doopermanne

piiklemies

Oletteko hyvät dopermannin pitäjät tietoisia tutkimuksesta että dopermannin koirakseen valitsevilla on yleensä huono itsetunto,ja alhainen koulutustaso,eli amishemmo valitsee dopermannin sinne nissanin takapenkille.

8

751

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neandra

      provot vaan pahenee

      • katri 22

        Tuo alotuskirjoitus ei ollu kovin asiallinen,ja vaikutti tahalliselta provolta,mutta kyllä sellanen artikkeli äskettäin lehdessä oli.


    • KaramelliNelliElli

      Minulla kohta kaksi korkeakoulututkintoa takana ja omistan dobberin. Pitänee vaihtaa johonkin korkeakoulutettujen rotuun!

      • ilmandeetäeielämää

        Haha.. ja siis ethän vain omista nissania? Kyllä porsche vähintään pitää olla. Tekee myös hyvää itsetunnolle. Itse olen vain amishemmo ja siis ranteet ois ollu auki jo ajat sitten jos en dobberia omistaisi, niin paljon se on itsetuntoo nostanu et huh! Enhän minä kehtaisi edes ruosteisella corollallani ajella jos ei sen takapenkkiä kaunistaisi dobberi. Minulla on tapana myös huudella vastaantuleville koirakoille että vaihtavat tien puolta koska koirani saattaa raadella, tämähän vain lisää kunnioitustani! En tietenkään kelpuuta myöskään ystävikseni muuta kuin dobberiväkeä jotka ovat yhtä viisaita ja kunnioitettuja kuin minä. Tämä kaikki ei kuitenkaan täytä sisälläni olevaa tyhjyyttä vaan iltasin halaan pehmodobberiani ja itken itseni uneen.

        Eli aloittaja taitaa olla ihan yhtä viisas kun minäkin. Eli kuinka viisas? No sen varmaan jokainen voi päätellä.....


    • -Star71-

      Haloo voisitko keksiä vähän parempaa keskusteluaihetta.. on sulla muuten aika vilkas mielikuvitus.. en oo tiennytkään että dobberit istuu nissanin takapenkillä , hahhahhahhahahhahahhaha... voi luoja kasva vähän ajatus maailmaltasi ;)

    • Dobbis

      Muuten ihan hyvä mutta jollei osaa edes kirjoittaa "dobermann" taitaa itse olla aika amis :D

    • NDB

      Eikö kaikki isot ja hieman pelottavan näköiset koirat ole luokiteltu ns. munanjatkeiksi, enkä kiellä etteikö sitä tapahtuisi jonkin verran. Itse omistan kaksi Dobberia ja usein saan kuulla erityisesti nuorilta miehiltä kuinka siistejä ne ovat?!?! Olisi mielenkiintoista tietää mihin moinen tutkimus oikein perustuu.. Siihenkö että on kierretty 16v amis poikien luona kyselemässä mikä olisi "siistein" koirarotu, vähän kuin kysyisi että mikä on siistein auto. No mitäpä voi sellaisen ihmisen kuvitella vastaavan...? Ja aloittajalle tiedoksi, että ennenkuin muodostaa minkään sortin käsitystä yhtään mistään niin kannattaa ottaa asiasta ihan oikeasti selvää, eikä uskoa ihan kaikkea ilta-sanomien palstoilta! hmmm.... nimimerkkisi on piiklemies.. Omistat siis Beaglen? Itse olen kuullut että kaikki kyseisen rodun omistajat ovan hulluja eläinrääkkääjiä, jotka antavat koiriensa repiä kettuja ihan vain huvin vuoksi! ;)))) c'mon! Aivoja saa käyttää....

    • EX Amis

      Ei meidän hieno helma dobermannit joita on 3kpl suostu menemään minkään japanilaisen ritsan kyytiin pitää olla vähintään joku mese tai BMW
      ps kävin amiksen mutta opintotuki oli niin vaatimaton et ei olis ollut varaa syöttää mitään dobermannia kun ite piti elää makaroonilla ja tonnikalalla 3v et riitti rahaa kaljaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe