kansanedustajia hyväksymään vireilläolevan uuden aselain. Lue lisää osoittesta
http://www.eduskunta.net/
Katainen painostaa
8
366
Vastaukset
pojat painostaa toisaalla Jyrki poikaa.
Veikkaan Paateroa, Laihoa, Pelttaria ja Kallion punapäätä(Halosta)- Uljas Uusi Maailma
Heitetään pyssyt pois ja halataan toisiamme. Halataan karhujakin, ja hirviä. Minä heitin jo ja halaan ensimmäistä venäläistä sotilastakin, joka vapauttaa meidät näiltä virkamies-vapaamuurari-mafiosoilta ja heidän hampaattomilta gerbiileiltään, poliitikoilta. En kyllä pussaa, mutta halaan.
Aseeton maailma on turvallinen paikka, jos vahvin jannu sattuu olemaan oikein fiksu ja kiltti pienemmilleen. Ja yleensähän ne ovat. - varma aina varmaa
Uljas Uusi Maailma kirjoitti:
Heitetään pyssyt pois ja halataan toisiamme. Halataan karhujakin, ja hirviä. Minä heitin jo ja halaan ensimmäistä venäläistä sotilastakin, joka vapauttaa meidät näiltä virkamies-vapaamuurari-mafiosoilta ja heidän hampaattomilta gerbiileiltään, poliitikoilta. En kyllä pussaa, mutta halaan.
Aseeton maailma on turvallinen paikka, jos vahvin jannu sattuu olemaan oikein fiksu ja kiltti pienemmilleen. Ja yleensähän ne ovat.Ruotsalaisia samaa sukupuolta olevia emme kuitenkaan halaa.
- elvismiestenmies
kun herra itsekin tunnetaan innokkaana metsämiehenä (taitaa olla ainoa tämän lajin harrastaja tämän hetken hallituksessa). ajattelimma vaan..
- hui hui sentään
Eiköhän painostaminen ole hiukan raskaanpuoleinen termi tässä yhteydessä. Tulee mieleen että painaako se Katainen eduskunnan kuppilassa revolverin piipun edustajan poskea vasten ja uhkaavasti irvistäen sihisee että jos painat äänestyksessä "väärää" nappia niin kyllä minä sinulle näytän mistä kana kusee ...
- vanhempi mettäämies
Aijaijai kun sai päivän parhaat naurut tuosta linkistä. Voi perskeles millaista tekstiä!
Heti syntyi mielikuva jostakin hämärässä kopissa istuvasta ja hihittelevästä ukkelista, joka vainoharhaisesti vilkuilee ympärilleen ja kirjoittelee juttua internettiin. Vieressä on jumalaton läjä sanomalehtiä, joista ukkeli etsii kaiken mahdollisen tekstin aseisiin tai aselakiin liittyen; ja sitten jokaisen kansanedustajan kohdalta päivittää tietoja. "Alatalo = ei raportoitavaa, Arhinmäki = ei raportoitavaa, Lapintie = fanaattisuutta, sekoilua (ja perään miinus miinus miinus)..." :D
Ei millään pahalla linkin tekstin kirjoittajaa kohtaan (tämä oli vain minun henkilökohtainen mielikuvani)...
Muistaako kukaan kommunistisen taistolaisliikkeen reaktiot kun poliisin Karhuryhmä perustettiin 70-luvulla? Tuli muuten mieleen ne ajat kun luin noita linkissä mainittuja "aselain todellisia vaikutuksia". Mieleen palasi ne kommarien paniikkia lähennelleet kirjoitukset ja soitot mielipidepalstoilla ja paikallisradiossa siitä, kuinka "nyt Suomessa olisi sananvapaus ja demokratia lopullisesti ohi, kun poliisille annettaisiin valtuudet tappaa ja hakata ihmisiä mielin määrin; ja kuinka poliisi saisi käyttöönsä kaiken armeijan kaluston ilmantorjuntaohjuksista ja panssari vaunuista lähtien, ja joita se myös jokaisessa esim. mielenosoituksessa käyttäisi "työläisiä" vastaan".
Vähän sama fiilis tuli tuon linkin tekstiä lukiessa...
No, fanatikoikaa ketkä fanatikoivat, ja panikoikaa ketkä panikoivat. Itse käyn metsällä ja ostan aseita ja panoksia ihan niin kuin aina ennen, niin uutta aselakia edeltävänä aikana, kuin sen jälkeenkin. Hasta la vista minun puolestani!- L1A1
Mahdat olla piakkoin siinä iässä, että pian komissaarius pyytää palaveeraamaan aseluvista ja ottamaan aseet haastattelutilaisuuteen mukaan. Näin kuuluvat jo toimivan tuolla syrjäisellä etelärannikolla.
Suosittelen että otat yhteyttä kansanedustajaasi välittömästi.
v.2012 mennessä aseesi muuttuvat romuraudaksi, kun poliisi ei myönnä metsästysaseisiin uusia lupia.
Puoliautomaatti torrakkosi kerätään myös pois´, sekä maaseudun a.radat luokitellaan ampumakäyttöön sopimattomiksi.(aselaki II-vaihe)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j613840Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all492414Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔612064Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?4061829- 811412
- 691394
- 741290
- 681100
Helena Ahti-Hallberg laukoo suorat sanat - Tämä voi olla ongelma uudella TTK kaudella: "Jos on..."
Helena Ahti-Hallberg - tuo upea ja vaativa TTK-tuomari! Tanssii Tähtien Kanssa suosikkiohjelma starttaa syksyn iloksi ja211074- 281045