uusia tuttavuuksia meseen... iällä ei varsinaisesti oo merkityst mut kunha ois vähintää se 16 mittaris... ja mielellää neitosia.
ite oon 25 vuotias äijä helsingist ja mitäköhä muut faktaa sitä tähä laittais... rento ja avoin, huumorintajune ja elämää nähny tapaus. lisää faktoi voi kysellä tääl tai meses [email protected]...
kaivataan...
funkdoobiest
5
303
Vastaukset
- jep.
tääl olis ollut 15v, mut se ei varmaan oikeen sovi.
- rtdgfcvnb
25-vuotta ja elämää nähnyt.. anna mun kaikki kestää!
- xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Eihän ton ikäistä vielä voi sanoa äijäksi. ;D anna mun nauraa.....
- hölöttäjä222
sullakaan kun täällä pitää meseseuraa kinuta...
Mee raflaan tsiigaan friidui ja pokaa yks messiin.
Hiffaaksä?- funkdoobiest
lähinnä läpäl heitin.. mut on se vittu ku pitää kaikki ottaa nii vitu vakavasti..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824847- 1882218
- 1321842
- 361709
- 1751465
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj221461Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161411Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3281148- 351126
- 781023