Brasil Tropical vai Ponta Mar

Am sucks

Paska-Aurinkomatkat ei vastaa kysymyksiin (miten noin ison matkatoimiston sähköposti päästetään "ruuhkautumaan"),joten kyselen täällä.

Kumpaa noista hotelleista suosittelette mieluummin? Ponta Marin huoniessa on wlan-yhteys,mutta löytyykö Tropicalista myös?

3

594

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Löytyi jo

      Nettiyhteys on Tropicalissa myös joka huoneessa. Kattoterassikin siitä löytyy, joten taidan päätyä siihen. Vaikkei se nyt olekaan ihan niin rannassa kuin Ponta Mar...taitaa olla peräti 50 m enemmän sisämaahan päin, heh.

    • Pelax

      Netti toimii kauempanakin rannasta .
      Mutta jos haluat lähelle merta, niin SUOSITTELEN PONTA MARIA . Olen itse ollut kyseisessä hotellissa . Ainut huonopuoli , hissi joita oli kaksi , toinen oli joskus pitkiä aikoja poissa käytöstä.
      Hotellissa on monta kerrosta ja huoneistoja joten yksi hissi ruuhkaantui kuljetuksessa välillä.
      Allas oli uimiseen pieni .....
      Aamiainen oli hyvä joskin pitemmän päälle rupesi maistumaan samalta .
      Rantabulevaardi oli vain "askeleen" päässä majoituksen ovelta .
      Merta on siitäkin edestä missä polskia . Varo kuitenkin uimassa jos punainen lippu on salossa rannalla .
      Kovat merivirrat kannattaa ottaa vakavasti.
      Neuvon , älä ota mitään kallista riipusta , tuotetta mukaan , jätä ne kotiin.
      Olet Ponta Marin hotellissa lähellä slummialuetta , ole kuin et olisi turisti ollenkaan liikkuessa ulkona varsinkin illalla ja yöllä.......tietysti selvinpäin.
      Turvallista matkaa ...... t: nimimerkki

      • 4 herätystä

        Joo, päädyin Ponta Mariin. Ilmainen Wlan on käytössä ainakin aulassa.Tallelokerot vaikuttavat avaimella toimivilta (koska maksavat) mikä on miinusta, kun pidän digitaalisista.

        Forta on minulle tuttu paikka, joten teidän kyllä´kaikki "kujeet".Olin sitä paitsi vuosi sitten hotellissa joka oli huomattavasti lähempänä favelaa kuin Ponta Mar.

        En ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä, jotka valittavat hotelliaamiasen tylsyyttä. Kyllähän nyt miljoonakaupungissa löytyy vaikka minkälaista aamiaista, kun astuu vaan hotellista ulos.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4255
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1661
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1477
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1294
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      49
      1185
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1116
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      63
      1071
    Aihe