhut, yhdessä koetut
ne vain kasvattavat, näkemystä avartavat
mielellään kaiken ikävän pois sensuroi
eivät ne rakkauden anna viilentyä
syttynyt rakkaus kytee, ainn’ hiilloksella palaa
odottaen liekkiin uudelleen puhaltajaa
ei koskaan, tuli kokonaan sammua voi.
Pidin, pidin kovasti runosi hehkusta, sen sisällöstä, tunnelmasta
ja taidokkaasta riimittelystä, runojasi lukee mielellään! :)Kiitokseni myös ihanasta
vastarunostasi.
Kyllä rakkaus on kokopäiväistä
oppimista ja toisen huomioimista,
silloin niitä muistojakin on
helpompi avata.
Hyvää paljon elämääsi . J
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271306
- 98973
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25907Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat297789- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140589Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581
