doopermanne

piiklemies

Oletteko hyvät dopermannin pitäjät tietoisia tutkimuksesta että dopermannin koirakseen valitsevilla on yleensä huono itsetunto,ja alhainen koulutustaso,eli amishemmo valitsee dopermannin sinne nissanin takapenkille.

8

688

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neandra

      provot vaan pahenee

      • katri 22

        Tuo alotuskirjoitus ei ollu kovin asiallinen,ja vaikutti tahalliselta provolta,mutta kyllä sellanen artikkeli äskettäin lehdessä oli.


    • KaramelliNelliElli

      Minulla kohta kaksi korkeakoulututkintoa takana ja omistan dobberin. Pitänee vaihtaa johonkin korkeakoulutettujen rotuun!

      • ilmandeetäeielämää

        Haha.. ja siis ethän vain omista nissania? Kyllä porsche vähintään pitää olla. Tekee myös hyvää itsetunnolle. Itse olen vain amishemmo ja siis ranteet ois ollu auki jo ajat sitten jos en dobberia omistaisi, niin paljon se on itsetuntoo nostanu et huh! Enhän minä kehtaisi edes ruosteisella corollallani ajella jos ei sen takapenkkiä kaunistaisi dobberi. Minulla on tapana myös huudella vastaantuleville koirakoille että vaihtavat tien puolta koska koirani saattaa raadella, tämähän vain lisää kunnioitustani! En tietenkään kelpuuta myöskään ystävikseni muuta kuin dobberiväkeä jotka ovat yhtä viisaita ja kunnioitettuja kuin minä. Tämä kaikki ei kuitenkaan täytä sisälläni olevaa tyhjyyttä vaan iltasin halaan pehmodobberiani ja itken itseni uneen.

        Eli aloittaja taitaa olla ihan yhtä viisas kun minäkin. Eli kuinka viisas? No sen varmaan jokainen voi päätellä.....


    • -Star71-

      Haloo voisitko keksiä vähän parempaa keskusteluaihetta.. on sulla muuten aika vilkas mielikuvitus.. en oo tiennytkään että dobberit istuu nissanin takapenkillä , hahhahhahhahahhahahhaha... voi luoja kasva vähän ajatus maailmaltasi ;)

    • Dobbis

      Muuten ihan hyvä mutta jollei osaa edes kirjoittaa "dobermann" taitaa itse olla aika amis :D

    • NDB

      Eikö kaikki isot ja hieman pelottavan näköiset koirat ole luokiteltu ns. munanjatkeiksi, enkä kiellä etteikö sitä tapahtuisi jonkin verran. Itse omistan kaksi Dobberia ja usein saan kuulla erityisesti nuorilta miehiltä kuinka siistejä ne ovat?!?! Olisi mielenkiintoista tietää mihin moinen tutkimus oikein perustuu.. Siihenkö että on kierretty 16v amis poikien luona kyselemässä mikä olisi "siistein" koirarotu, vähän kuin kysyisi että mikä on siistein auto. No mitäpä voi sellaisen ihmisen kuvitella vastaavan...? Ja aloittajalle tiedoksi, että ennenkuin muodostaa minkään sortin käsitystä yhtään mistään niin kannattaa ottaa asiasta ihan oikeasti selvää, eikä uskoa ihan kaikkea ilta-sanomien palstoilta! hmmm.... nimimerkkisi on piiklemies.. Omistat siis Beaglen? Itse olen kuullut että kaikki kyseisen rodun omistajat ovan hulluja eläinrääkkääjiä, jotka antavat koiriensa repiä kettuja ihan vain huvin vuoksi! ;)))) c'mon! Aivoja saa käyttää....

    • EX Amis

      Ei meidän hieno helma dobermannit joita on 3kpl suostu menemään minkään japanilaisen ritsan kyytiin pitää olla vähintään joku mese tai BMW
      ps kävin amiksen mutta opintotuki oli niin vaatimaton et ei olis ollut varaa syöttää mitään dobermannia kun ite piti elää makaroonilla ja tonnikalalla 3v et riitti rahaa kaljaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe