Ärsyttävä hakukone!! Joku prkle on sen tähän koneeseen saanu laitettuu!! Miten saan sen pois???
Miten poistaa BING?
45
19569
Vastaukset
- poistettua..
mutta ainahan voit vaihtaa oletushaku konetta, riippuu selaimesta miten homma hoituu.
- Anonyymi
hyvä neuvo.
- Anonyymi
Bing onkin sontaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bing onkin sontaa...
Bing on ihan kelpo hakukone, duckduckgon ja yandexin lisäksi. Siinä on myös ihan hyvä maps eli kartta!
- Anonyymi
bing on paskin hakukone mailmassa!
Poista koko windows!
- ulla7
ohjauspaneelista lisää poista sovellus.
- -----------
Vaan selaimen laajennus.
- Anonyymi
Kunpa ei onnistu vaikka mitä tekis. Toivottavasti joku tietäis miten sen saa poistettua, kun ihan ilman lupaani tähän koneeseen tullut.
- ööööh..
Ei Bing mikään huono hakukone ole, vaikka sen Microsoftin alkuperä joillain voi vakaumuksesta johtuen tökkiä.
Bing kannattaa laittaa selaimen kirjanmerkkeihin/suosikkeihin, eikä selaimen oletus-hakukoneeksi.- lexsepa
Kyllä yahoo Suomi ja Bing molemmat pompivat ylös ja voidaan vilauksella todeta uuudelleenohjausta. Ja mistä kympissä löytyy ohjauspanelia
- 2009
lexsepa kirjoitti:
Kyllä yahoo Suomi ja Bing molemmat pompivat ylös ja voidaan vilauksella todeta uuudelleenohjausta. Ja mistä kympissä löytyy ohjauspanelia
Siellä se on samassa paikassa missä se oli v. 2009.
- Anonyymi
ping voi painua vittuun alkaa kyllästyttämään tuo paakko myynti . se loppuu pian valitus on käsittelyssäl
- Anonyymi
lexsepa kirjoitti:
Windows 10 ohjauspaneeli .... Kirjoita tehtäväpalkin hakukenttään ohjauspaneeli ja valitse Ohjauspaneeli.
- kotisivu
- Tuorein, tervein
Mitä jos vaihtaisit Linuxiin?
- MARSA 7
KUINKA POISTAN BINGIN OHJEET EI ANNA APUA VAIKKA LUPAAVAT PÄIVITIN SKYPEÄ SAIN PALKAKSENI HALUAMATTANI BINGIN !!!!!!!!!!
- älä huuda
Kerro nyt ensin selaimesi jotta tässä osataan auttaa! Ja lopeta toi isoilla kirjaimilla kirjoittaminen, se tulkitaan huutamiseksi.
- !!!
http://aijaa.com/2knzcy
Klikkaa kotisivun kuvaa hiiren oikealla ja siitä -->lisää tai vaihda aloitussivu.- bingpois
Tämä toimii, mutta miten sen bingin saa pysyvästi pois siitä oikealla ylhäällä olevasta hakuruudusta, jossa on se suurennuslasi. Kun suurennuslasia klikkaa, niin hakukoneen pystyy vaihtamaa, mutta kun avaa uudelleen koneen bing on taas odottamassa.
- AsusDeluxe
Foxilla ainakin kun menee siihen hakukenttään ja painaa vasemmalla sitä suurennuslasia ja valitsee "Chance Search Settins", niin sieltä saa ottaa ruksin pois mistä lystää. Vaikka nyt just Bingistä.
- returni
AsusDeluxelle. Se bing tulee ainakin minulle joka kerta, vaikka poistan sen sitä suurennuslasia klikkaamalla ja poistamalla bingin, kun avaan koneen uudelleen.
Käytät varmaan Windowsia, siinä käytetään Bingiä ihan normaalisti.
- eibingiä
Tai sitten ei.
Eiköhän se ole jokaisen päätettävissä mitä hakukonetta käyttää, ja tarvittaessa heivaa Bingin tunkiolle
- Ubuisbest
Näin se on paras poistaa:
Huomenna julkaistaan uusi Ubuntu 16.04 LTS
Lataa ja asenna se!
Se tarvitsee asetta 3 asiaa
- asenna google chrome selain
- asenna suojattujen dvd leffojen luku, Fluendo Gihub ilmainen..
- poista vakoilu asetukset/yksityisyys - Anonyymi
Paha vakoilija!
- Anonyymi
Riippuu selaimesta ja vähä windowsistakin ..., mikrosoft pakkliimaa sen kiinteeksi kuin mahdollista omiinsa ...
Voit alotussivuksi laittaa mitä vaa ja muuttaa hakuoletusasetuksia ja ehdotusasetuksia varmaankin . Mutta bing on kuin syöpä kiveksissä lopun elämääs .. Ei oo käytössä mitää bingiä itsellä missää .., perkaan sellaset veks alta aikayksikön vaikka rekisteristä käsin (regedit komento ja järjestelmänvalvojan oikeuksilla) ... Ohjeet löytynee googlaamalla ... - Anonyymi
Vittu voisiko joku nyt kertoa miten poistan tän saatanan bingin. Kun chromea painaa ja etsii niin alkaakin etsimään bingin kautta ja en ymmärtänyt mitä te muut selititte oikeen
- Anonyymi
Avaa Chromeen sivu
chrome://settings/
ja rullaa vähän matkaa alaspäin niin löydät asetuksen "Hakukone". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avaa Chromeen sivu
chrome://settings/
ja rullaa vähän matkaa alaspäin niin löydät asetuksen "Hakukone".Samasta paikasta löytyy hallinnoi hakukoneita -valikko missä kolmesta pisteestä voi turhat (vaikkapa sen Bingin) poistaa).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samasta paikasta löytyy hallinnoi hakukoneita -valikko missä kolmesta pisteestä voi turhat (vaikkapa sen Bingin) poistaa).
Kunpa ei ainakaan minulla onnistu sitä kautta bingin poisto.
- Anonyymi
Avauksen tehnyt on sen verran tyhmä, että hänen pitäisi antaa se koneen romu jollekin älyssään olevalle, ellei ole jo rikkonut sitä.
- Anonyymi
Voi kokeilla sellaista ohjelmaa kuin adwcleaner. Se etsii selaimista nopeasti haittaohjelmat ja poistaa voi itse. Se ei ole koko tietokoneen skannausta varten, siksi nopea.
- Anonyymi
Käytä googlea
- Anonyymi
Revo Uninstaller tällä saat kaikkia pois, mutta ole tarkkana ja odottele kun se etsii.
- Anonyymi
Miks tuollasen torvelon tarvitsee tarkkana olla, kaikille parempi jos särkeen koneensa.
- Anonyymi
Miks ihhmeessä kinaatte onko win tai linux parempi, mitä sillä on väliä, ite siirryin ubuntuun kun xp loppui. mutta win pitää olla myös, on mm. autoelekronikka sellainen, että ei juuri linuxilla pelaa, toinen on kunnon elekroniikan testiohjelmat. Sitten valvontakamerat ja muut eksoottiset vermeet, valmistajien sivuilla tuppaa olemaan vain win ajureita. Linux on ihan riittävä, jos selaa nettiä ja lukee sähköposteja, mutta nytkin on, että firefoxia ei saa vimmeiseen päivitykseen toimimaan, Crome toimii.
Firefoxista puuttuu kilkkietä, areena ei tomi, eikä mtv3 kuvat. ja kun päivitin win 10:n se sotki koko koneen, että tälläistä se on. - Anonyymi
Jos sulla on Win10 niin tässä ohjeita:
https://www.minitool.com/news/remove-bing-from-windows-10.html - Anonyymi
Voihan prkl näitä vastauksia. Onko teillä luetun ymmärtämisessä jotain häikkää? Asialliset kohdat on kokeiltu. Ei löydy rekisteristä...pari eri ohjetta löytyi, molemmat reitit kokeiltu...ja myös etsi-toimintolla.
Ei löydy ohjauspaneelin ohjelmista.
Pelsa kysyi, miten poistaa Bing ja samaa kysyn myös minä.
T: Hermo pinnassa- Anonyymi
Minäkin yrittänyt poistaa ei vaan poistu vaan aina ekaks kun Chromen avaan avautuu bing sivu ja sitten vasta seuraavaksi haluaman sivut.
- Anonyymi
Ratkaisuksi löysin lopulta sen, että poistin käyttämistäni selaimista Chrome ja Edge) Bing hakukoneen. Win 10 ja oikeasta yläkulmasta kolme pistettä - Asetukset ja sieltä selaimesta riippuen Hakukone (tai Tietosuoja, haku ja palvelut). Poistin Bingin, Yahoon ja jonkun kyrillisin kirjaimin kirjoitetun. Kiitos vinkistä.
En usko, että Bing on lopullisesti poissa koneelta. Onpahan vaan vähän aikaa passiivinen :(
Terv, Pessimisti ei pety - Anonyymi
Ennenvanhaan poistin ekaksi Nortonin ja nykyään poistan ekaksi Bingin.
Saas nähdä voiko enää poistella mitä haluaa kun 11 jo odottelee asennusta. - Anonyymi
Katsoppa tuolta
https://www.thefastcode.com/fi-eur/article/how-to-disable-bing-in-the-windows-10-start-menu- Anonyymi
Poista Bing redirect virus (päivitetty syys 2017) - syys 2017 päivitys
Onko to turvallinen sivu:
https://virukset.fi/bing-uudelleenohjaus-virus/
- Anonyymi
miten saa sen saatanan saatanan bingin pois koneesta for ever?
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 844562
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854411Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163483Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392083Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581748Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1031291