Minusta Iltasanomat on mennyt jo naurettavuuksiin Jari Tervon puffauksessa. Ei lehteä ilman Tervoa. Arvuutin tänään tyttöystävääni montako tervoa lehdestä löytyy. Hän veikasi että yksi. Oikea vastaus oli kaksi. Tervon kuvien määrä vaihtelee 1-4 kuvan välillä per päivä.
Koljatin puffaus on myös ollut aivan posketonta.
Miksi tämä älyttömyys? Kai siksi että Tervo on Iltiksen entinen toimittaja ja on kai jotenkin mairittelevaa tuoda "omaa miestä" esille. Tuttuja toimittajia mainostajat ja mainostettava.
Iltis ja Tervo
siitä kyse
1
483
Vastaukset 1
- Ynjemi Nyhtänköljä
Ovatten saman firman väkeä, eli Erkkohan omistaa molemmat, niin Koljatin kustantaneen WSOYn kuin iltistä painavan Sanoma Newsin. Vaan eihän tällä ole sivistyneessä demoratiassa vaikutusta, eihän?
Koljatti on muuten hyvä tai ainakin hauska kirja, mutta kyllä Hotakaisen uusin on parempi.
Meilahden taidemuseossa on parastaikaa näytillä Tervon muotokuva. Erinomainen, J Leinonen on tavottanut jotain olennaista. Ei tosin koko museota ole valjastettu Tervoa puffaamaan, muotokuvanäyttely kattaa parisataa vuotta isänmaan historiaa Armfeltistä Tykköön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3571106- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459