Päätin repäistä ja hankin tunikamallisen mekon(hieman polven yläpuolelle) turkoosi/musta leveäraitaisen pikkujouluhin. on ihan työporukan kesken(päiväkodissa olen töissä) lähdemme ensin keilaamaan, sitten syömään ja sitten baariin. Tunikassa on musta silkkirusetti hieman vyötärön yläpuolella, oli tosi nätti. Olen pitkä (ikä 27v. 173cm 73kg vaalea) leveä takamus ja reidet mutta olen aina ollut kapea vyötäröltä joten kuvittelin tämän olevan sopiva vaatetus mustat legginsit vai tiukat farkut? saappaat?
onko liikaa jos vielä laittaisi jonkin suuren ruusukkeen mekon rintamukseen?
onko ihan hullua laittaa pikkujouluihin turkoosia vaatetta?
pikkujouluihin turkoosia?
jolulu tulee
1
403
Vastaukset
- YES, ei vain mustaa
Kelin mukaan, jos on plussan puolella niin legginseilläkin tarkenee, mutta jos menee pakkaselle niin sitten ne MUSTAT farkut. Turkoosi on hyvä väri, ainakin parempi kuin kokomusta, jossa hukkuu niiden "kolmetoista-tusinassa-naisia-mustissa-vaatteissa" -joukkoon. Itse en rintavana harrasta rintakoruja tai ruusukkeita, laittaisin jonkin pitkän näyttävän, vaikka musta-hopeisen korun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2402734- 1011144
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1231111Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581005Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531002Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717917- 63851
- 42839
Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto238825- 130820