Breznev täytti vuosia. Neuvostoliiton talousministeriö päätti palkita hänet tuliterällä Ladalla. Tuhannet ihmiset seurasivat, kun heidän johtajansa kiersi korttelin ympäri ja palasi sitten takaisin. Autosta nousuaan Breznev huusi:
- Missä helkkarissa tuollaisia autoja oikein valmistetaan?! Jossain vihoviimeisessä Tapa-Pajulassako?!
(vitsin ymmärtää paremmin jos ottaa selvää Brenevin automieltymyksestä: ukko oli mieltynyt länsiautoihin, ym. lännen rihkamiin. Breznevin tiedetään myös olleen varsin seniili johtaja)
Breznevin Lada
3
2668
Vastaukset 3
- einaurattanut
Erittäin huono vitsi. Vitsin lähettäjä voisi syödä ulostetta.
- jähhää
mutta vitsinä huonoinpia mitä tällä palstalla on ikinä ollut
- Igor Itikka
Vierailulle ja hänellä oli oma Lada matkassa. Niinhän siinä kävi, että ladan kone sippasi ja se piti viedä korjaamolle. No, Leonid sai ladansa paripäivän päästä käyttöön ja se kulki hienosti. Breznev oli muuten tyytyväinen, mutta Lada ampui kuin raketti eteenpäin, pysähtyi ja lähti lujaa taaksepäin, pysähtyi jne, Breznev kysyi korjaamolta syytä moiseen ja sai vastauksen: Meillä ei ollut noin pientä vaihtomoottoria niin laitettiin siihen ameriikanraudan tuulilasin pyyhkijän moottori.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.368848- 100842
- 76630
- 50625
- 65605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 30576
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei134569En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25550Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48547