Brasil Tropical vai Ponta Mar

Am sucks

Paska-Aurinkomatkat ei vastaa kysymyksiin (miten noin ison matkatoimiston sähköposti päästetään "ruuhkautumaan"),joten kyselen täällä.

Kumpaa noista hotelleista suosittelette mieluummin? Ponta Marin huoniessa on wlan-yhteys,mutta löytyykö Tropicalista myös?

3

636

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Löytyi jo

Nettiyhteys on Tropicalissa myös joka huoneessa. Kattoterassikin siitä löytyy, joten taidan päätyä siihen. Vaikkei se nyt olekaan ihan niin rannassa kuin Ponta Mar...taitaa olla peräti 50 m enemmän sisämaahan päin, heh.

• Pelax

Netti toimii kauempanakin rannasta .
      Mutta jos haluat lähelle merta, niin SUOSITTELEN PONTA MARIA . Olen itse ollut kyseisessä hotellissa . Ainut huonopuoli , hissi joita oli kaksi , toinen oli joskus pitkiä aikoja poissa käytöstä.
      Hotellissa on monta kerrosta ja huoneistoja joten yksi hissi ruuhkaantui kuljetuksessa välillä.
      Allas oli uimiseen pieni .....
      Aamiainen oli hyvä joskin pitemmän päälle rupesi maistumaan samalta .
      Rantabulevaardi oli vain "askeleen" päässä majoituksen ovelta .
      Merta on siitäkin edestä missä polskia . Varo kuitenkin uimassa jos punainen lippu on salossa rannalla .
      Kovat merivirrat kannattaa ottaa vakavasti.
      Neuvon , älä ota mitään kallista riipusta , tuotetta mukaan , jätä ne kotiin.
      Olet Ponta Marin hotellissa lähellä slummialuetta , ole kuin et olisi turisti ollenkaan liikkuessa ulkona varsinkin illalla ja yöllä.......tietysti selvinpäin.
      Turvallista matkaa ...... t: nimimerkki

• 4 herätystä

Joo, päädyin Ponta Mariin. Ilmainen Wlan on käytössä ainakin aulassa.Tallelokerot vaikuttavat avaimella toimivilta (koska maksavat) mikä on miinusta, kun pidän digitaalisista.

Forta on minulle tuttu paikka, joten teidän kyllä´kaikki "kujeet".Olin sitä paitsi vuosi sitten hotellissa joka oli huomattavasti lähempänä favelaa kuin Ponta Mar.

En ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä, jotka valittavat hotelliaamiasen tylsyyttä. Kyllähän nyt miljoonakaupungissa löytyy vaikka minkälaista aamiaista, kun astuu vaan hotellista ulos.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
      Ikävä
      39
      4867
    2. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      157
      2702
    3. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      105
      2239
    4. Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit

https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen
      Maailman menoa
      22
      1754
    5. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
      Ikävä
      78
      1726
    6. Riikka se runnoo työttömyyttä lisää

Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276
      Maailman menoa
      27
      1525
    7. Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin

Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma
      Maailman menoa
      67
      1475
    8. Mikä on sinun ja kaivattusi ikä

💕💕💕💕
      Ikävä
      82
      1464
    9. Miksi rakastuit ?

Kyseiseen naiseen?
      Ikävä
      73
      1438
    10. Mun on pakko uskaltaa

Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e
      Ikävä
      82
      1401
    Aihe