Osaisko joku auttaa?Tulostimeni (HP 1500 all-in-one -sarjaa) tulostaa aina avattaessa uuden kohdistussivun vaikka olen yrittänyt kohdistaa sen jo varmaan viisi kertaa!Voisiko ongelma johtua siitä että värikasetti on loppu ja kohdistussivusta tulee mustavalkoinen?Suurkiitos kaikille jotka osaa neuvoa,mulla lähtee järki tuon kapineen kanssa:D
HP 1500 all in one kohdistusongelma
6
565
Vastaukset
Jos lukisit käyttöohjeen, niin siinä varsin luultavasti kerrottaisiin kuinka sinun pitää se testitulostus skannata koneellasi, jotta se masiina itse näkisi mitä on pielessä ja korjaisi kohdistuksen.
- kylä näi o...
.
ja sitten on kaikki ongelmat all in gone
.
- EilaM
Minulla ihan saman ongelma. mietinkin juuri, että johtuuko siitä, että värikasetti on tyhjä. Prismasta kysyttiin, että pitääkö se sivu olla värillinen, mutta eivät osanneet antaa vastausta. Mutta harmittaa, kun joka kun printterin laittaa päälle, tulee se kohdistussivu ja kun sen sitten skannaa kuten sivulla on esitetty, tulee ruutuun teksti että siinä on väärä sivu. Neuvosta kiitollisena EM
- -
Mulla oli joku vuosi sitten psc 1510 ja sama ongelma eli kohdistus ei onnistunut kun värikasetti oli loppu. Uusi kasetti piti ostaa ,että kohdistus onnistui.
Luin jostakin ,että jos joskus on sen kohdistuksen tehnyt niin kannattaa säilyttää se kohdistuspaperi niin voi sillä sitten kohdistaa kun siinä ne värit on
oikein. Voi ainakin tulostaa mahdollisesti mustavalkoisena jos on pakko
saada tulostus toimimaan. Ei kyllä ole kokemusta asiasta kun en itse
hoksannut säilyttää kohdistuspaperia.
http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/Document.jsp?objectID=buu00657&lang=en&cc=us&contentType=SupportFAQ&prodSeriesId=72864&prodTypeId=15179
NOTE: Use a fresh piece of paper that has never been printed on for the alignment process or the alignment will fail.If the paper is not feeding correctly, the alignment will fail.Both print cartridges must have ink in them for the alignment to be successful. - HooPee - Hevon Perse
Väri loppu, tarttee olla kumpaaki.
- eX.uXFtu
Näyttää sinulla olevan lääkkeetkin loppu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1492669
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541679Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1401656Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1501391- 661348
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2921205The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut141195- 156986
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek24940Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58899