Heikki Kujanpään ohjaama Lopun alku on kaksiosainen minisarja Lapin metsäsodasta.
Nella, 30, on Brysselissä asuva suomalainen - puoliksi saamelainen - uranain, lähetetään tekemään raporttia Euroopan viimeisiä ikimetsiä koskevista ristiriidoista. Vastakkain ovat alkuperäiskansan ja suomalaisten edut, puhumattakaan luonnonsuojelusta ja vanhakantaisesta teollisuudesta.
http://tv1.yle.fi/juttuarkisto/kotimainen-draama/kotikatsomo-lopun-alku
http://ohjelmat.yle.fi/kotikatsomo/lopun_alku_ma_23_11_30_11_09
Kotikatsomo: Lopun alku (K13) TV1
6
1602
Vastaukset
- Aarni Mehtä
Hassua ettei yle ole voinut esittää maailmalla kiitettyä dokumenttielokuvaa Viimeinen joiku Saamenmaan metsissä mutta ison rahan fiktioon löytyi kiinnostusta.
Asiat ovat monimutkaisia jos ne halutaan sellaisiksi tehdä.
Hakattu Lappi on ongelma niin saamelaisille kuin kaikille muillekin. Jopa metsureillekin pitemmässä juoksussa. Näinkin yksinkertaista.
Katsotaan ja kommentoidaan lisää.- jänkhältä
eivät esitä sitä kelvotonta sonnanlevitysdokkaria. Kyllä kiittelevät kun eivät totuutta saa koskaan tietää!
- ??
jänkhältä kirjoitti:
eivät esitä sitä kelvotonta sonnanlevitysdokkaria. Kyllä kiittelevät kun eivät totuutta saa koskaan tietää!
kun mä katoin sen elokuvan niin mä en kerenny kattoo kuka se nella oli pienenä Niin tietääks kukaan??
- ???
?? kirjoitti:
kun mä katoin sen elokuvan niin mä en kerenny kattoo kuka se nella oli pienenä Niin tietääks kukaan??
Tietääkö??
- ==
??? kirjoitti:
Tietääkö??
Se Oli Vissiin Joku Laura ... Vuorinen??
- hhhkh
??? kirjoitti:
Tietääkö??
Laura Selina Vuorinen (facebookissa). Hän on sattumoisin kaverini. Ollaan samalla luokalla ja ollaan joskus seurusteltu. Ollaan Ivalosta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5292579Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial522225Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2062186Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131578Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191479Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip501386- 971349
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621151Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise941131Unohdettu parannuksen kaste
Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?6931035