HP 1500 all in one kohdistusongelma

Agarins

Osaisko joku auttaa?Tulostimeni (HP 1500 all-in-one -sarjaa) tulostaa aina avattaessa uuden kohdistussivun vaikka olen yrittänyt kohdistaa sen jo varmaan viisi kertaa!Voisiko ongelma johtua siitä että värikasetti on loppu ja kohdistussivusta tulee mustavalkoinen?Suurkiitos kaikille jotka osaa neuvoa,mulla lähtee järki tuon kapineen kanssa:D

6

565

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos lukisit käyttöohjeen, niin siinä varsin luultavasti kerrottaisiin kuinka sinun pitää se testitulostus skannata koneellasi, jotta se masiina itse näkisi mitä on pielessä ja korjaisi kohdistuksen.

• kylä näi o...

.

ja sitten on kaikki ongelmat all in gone

.

• EilaM

Minulla ihan saman ongelma. mietinkin juuri, että johtuuko siitä, että värikasetti on tyhjä. Prismasta kysyttiin, että pitääkö se sivu olla värillinen, mutta eivät osanneet antaa vastausta. Mutta harmittaa, kun joka kun printterin laittaa päälle, tulee se kohdistussivu ja kun sen sitten skannaa kuten sivulla on esitetty, tulee ruutuun teksti että siinä on väärä sivu. Neuvosta kiitollisena EM

• -

Mulla oli joku vuosi sitten psc 1510 ja sama ongelma eli kohdistus ei onnistunut kun värikasetti oli loppu. Uusi kasetti piti ostaa ,että kohdistus onnistui.
      Luin jostakin ,että jos joskus on sen kohdistuksen tehnyt niin kannattaa säilyttää se kohdistuspaperi niin voi sillä sitten kohdistaa kun siinä ne värit on
      oikein. Voi ainakin tulostaa mahdollisesti mustavalkoisena jos on pakko
      saada tulostus toimimaan. Ei kyllä ole kokemusta asiasta kun en itse
      hoksannut säilyttää kohdistuspaperia.

http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/Document.jsp?objectID=buu00657&lang=en&cc=us&contentType=SupportFAQ&prodSeriesId=72864&prodTypeId=15179

NOTE: Use a fresh piece of paper that has never been printed on for the alignment process or the alignment will fail.If the paper is not feeding correctly, the alignment will fail.Both print cartridges must have ink in them for the alignment to be successful.

• HooPee - Hevon Perse

Väri loppu, tarttee olla kumpaaki.

• eX.uXFtu

Näyttää sinulla olevan lääkkeetkin loppu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      2669
    2. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      154
      1679
    3. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      140
      1656
    4. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      1391
    5. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      66
      1348
    6. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      292
      1205
    7. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      14
      1195
    8. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      156
      986
    9. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      24
      940
    10. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      58
      899
    Aihe