Osaisko joku auttaa?Tulostimeni (HP 1500 all-in-one -sarjaa) tulostaa aina avattaessa uuden kohdistussivun vaikka olen yrittänyt kohdistaa sen jo varmaan viisi kertaa!Voisiko ongelma johtua siitä että värikasetti on loppu ja kohdistussivusta tulee mustavalkoinen?Suurkiitos kaikille jotka osaa neuvoa,mulla lähtee järki tuon kapineen kanssa:D
Vastaukset 6
Jos lukisit käyttöohjeen, niin siinä varsin luultavasti kerrottaisiin kuinka sinun pitää se testitulostus skannata koneellasi, jotta se masiina itse näkisi mitä on pielessä ja korjaisi kohdistuksen.
- kylä näi o...
.
ja sitten on kaikki ongelmat all in gone
.
- EilaM
Minulla ihan saman ongelma. mietinkin juuri, että johtuuko siitä, että värikasetti on tyhjä. Prismasta kysyttiin, että pitääkö se sivu olla värillinen, mutta eivät osanneet antaa vastausta. Mutta harmittaa, kun joka kun printterin laittaa päälle, tulee se kohdistussivu ja kun sen sitten skannaa kuten sivulla on esitetty, tulee ruutuun teksti että siinä on väärä sivu. Neuvosta kiitollisena EM
- -
Mulla oli joku vuosi sitten psc 1510 ja sama ongelma eli kohdistus ei onnistunut kun värikasetti oli loppu. Uusi kasetti piti ostaa ,että kohdistus onnistui.
Luin jostakin ,että jos joskus on sen kohdistuksen tehnyt niin kannattaa säilyttää se kohdistuspaperi niin voi sillä sitten kohdistaa kun siinä ne värit on
oikein. Voi ainakin tulostaa mahdollisesti mustavalkoisena jos on pakko
saada tulostus toimimaan. Ei kyllä ole kokemusta asiasta kun en itse
hoksannut säilyttää kohdistuspaperia.
http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/Document.jsp?objectID=buu00657&lang=en&cc=us&contentType=SupportFAQ&prodSeriesId=72864&prodTypeId=15179
NOTE: Use a fresh piece of paper that has never been printed on for the alignment process or the alignment will fail.If the paper is not feeding correctly, the alignment will fail.Both print cartridges must have ink in them for the alignment to be successful. - HooPee - Hevon Perse
Väri loppu, tarttee olla kumpaaki.
- eX.uXFtu
Näyttää sinulla olevan lääkkeetkin loppu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?212104Päivän aivopieru Trumpilta
Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko711119- 132928
Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.138710- 54636
Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa
Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv94617Jos selviäisi että kaivattusi
Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan93575- 12567
Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?
Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v11563- 65551
Jokin ei täsmää
Joskus yksi vuosiluku saa katsomaan koko tarinaa uudestaan. Löysin gradun. Matematiikka ei oikein täsmää siihen, mitä mi298536Toivotko vielä viestiä
Minulta? En rohkene enää ottaa yhteyttä, kun varmasti jo uusia naisia elämässä. Nolaisin vain itseni.44529- 42525
Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?
Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas27492Kuka kaipaa T m?
Kerro nainen kirjaimesi vaan... Haluan miettiä kuka tulee ekana mieleeni.. kuin kurkistus tunteiden meren pinnalle, jota36480- 116468
Miksi jotku naiset on niin tyhmiä
Että elättelevät turhaa toivoa toisen kustannuksella. Onko ne kaikki kaappilesboja vai mikä niitä vaivaa? Sitten itketä51447- 71439
- 58437
- 41434