Breznev täytti vuosia. Neuvostoliiton talousministeriö päätti palkita hänet tuliterällä Ladalla. Tuhannet ihmiset seurasivat, kun heidän johtajansa kiersi korttelin ympäri ja palasi sitten takaisin. Autosta nousuaan Breznev huusi:
- Missä helkkarissa tuollaisia autoja oikein valmistetaan?! Jossain vihoviimeisessä Tapa-Pajulassako?!
(vitsin ymmärtää paremmin jos ottaa selvää Brenevin automieltymyksestä: ukko oli mieltynyt länsiautoihin, ym. lännen rihkamiin. Breznevin tiedetään myös olleen varsin seniili johtaja)
Breznevin Lada
3
2627
Vastaukset
- einaurattanut
Erittäin huono vitsi. Vitsin lähettäjä voisi syödä ulostetta.
- jähhää
mutta vitsinä huonoinpia mitä tällä palstalla on ikinä ollut
- Igor Itikka
Vierailulle ja hänellä oli oma Lada matkassa. Niinhän siinä kävi, että ladan kone sippasi ja se piti viedä korjaamolle. No, Leonid sai ladansa paripäivän päästä käyttöön ja se kulki hienosti. Breznev oli muuten tyytyväinen, mutta Lada ampui kuin raketti eteenpäin, pysähtyi ja lähti lujaa taaksepäin, pysähtyi jne, Breznev kysyi korjaamolta syytä moiseen ja sai vastauksen: Meillä ei ollut noin pientä vaihtomoottoria niin laitettiin siihen ameriikanraudan tuulilasin pyyhkijän moottori.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1099860
- 524830
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422051Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021996- 241690
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131481Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,401349Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54947Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30933Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31922