Oletteko hyvät dopermannin pitäjät tietoisia tutkimuksesta että dopermannin koirakseen valitsevilla on yleensä huono itsetunto,ja alhainen koulutustaso,eli amishemmo valitsee dopermannin sinne nissanin takapenkille.
doopermanne
8
693
Vastaukset
- neandra
provot vaan pahenee
- katri 22
Tuo alotuskirjoitus ei ollu kovin asiallinen,ja vaikutti tahalliselta provolta,mutta kyllä sellanen artikkeli äskettäin lehdessä oli.
- KaramelliNelliElli
Minulla kohta kaksi korkeakoulututkintoa takana ja omistan dobberin. Pitänee vaihtaa johonkin korkeakoulutettujen rotuun!
- ilmandeetäeielämää
Haha.. ja siis ethän vain omista nissania? Kyllä porsche vähintään pitää olla. Tekee myös hyvää itsetunnolle. Itse olen vain amishemmo ja siis ranteet ois ollu auki jo ajat sitten jos en dobberia omistaisi, niin paljon se on itsetuntoo nostanu et huh! Enhän minä kehtaisi edes ruosteisella corollallani ajella jos ei sen takapenkkiä kaunistaisi dobberi. Minulla on tapana myös huudella vastaantuleville koirakoille että vaihtavat tien puolta koska koirani saattaa raadella, tämähän vain lisää kunnioitustani! En tietenkään kelpuuta myöskään ystävikseni muuta kuin dobberiväkeä jotka ovat yhtä viisaita ja kunnioitettuja kuin minä. Tämä kaikki ei kuitenkaan täytä sisälläni olevaa tyhjyyttä vaan iltasin halaan pehmodobberiani ja itken itseni uneen.
Eli aloittaja taitaa olla ihan yhtä viisas kun minäkin. Eli kuinka viisas? No sen varmaan jokainen voi päätellä.....
- -Star71-
Haloo voisitko keksiä vähän parempaa keskusteluaihetta.. on sulla muuten aika vilkas mielikuvitus.. en oo tiennytkään että dobberit istuu nissanin takapenkillä , hahhahhahhahahhahahhaha... voi luoja kasva vähän ajatus maailmaltasi ;)
- Dobbis
Muuten ihan hyvä mutta jollei osaa edes kirjoittaa "dobermann" taitaa itse olla aika amis :D
- NDB
Eikö kaikki isot ja hieman pelottavan näköiset koirat ole luokiteltu ns. munanjatkeiksi, enkä kiellä etteikö sitä tapahtuisi jonkin verran. Itse omistan kaksi Dobberia ja usein saan kuulla erityisesti nuorilta miehiltä kuinka siistejä ne ovat?!?! Olisi mielenkiintoista tietää mihin moinen tutkimus oikein perustuu.. Siihenkö että on kierretty 16v amis poikien luona kyselemässä mikä olisi "siistein" koirarotu, vähän kuin kysyisi että mikä on siistein auto. No mitäpä voi sellaisen ihmisen kuvitella vastaavan...? Ja aloittajalle tiedoksi, että ennenkuin muodostaa minkään sortin käsitystä yhtään mistään niin kannattaa ottaa asiasta ihan oikeasti selvää, eikä uskoa ihan kaikkea ilta-sanomien palstoilta! hmmm.... nimimerkkisi on piiklemies.. Omistat siis Beaglen? Itse olen kuullut että kaikki kyseisen rodun omistajat ovan hulluja eläinrääkkääjiä, jotka antavat koiriensa repiä kettuja ihan vain huvin vuoksi! ;)))) c'mon! Aivoja saa käyttää....
- EX Amis
Ei meidän hieno helma dobermannit joita on 3kpl suostu menemään minkään japanilaisen ritsan kyytiin pitää olla vähintään joku mese tai BMW
ps kävin amiksen mutta opintotuki oli niin vaatimaton et ei olis ollut varaa syöttää mitään dobermannia kun ite piti elää makaroonilla ja tonnikalalla 3v et riitti rahaa kaljaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617850- 1334524
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323777- 213138
- 232682
- 292617
- 502316
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322069