Vihdoin pääsin tänne palsatalle kanssa eikä tarvi jumittaa vauvakuumeeilijoiden seassa enää :) Siis olen niin onnessani etten millään edes jaksaisi odottaa että vauva syntyisi joskus ja viikkojakin on vasta muutama takana :/ Mutta eiköhän se aika tästä kun vain tottuu tähän raskaana olemiseen taas ja näihin hormooni myrkyihin :D Tekis niin mieli kovasti kertoa jo kaikille sukulaisillekkin ja kavereille että pikkusisarus on tulossa ja kaivaa kaikki vauva tarvikkeet kaapista esiin kun on niin onnessaan mut joo ehkei kumminkaan vielä :D Millä viikkoilla tai kuukausilla olette itse olleet kun olette kertoneet odottavanne? Viimeksi itse olin 3-4 kk:lla joten odotan varmaan sinne asti taas jos nyt vain pystyn olemaan hiljaa niin kauan asiasta :D
Ihanaa :)
2
238
Vastaukset
- Mamazu
Hei Mammaliiiini ja oikein paljon onnea! :) Niin ja tietysti tervetuloa Odottajien palstalle :) Itse olin viikolla 10 5 kun kerroin tuleville mummoille ja ukeille, olin siis käynyt samaisena päivänä utrassa, niin olin varma siitä, ettei ollut kohdun ulkoinen raskaus tms. Täytynee myöntää, että vaikeaahan se oli pitää suu kiinni :P
Onnea raskaudesta!Olen aina ollut sitä mieltä,että toki raskaudesta voi iloita vapautuneesti aivan alusta asti.Usein tämä vapautunut iloisuus näkyy myös ulospäin,ja lähipiirille asia valkenee hyvinkin nopeasti.Se mitä kaikkea ikävää voi raskaudessa,etenkin alkuraskaudessa,sattua ei toki johdu siitä,että on jakanut ilonsa.Jos murheita tulee matkaan,voi nekin sitten jakaa raskaudesta tietävien kanssa.
Nauti raskaudestasi,ja huuda se maailmalle,jos siltä tuntuu.. :)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82784Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261570Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede14557- 65521
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47486- 23443
- 46407
- 29405