Olen n.14 vuotias ja n.145cm pitkä mikä olisi hyvä suksi merkki ja pituus minulle???
twintip
15
1906
Vastaukset
- twintip14
Eikö kukaan osaa neuvoa???
- asdasdasd3333
Jokkut 155 tai sit jokkut sun pituset sukset on iha hyvät...se on mielipide asia...
mut merkilhä ei oo väliä - twintip14
asdasdasd3333 kirjoitti:
Jokkut 155 tai sit jokkut sun pituset sukset on iha hyvät...se on mielipide asia...
mut merkilhä ei oo väliäKiitos tiedosta!
- k2
merkki riippuu siitä että paljon sulla on rahaa käytettävänä mut ittelläni on k2 oikein hyvät
- twinaaja
Riippuu siitä, ootko ostamassa ekoja suksia ja lasketko parkkia vai freeridea. Oletan, että olet ostamassa ekoja suksia ja lasket parkkia. Kannattaa ostaa vähintäänkin ittensä mittaset sukset, vaikka kaupassa yrittää lyhyempiä myydä. Ei jää heti lyhyeks ja monet laskee itteään pitemmillä suksilla. Kannattaa jotkut headit, rossarit, salomonit tai k2:set. Ekat sukset ei kannata olla 300 euroo kalliimmat. Ja osta semmoset, joissa on puurunko. Kestää paljon enemmän kun muut.
- twintip14
twinaaja kirjoitti:
Riippuu siitä, ootko ostamassa ekoja suksia ja lasketko parkkia vai freeridea. Oletan, että olet ostamassa ekoja suksia ja lasket parkkia. Kannattaa ostaa vähintäänkin ittensä mittaset sukset, vaikka kaupassa yrittää lyhyempiä myydä. Ei jää heti lyhyeks ja monet laskee itteään pitemmillä suksilla. Kannattaa jotkut headit, rossarit, salomonit tai k2:set. Ekat sukset ei kannata olla 300 euroo kalliimmat. Ja osta semmoset, joissa on puurunko. Kestää paljon enemmän kun muut.
Ostin armada:n codat. Onko mielestänne hyvät sukset ne on pikkasen pidemmät kuin itse ja pitäisi olla puu ydin sukset.
- (:
twintip14 kirjoitti:
Ostin armada:n codat. Onko mielestänne hyvät sukset ne on pikkasen pidemmät kuin itse ja pitäisi olla puu ydin sukset.
Onko ketään ketä myisi minulle sukset olen 175 cm ja 13vuotias? Ihan ensisuksiksi ,ei tarvitse olla mitkään erikoiset millä voisi vielä pari vuotta laskea...
- _-MaKe-_
(: kirjoitti:
Onko ketään ketä myisi minulle sukset olen 175 cm ja 13vuotias? Ihan ensisuksiksi ,ei tarvitse olla mitkään erikoiset millä voisi vielä pari vuotta laskea...
k2 silencerit 179 pitkät siteet kuuluu tietysti mukaan hp 120
- kjgfdfdsffghj
_-MaKe-_ kirjoitti:
k2 silencerit 179 pitkät siteet kuuluu tietysti mukaan hp 120
elikkä oon 13 v 162 cm pitkä ja oon laskenu koht 6 vuotta. Ja oon katellu sellasii twinei ku armada EI REY eli onko jollai kokemusta noista suksista tai muuta tietoa? Lasken parkkii ja taitoaki alkaa jo olla jonku verra.
- XD
oon kakstoist ja 151 cm pitkä joten kuin pitkät sukset mun kannataa ostaa
- bluetomato.com
Onko Line Afterbangit hyvät.
- 5 vuotta harrastanut
Kannattaa ostaa, hyvät sukset :)
- tarjotkaa jos löytyy
onko kellään myydä twinejä? n. 150cm
- 443
line afterbanggit on parhaat ja muutenkin kaikki linen sukset
- EE_SKI
itselläni on atomiccit ja ne ovat olleet todella hyvät
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896072KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3455422Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222727Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852951942Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1061715- 1141591
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181563seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351423