Minusta Iltasanomat on mennyt jo naurettavuuksiin Jari Tervon puffauksessa. Ei lehteä ilman Tervoa. Arvuutin tänään tyttöystävääni montako tervoa lehdestä löytyy. Hän veikasi että yksi. Oikea vastaus oli kaksi. Tervon kuvien määrä vaihtelee 1-4 kuvan välillä per päivä.
Koljatin puffaus on myös ollut aivan posketonta.
Miksi tämä älyttömyys? Kai siksi että Tervo on Iltiksen entinen toimittaja ja on kai jotenkin mairittelevaa tuoda "omaa miestä" esille. Tuttuja toimittajia mainostajat ja mainostettava.
Iltis ja Tervo
siitä kyse
1
424
Vastaukset
- Ynjemi Nyhtänköljä
Ovatten saman firman väkeä, eli Erkkohan omistaa molemmat, niin Koljatin kustantaneen WSOYn kuin iltistä painavan Sanoma Newsin. Vaan eihän tällä ole sivistyneessä demoratiassa vaikutusta, eihän?
Koljatti on muuten hyvä tai ainakin hauska kirja, mutta kyllä Hotakaisen uusin on parempi.
Meilahden taidemuseossa on parastaikaa näytillä Tervon muotokuva. Erinomainen, J Leinonen on tavottanut jotain olennaista. Ei tosin koko museota ole valjastettu Tervoa puffaamaan, muotokuvanäyttely kattaa parisataa vuotta isänmaan historiaa Armfeltistä Tykköön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858529
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264618- 504178
- 593712
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 422436
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086