Hyvät teot näkyviin

hyvät teot

16. Niin loistakoon teidän valonne ihmisten edessä, että he näkisivät teidän hyvät tekonne ja ylistäisivät teidän Isäänne, joka on taivaissa.

30

327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teu

      on noin sanottu .

      • Matteus 5: 16


      • vareski sannoo

        ei sun tartte tänne nettiin kirjottaa jokaista sanaa heti ko se mieleen tulee. sammaa rattaa yhden rivin viestinä viikot pitkät yötä päivää. kysy muijaltas tai sitte Googlesta, ku kirjotat saman rivin sinne ja painat Enter. seki olis jo sulta ylivoomasen hyvä teko.


      • teu
        vareski sannoo kirjoitti:

        ei sun tartte tänne nettiin kirjottaa jokaista sanaa heti ko se mieleen tulee. sammaa rattaa yhden rivin viestinä viikot pitkät yötä päivää. kysy muijaltas tai sitte Googlesta, ku kirjotat saman rivin sinne ja painat Enter. seki olis jo sulta ylivoomasen hyvä teko.

        minä en olisi vastannut sulle mutta et malttanut olla , täältä pois ko viikon . olisit vaa vastannut silloin .


      • teu
        vihne kirjoitti:

        Matteus 5: 16

        Selitys teoksissa on tämäkohta miltei unohdettu , kun joku on ottanut vuorisaarnan saarnatekstitksi se yleensä
        alkaa alusta ja moneti loppuu 13-15 jakeeseen ja joka ottaa tekstiä loppu puolelta alkaa 17--
        Harvinaista herkkua on 1 Pietarin k.2:12. johon viittaus annettiin . Ja josta taas edelleen 1 Piet. 1:13 :16
        Ajatellessaa tulevaa Kristuksen ilmestymistä /toista tulevaa kristityt saavat panna toivonsa silloin tarjottavaan
        armoon . Sitä odolellessaan heidän tulee valvoa ja rukoilla , etteivät sortuisi uudelleen niihin himoihin / synteihin, joissa ovat kaikessa Jumalan kuuliaisina lapsina .

        VYÖTTÄKÄÄ .. MIELENNE KUPEET . Työtä tehdessä tai juostessa viitta sidottiin vuöllä , etti se olisi estänyt liikkumista . Uskovan on harjoitettava sellaista mielensä hillintää /hallintaa , etteivät väärät vaikuttimet , pyrkimykset ym. hämmentäisi häntä ja estäisi hänen vaellustansa ja työtään kristittynä .

        1 Piet. 2:11-12 mainitaan ETSIKKOPÄIVÄSTÄ /AIKA :KUN JUMALA ANTAA IHMISELLE ETSIKKOAJAN , HÄNELLE
        tulee halu päästä armoon uskon kautta , ja hän tuntee tarvetta kääntyä apua ja neuvoa kysyen sellaisen henkilön puoleen , jonka on havainnut todelliseksi kristityksi , vaikka olisikin häntä aiemmin parjannut .

        Matt. 5:16 sanat ei missään tapauksessa saa käyttää suoraan .


      • ____________
        teu kirjoitti:

        minä en olisi vastannut sulle mutta et malttanut olla , täältä pois ko viikon . olisit vaa vastannut silloin .

        Mistä sinä voit tietää onko kirjoittaja ollut viikon poissa. Viestistäsi ei käy selville kuka tämä "sinä"/"sinulle" on. Eikä tietenkään voi käydäkään. Usko nyt jo, ettet sinä todellakaan tiedä ketkä täällä kirjoittavat.

        Viestit jotka sinulle kirjoitetaan ovat samansisältöisin siksi koska - SINÄ - kirjoittelet sellaisia kun kirjoittelet.
        Ei siksi että viestejä kirjoittaisi sama henkilö. Tavastasi käyttäytyä yleisellä kirjoituspalstalla ei pidä kukaan.
        Toimintasi täällä ei ole hyväksyttävää, ei sosiaalisesti ja hengellisesti vahvistavaa, eikä opillisesti rakentavaa.

        Silloin tällöin on ollut hyviäkin lainauksia joistakin kirjoita, mutta valtaosa viesteistäsi on hyvin epämiellyttävää luettavaa muille lukijoille.


      • teu
        ____________ kirjoitti:

        Mistä sinä voit tietää onko kirjoittaja ollut viikon poissa. Viestistäsi ei käy selville kuka tämä "sinä"/"sinulle" on. Eikä tietenkään voi käydäkään. Usko nyt jo, ettet sinä todellakaan tiedä ketkä täällä kirjoittavat.

        Viestit jotka sinulle kirjoitetaan ovat samansisältöisin siksi koska - SINÄ - kirjoittelet sellaisia kun kirjoittelet.
        Ei siksi että viestejä kirjoittaisi sama henkilö. Tavastasi käyttäytyä yleisellä kirjoituspalstalla ei pidä kukaan.
        Toimintasi täällä ei ole hyväksyttävää, ei sosiaalisesti ja hengellisesti vahvistavaa, eikä opillisesti rakentavaa.

        Silloin tällöin on ollut hyviäkin lainauksia joistakin kirjoita, mutta valtaosa viesteistäsi on hyvin epämiellyttävää luettavaa muille lukijoille.

        kun aloiyus oli tehty , ei kukaan vastaanut viikkoon , kunnes mä kysyin osotetta ,
        jonka vihne ystävällisesti antoi , siit voit jo löytää perille.


      • bobitza
        teu kirjoitti:

        kun aloiyus oli tehty , ei kukaan vastaanut viikkoon , kunnes mä kysyin osotetta ,
        jonka vihne ystävällisesti antoi , siit voit jo löytää perille.

        sydämiinne ollenkaan punaista valoa palamaan kun noin julkeasti täällä kirjoittelette?Onko teillä Kristuksen Rakkaus unohtunut?kyselen minä joka olen varmasti yhtä raadollinen kuin tekin mutta ei tuommoinen käytös sovi tälle palstalle.Koettakaahan petrata vaik mielessä liikkuis mitä tahansa.peppiina ihmettelee?


      • teu
        vihne kirjoitti:

        Matteus 5: 16

        Olen joskus saanut sellaisen ilmoituksen , että kun istun seuroissa, ja ajatus lentää vaikka
        vinkuintiassa , että siihen paikkaan tuo lause ,Vyöttäkää teidän mielenne kupeet. kuuluisi
        sillä mitä hyötyä on istua rukoushuoneen penkillä, ja ajatus laukkaa aivan muualla , sitä
        ei todella voi kukaan nähdä mutta on joku joka katselee realiajassa tänne alas maahan .


      • teutus
        bobitza kirjoitti:

        sydämiinne ollenkaan punaista valoa palamaan kun noin julkeasti täällä kirjoittelette?Onko teillä Kristuksen Rakkaus unohtunut?kyselen minä joka olen varmasti yhtä raadollinen kuin tekin mutta ei tuommoinen käytös sovi tälle palstalle.Koettakaahan petrata vaik mielessä liikkuis mitä tahansa.peppiina ihmettelee?

        Ja nyt näyttää että olemme saavuttaneet nirvanan


      • holttia please
        bobitza kirjoitti:

        sydämiinne ollenkaan punaista valoa palamaan kun noin julkeasti täällä kirjoittelette?Onko teillä Kristuksen Rakkaus unohtunut?kyselen minä joka olen varmasti yhtä raadollinen kuin tekin mutta ei tuommoinen käytös sovi tälle palstalle.Koettakaahan petrata vaik mielessä liikkuis mitä tahansa.peppiina ihmettelee?

        Tämä on meille monille hauska harrastus. Läppää heitetään puolin ja toisin. Tämän palstan perusteella ei voi tehdä mitään johtopäätöksiä kirjoittajien (henkilöiden) suhteen.

        Pyri sinäkin hankkimaan elämä tämän ulkopuolelta. Ihminen joka tällaisiin palstoihin suhtautuu vakavasti, ei ole sopiva henkilö lukemaan eikä kirjoittelemaan täällä.


      • teu
        holttia please kirjoitti:

        Tämä on meille monille hauska harrastus. Läppää heitetään puolin ja toisin. Tämän palstan perusteella ei voi tehdä mitään johtopäätöksiä kirjoittajien (henkilöiden) suhteen.

        Pyri sinäkin hankkimaan elämä tämän ulkopuolelta. Ihminen joka tällaisiin palstoihin suhtautuu vakavasti, ei ole sopiva henkilö lukemaan eikä kirjoittelemaan täällä.

        voi olla se asia miksi täällä ollaan , se meni kadotuksen puolelle . Ja se että tämä on hauska harrastus
        on yhtä kaukana kuin sellainen henkilö Kristuksesta. Ota jo itseäs niskasta kiinni .


      • BOBITZA
        holttia please kirjoitti:

        Tämä on meille monille hauska harrastus. Läppää heitetään puolin ja toisin. Tämän palstan perusteella ei voi tehdä mitään johtopäätöksiä kirjoittajien (henkilöiden) suhteen.

        Pyri sinäkin hankkimaan elämä tämän ulkopuolelta. Ihminen joka tällaisiin palstoihin suhtautuu vakavasti, ei ole sopiva henkilö lukemaan eikä kirjoittelemaan täällä.

        KYLLÄ MÄ HUUMORIA YMMÄRRÄN.EI VAAN AINA
        SYTYTÄ MIKÄ ON HUUMORIA ,MIKÄ EI ?
        KYLLÄ MULLA ELÄMÄÄ RIITTÄÄ IHAN TARPEEKSI MUUALLAKIN,JOS LUOJA S UO . LÄMPÖÄ VAAN SINULLE,PEPPIINA


      • holttia pleace
        BOBITZA kirjoitti:

        KYLLÄ MÄ HUUMORIA YMMÄRRÄN.EI VAAN AINA
        SYTYTÄ MIKÄ ON HUUMORIA ,MIKÄ EI ?
        KYLLÄ MULLA ELÄMÄÄ RIITTÄÄ IHAN TARPEEKSI MUUALLAKIN,JOS LUOJA S UO . LÄMPÖÄ VAAN SINULLE,PEPPIINA

        Jos tämän sivun viestien perusteella aletaan ihmisiä leimaamaan, niin silloin ei ole oikein ymmärretty näitä kaikkille avoimia keskustelupalstoja. Kannattaa selailla uskoville tarkoitettuja palstoja, niin näkee nopeasti mistä on kysymys. Jokainen joka on käynyt maalla "ulkohuusissa!, tietää että siellä vain käydään tarpeella.
        Kun tavara on saatu pihalle anuksesta ja toisesta aukosta nestemäiset, niin ulos "talosta" ja äkkiä. Tämä(kin) keskustelupalsta on (sattuneesta syystä) verrattavissa kyseiseen mukavuuslaitokseen. Sielläkin voi käydä hyväntahtoisesti hymyillen, tai hampaat irvissä. Hymyä suosittelen :-))))

        Tisitarpeessa oleville heitetään lohdun sana (heitä noin 0,00001% joukosta).


      • holttii pleace
        teu kirjoitti:

        voi olla se asia miksi täällä ollaan , se meni kadotuksen puolelle . Ja se että tämä on hauska harrastus
        on yhtä kaukana kuin sellainen henkilö Kristuksesta. Ota jo itseäs niskasta kiinni .

        :-)))) Näin se vaan on, halusit taikka et!


      • bobitza
        BOBITZA kirjoitti:

        KYLLÄ MÄ HUUMORIA YMMÄRRÄN.EI VAAN AINA
        SYTYTÄ MIKÄ ON HUUMORIA ,MIKÄ EI ?
        KYLLÄ MULLA ELÄMÄÄ RIITTÄÄ IHAN TARPEEKSI MUUALLAKIN,JOS LUOJA S UO . LÄMPÖÄ VAAN SINULLE,PEPPIINA

        on joskus tosi vapauttavaa mut kandee meidän aina miettiä onko se todella´(mistä hengestä)? Jos se on viatonta hauskaa huumoria,mieluummin tietenkin omasta itsestä,kyl se piristää useinkin.Mä tarkoitan noita loukkaavia sanoja ?!!!sekä toisten piikittelyä.Mielestäni se ei enää ole huumoria siinä hyvässä hengessä.piste,amen .Yhden kerran joku kirjoitti itsestään ja lapsestaan niin hauskan junajutun mut en enää muista kuka hän oli.Nauroin sille jutulle moneen kertaan,siis mieleni piristyi.


      • bobitza
        vareski sannoo kirjoitti:

        ei sun tartte tänne nettiin kirjottaa jokaista sanaa heti ko se mieleen tulee. sammaa rattaa yhden rivin viestinä viikot pitkät yötä päivää. kysy muijaltas tai sitte Googlesta, ku kirjotat saman rivin sinne ja painat Enter. seki olis jo sulta ylivoomasen hyvä teko.

        juuri monet ole kirjoittaneet että::::::::::::eikö sinulla ole mitään omaa sanottavaa,kirjoitat suoraan Raamatusta tai Lutherista?Sitten kun kirjoitetaan omia aatoksia,on sekin väärin.Kirjoittajaa en onneksi tunne mut jotenkin tuntuu että kirjoittajalla on joku ihme periaate sotia kaikkea vastaan.No,jatka samaan malliin,ehkä joskus opin ymmärtämään sinuakin.lämmöllä peppiina


      • teu
        holttii pleace kirjoitti:

        :-)))) Näin se vaan on, halusit taikka et!

        Mutta olen sitä mieltä , että jos huumoria on viljeltävä , sen ketju on aloituksesta nimitettävä ,
        ettei synny mitään väärinkästyksiä , sillä tämä on syvästi uskonnollinen palsta , se tarkoittaa sitä
        että kaikki ihmiset ei ymmärrä , uskontoa ja huumoria rinnakkain , sama koskee sarkasmia ei sitäkään.


      • so so so
        bobitza kirjoitti:

        juuri monet ole kirjoittaneet että::::::::::::eikö sinulla ole mitään omaa sanottavaa,kirjoitat suoraan Raamatusta tai Lutherista?Sitten kun kirjoitetaan omia aatoksia,on sekin väärin.Kirjoittajaa en onneksi tunne mut jotenkin tuntuu että kirjoittajalla on joku ihme periaate sotia kaikkea vastaan.No,jatka samaan malliin,ehkä joskus opin ymmärtämään sinuakin.lämmöllä peppiina

        Älä tuollaisia kirjoita. Kukaan tuntematon ihmisen rääpäle täällä ei totisesti ole sotimisen arvoinen. Pirun henki se on jota vastustetaan. Moni on vain niin autuaan sokea ja omissa ajatuksissaan, että luulee häntä vastaan sodittavan.

        Meillä ei ole taistelu lihaa ja verta vastaan vaan pimeydessä hallitsevia henkivaltoja vastaan, niitä jotka koko ajan vaanivat tappaakseen synnin rangaistuksesta vapauttavan ja vanhurskaaksi uskon kautta tekevän Jeesuksen kristittyjen sydämistä. Lain alle orjuutetut esikoislestadiolaiset pitää saada Jumalan lasten vapauteen, iloon ja rauhaan, vahtaamasta vikoillen itseään ja toisiaan.

        Sodimme orjuuttavaa ristiriitaista ihmisoppia vastaan, joka tälläkin hetkellä velloo lähes vapaana esikoislestadiolaisuudessa, johdon vaihduttua ruotsinlapissa.

        Sellainen kristittyjen yhteyden hajottava ja heikot hylkäävä henki on todella vaarallinen. Moni on valitettavasti niellyt syötin koukkuineen, sellaisia henkiä vastaan ei tunneta tällä palstalla pienintäkään sympatiaa.


      • holttia pojjaat
        teu kirjoitti:

        Mutta olen sitä mieltä , että jos huumoria on viljeltävä , sen ketju on aloituksesta nimitettävä ,
        ettei synny mitään väärinkästyksiä , sillä tämä on syvästi uskonnollinen palsta , se tarkoittaa sitä
        että kaikki ihmiset ei ymmärrä , uskontoa ja huumoria rinnakkain , sama koskee sarkasmia ei sitäkään.

        Jos meinaat teu pysyä terveenä, niin sinun on tuo asia ymmärrettävä. Täällä ei saa mitään viestiä ottaa henkilökohtaisesti. Kukin vaan pulisee täällä omia pulinoitaan, olen vuosia seurannut tätä.

        Joku rakentava viesti on joukossa, mutta niiden määrä tuskin yltää 1%:n viestien kokonaismäärästä.


      • teu
        bobitza kirjoitti:

        sydämiinne ollenkaan punaista valoa palamaan kun noin julkeasti täällä kirjoittelette?Onko teillä Kristuksen Rakkaus unohtunut?kyselen minä joka olen varmasti yhtä raadollinen kuin tekin mutta ei tuommoinen käytös sovi tälle palstalle.Koettakaahan petrata vaik mielessä liikkuis mitä tahansa.peppiina ihmettelee?

        Kun sinä vastaat niin siinä saa sapiskaa myös asiattomat, minä henkilökohtaisesti EN VASTAA JULKEASTI
        vaan ne väännetään sinne , no en nyt tahdo sanoa että sinä ,väännät muttä kyllä niitä riittää .


      • teu
        holttia pojjaat kirjoitti:

        Jos meinaat teu pysyä terveenä, niin sinun on tuo asia ymmärrettävä. Täällä ei saa mitään viestiä ottaa henkilökohtaisesti. Kukin vaan pulisee täällä omia pulinoitaan, olen vuosia seurannut tätä.

        Joku rakentava viesti on joukossa, mutta niiden määrä tuskin yltää 1%:n viestien kokonaismäärästä.

        Mutta meidän ei tarvitse mennä AINA MUKAAN ,
        ok. jos tarvitaan , perustaa sitten , oman ketjun sitä varten .
        Kun palsta jo on , laittaa huumori ketjun ,johon voi kukin kirjoittaa huumoria ,
        ja sitten toinen sen SARKASTISEN ketjun, jottei menisi sekaisin muiden juttujen kanssa .


      • teu
        holttia pojjaat kirjoitti:

        Jos meinaat teu pysyä terveenä, niin sinun on tuo asia ymmärrettävä. Täällä ei saa mitään viestiä ottaa henkilökohtaisesti. Kukin vaan pulisee täällä omia pulinoitaan, olen vuosia seurannut tätä.

        Joku rakentava viesti on joukossa, mutta niiden määrä tuskin yltää 1%:n viestien kokonaismäärästä.

        Mutta juuri sen tähden pitää tehdä, eri ketjut ja noudattaa hyvää tapaa .
        Ei se sekahedelmasoppa ole mistään kotoisin , vaikka on joskus saanutkin nauraa .
        silloinkun on oma ketju , voi saada nauraa joka kerta kunsiellä käy . paitsi että ei
        tee toisia väkisin huvittuneeksi.


      • mielen rauhaa
        bobitza kirjoitti:

        on joskus tosi vapauttavaa mut kandee meidän aina miettiä onko se todella´(mistä hengestä)? Jos se on viatonta hauskaa huumoria,mieluummin tietenkin omasta itsestä,kyl se piristää useinkin.Mä tarkoitan noita loukkaavia sanoja ?!!!sekä toisten piikittelyä.Mielestäni se ei enää ole huumoria siinä hyvässä hengessä.piste,amen .Yhden kerran joku kirjoitti itsestään ja lapsestaan niin hauskan junajutun mut en enää muista kuka hän oli.Nauroin sille jutulle moneen kertaan,siis mieleni piristyi.

        Meidän jokaisen kristityn tulisi tietää, että ainut viaton on Kristus.

        Täällä ei siis ole ainuttakaan viatonta kirjoitusta, tämä on fakta. Kysymys on siitä kuinka me vialliset voisimme keskustella keskenämme roikkumatta koko ajan tässä vika/viattomuus käsitteessä ja pottumaisimmat henkilöt lisäksi (kantelupukki se kaakattaa, ei saa rauhassa maatakkaan) sheriffin takin liepeessä. Siis mänttejä, - aikuiset ihmiset. Jos aikuinen ihminen ei kestä näitä viestejä, eikä ole voimaa poiskaan pysyä, niin olkoon hiljaa sitten.

        Kysymys on vain ihmisten erilaisuudesta, ei sen kummemmasta asiasta. :-)))
        Yksi tykkää äidistä ja toinen tyttärestä.


      • trajaanus
        mielen rauhaa kirjoitti:

        Meidän jokaisen kristityn tulisi tietää, että ainut viaton on Kristus.

        Täällä ei siis ole ainuttakaan viatonta kirjoitusta, tämä on fakta. Kysymys on siitä kuinka me vialliset voisimme keskustella keskenämme roikkumatta koko ajan tässä vika/viattomuus käsitteessä ja pottumaisimmat henkilöt lisäksi (kantelupukki se kaakattaa, ei saa rauhassa maatakkaan) sheriffin takin liepeessä. Siis mänttejä, - aikuiset ihmiset. Jos aikuinen ihminen ei kestä näitä viestejä, eikä ole voimaa poiskaan pysyä, niin olkoon hiljaa sitten.

        Kysymys on vain ihmisten erilaisuudesta, ei sen kummemmasta asiasta. :-)))
        Yksi tykkää äidistä ja toinen tyttärestä.

        Siinä sanoit oikein täällä ei ole viattomia viestejä, ei varsinkaan Nm. mielen rauhaa kun sekin taisi olla
        ;98:n nm. siksi kannattaisi katsoa mihin sen nimensä laittaa. Siis minkä kirjoituksen perään.


      • teuta
        vareski sannoo kirjoitti:

        ei sun tartte tänne nettiin kirjottaa jokaista sanaa heti ko se mieleen tulee. sammaa rattaa yhden rivin viestinä viikot pitkät yötä päivää. kysy muijaltas tai sitte Googlesta, ku kirjotat saman rivin sinne ja painat Enter. seki olis jo sulta ylivoomasen hyvä teko.

        Olen sitä vähän ihmetellytkin , minne ne menee kun palstalla ei niitä ole .
        Sinullakin on aika outo sana (kun kirjoitat ) yhden rivin viestejä . Ei todella ole
        pitkä aika kun väitit että liian pitkia viesteja ???? sanoisitko myös sen koska on sopivia .
        Tokkopa siihenkään pystyt , kun olet nyrjähtänyt ninimerrkkiini. Eli se asias on kirjoitan
        täällä miten vaan sinulle ei kalpaa ????


      • teu
        so so so kirjoitti:

        Älä tuollaisia kirjoita. Kukaan tuntematon ihmisen rääpäle täällä ei totisesti ole sotimisen arvoinen. Pirun henki se on jota vastustetaan. Moni on vain niin autuaan sokea ja omissa ajatuksissaan, että luulee häntä vastaan sodittavan.

        Meillä ei ole taistelu lihaa ja verta vastaan vaan pimeydessä hallitsevia henkivaltoja vastaan, niitä jotka koko ajan vaanivat tappaakseen synnin rangaistuksesta vapauttavan ja vanhurskaaksi uskon kautta tekevän Jeesuksen kristittyjen sydämistä. Lain alle orjuutetut esikoislestadiolaiset pitää saada Jumalan lasten vapauteen, iloon ja rauhaan, vahtaamasta vikoillen itseään ja toisiaan.

        Sodimme orjuuttavaa ristiriitaista ihmisoppia vastaan, joka tälläkin hetkellä velloo lähes vapaana esikoislestadiolaisuudessa, johdon vaihduttua ruotsinlapissa.

        Sellainen kristittyjen yhteyden hajottava ja heikot hylkäävä henki on todella vaarallinen. Moni on valitettavasti niellyt syötin koukkuineen, sellaisia henkiä vastaan ei tunneta tällä palstalla pienintäkään sympatiaa.

        Hän sotii joksa kertaa kun , eli tekismieli sanoa valehtelet , jos ei asiaan tule muutosta .


      • teu
        teu kirjoitti:

        Olen joskus saanut sellaisen ilmoituksen , että kun istun seuroissa, ja ajatus lentää vaikka
        vinkuintiassa , että siihen paikkaan tuo lause ,Vyöttäkää teidän mielenne kupeet. kuuluisi
        sillä mitä hyötyä on istua rukoushuoneen penkillä, ja ajatus laukkaa aivan muualla , sitä
        ei todella voi kukaan nähdä mutta on joku joka katselee realiajassa tänne alas maahan .

        Kua on sellainen henkilö joka kirjoittaa raamattua vastaan , siellä sanotaan että antakaa
        Mutta toinen käsi ei saisi tietää mitä toinen tekee , eli oliko nyt kysymyksessä , sellainen
        hyvä työ jota en ole ymmärtänyt .


    • teutatess

      Että se pitäis tehdä näkyvästi , vaan siitä sanotaan että tehkää mutta älkää näyttäkö.

      • teu

        Mutta älä anna oikean käden tietää mitä vasen tekee.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      161
      2794
    2. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      88
      2000
    3. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      13
      1907
    4. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      105
      1647
    5. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      97
      1617
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      9
      1454
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      68
      1266
    8. Naisten pitäisi lähestyä miehiä enemmän.

      Milloin viimeksi lähestyit miestä ja pyysit kahville tai treffeille?
      Sinkut
      114
      1153
    9. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      12
      1114
    10. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      45
      1064
    Aihe