Kumpa osaisin.
Pitää suuni supussa.
Kieleni kitalaessa.
Olla ääneti.
Vastaamatta kun kysytään.
Kysymättä vastata.
Olla hiljaa.
Avoinna.
Kumpa vain.
Niin osainsiko sittenkään.
Olla kuin kuuluisi.
Hiljaa kun sanotaa ruma sana.
Kadota kun on kadottava.
Olla vain kuin en olisikaan.
Lakata rakastamasta.
Kun painat nappia.
Tai annat vuorolipukkeen.
Että en etuile.
Opeta minua.
Sillä minähän rakastan sinua.
Jäisen aavan helmassa.
Sinisen laguunin huumassa.
Kaikilla väreillä.
Kuitenkin.
Punaisella ja mustalla.
Niillä tietenkin.
Opetatko.
Joko lopetan.
Opeta minua
8
183
Vastaukset
- *MURUKULTA*
Kumpa osaisin,,,;))) niimpä..
Mutta mehän ollaan niin kuin ollaan, aitoja -
Tuitukka ja Murukulta vaikka voissa paistais..IIIKK!
Semmosia kuin tehessä on tullut... :]
Runostasi toivo huutaa 'opeta minua' 'minä rakastan sinua'
Se saa sydämen heltymään ja - toivomaan -
jäinen aava sulaa laguniksi ja kaikki värit puhkeaa -
Rakkaus voittaa - sitä Murukulta toooooivoo, Gitta! :)Taijot enkelit vierelleni.
Kauniit keijut turvakseni.
Että jaksaisin matkata.
Pimeätä taivalta.
Sinä olet ilo meille jokaiselle.
Hyvää yötä Ystävä Rakas
- lumileijona
Ei kukaan sinua pysty opettamaan,
sillä rakkautesi on sinun vallasasi,
vain sitä tunnetta sä opi kuulemaan,
ei muiden sanoja ollenkaan.
Sun rakkaus oma opettajasi on,
se sanoo suoraan sydämmees,
milloin asioita oikein teet.
Sen antamaa oppia,
voi vain sinun korvat kuunnella,
Kun oikealla polulla sä kuljet,
ilman ennakko ehtoja,
niin silloin sinä valaistut ja
elämä kanssasi sinun rakastetun suurin onni on.
ps,
että runosi kävi syvältä luotaavasti ja
piti sisällään jo selvää,
ymmärrystä rakkauden viisaudesta. Tuttuahan on tuo
hymynki jonka lahjaks on saanu
sekös kesken matkan pitäs sammua
Uskon vielä
vaikka usein olen kulkennu
alla varjoisten oksien
puitten jotka valoaan
ei tahtois suoda
Margitta
Olet tunteita täynnä
anna soida elämän ballaikan- Minanoita
Runossasi soi tunteet ja elämänmaku samalla kertaa herkästi
mutta toisaalta voimallisesti..mutta ei taida löytyä sellaista nappia jolla
voisi lopettaa toista rakastamasta, joskus minäkin olen toivonut sellaisen olemassaoloa...
Todella vaikuttava runo sinulta:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä772261Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1351455- 1331452
- 1501156
- 108993
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten371919Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683