twintip

twintip14

Olen n.14 vuotias ja n.145cm pitkä mikä olisi hyvä suksi merkki ja pituus minulle???

15

1878

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • twintip14

Eikö kukaan osaa neuvoa???

• asdasdasd3333

Jokkut 155 tai sit jokkut sun pituset sukset on iha hyvät...se on mielipide asia...
        mut merkilhä ei oo väliä

• twintip14
        asdasdasd3333 kirjoitti:

Jokkut 155 tai sit jokkut sun pituset sukset on iha hyvät...se on mielipide asia...
        mut merkilhä ei oo väliä

Kiitos tiedosta!

• k2

merkki riippuu siitä että paljon sulla on rahaa käytettävänä mut ittelläni on k2 oikein hyvät

• twinaaja

Riippuu siitä, ootko ostamassa ekoja suksia ja lasketko parkkia vai freeridea. Oletan, että olet ostamassa ekoja suksia ja lasket parkkia. Kannattaa ostaa vähintäänkin ittensä mittaset sukset, vaikka kaupassa yrittää lyhyempiä myydä. Ei jää heti lyhyeks ja monet laskee itteään pitemmillä suksilla. Kannattaa jotkut headit, rossarit, salomonit tai k2:set. Ekat sukset ei kannata olla 300 euroo kalliimmat. Ja osta semmoset, joissa on puurunko. Kestää paljon enemmän kun muut.

• twintip14
        twinaaja kirjoitti:

Riippuu siitä, ootko ostamassa ekoja suksia ja lasketko parkkia vai freeridea. Oletan, että olet ostamassa ekoja suksia ja lasket parkkia. Kannattaa ostaa vähintäänkin ittensä mittaset sukset, vaikka kaupassa yrittää lyhyempiä myydä. Ei jää heti lyhyeks ja monet laskee itteään pitemmillä suksilla. Kannattaa jotkut headit, rossarit, salomonit tai k2:set. Ekat sukset ei kannata olla 300 euroo kalliimmat. Ja osta semmoset, joissa on puurunko. Kestää paljon enemmän kun muut.

Ostin armada:n codat. Onko mielestänne hyvät sukset ne on pikkasen pidemmät kuin itse ja pitäisi olla puu ydin sukset.

• (:
        twintip14 kirjoitti:

Ostin armada:n codat. Onko mielestänne hyvät sukset ne on pikkasen pidemmät kuin itse ja pitäisi olla puu ydin sukset.

Onko ketään ketä myisi minulle sukset olen 175 cm ja 13vuotias? Ihan ensisuksiksi ,ei tarvitse olla mitkään erikoiset millä voisi vielä pari vuotta laskea...

• _-MaKe-_
        (: kirjoitti:

Onko ketään ketä myisi minulle sukset olen 175 cm ja 13vuotias? Ihan ensisuksiksi ,ei tarvitse olla mitkään erikoiset millä voisi vielä pari vuotta laskea...

k2 silencerit 179 pitkät siteet kuuluu tietysti mukaan hp 120

• kjgfdfdsffghj
        _-MaKe-_ kirjoitti:

k2 silencerit 179 pitkät siteet kuuluu tietysti mukaan hp 120

elikkä oon 13 v 162 cm pitkä ja oon laskenu koht 6 vuotta. Ja oon katellu sellasii twinei ku armada EI REY eli onko jollai kokemusta noista suksista tai muuta tietoa? Lasken parkkii ja taitoaki alkaa jo olla jonku verra.

• XD

oon kakstoist ja 151 cm pitkä joten kuin pitkät sukset mun kannataa ostaa

• bluetomato.com

Onko Line Afterbangit hyvät.

• 5 vuotta harrastanut

Kannattaa ostaa, hyvät sukset :)

• tarjotkaa jos löytyy

onko kellään myydä twinejä? n. 150cm

• 443

line afterbanggit on parhaat ja muutenkin kaikki linen sukset

• EE_SKI

itselläni on atomiccit ja ne ovat olleet todella hyvät

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      180
      11299
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      56
      5381
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2627
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      38
      2301
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1811
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      44
      1735
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      38
      1393
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      37
      1319
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1226
    10. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      26
      1159
    Aihe