Elämä koostuu niin myötä-
kuin vastatuulesta.
Ajattelen ja täytän mieleni
iloisilla asioilla, kauniilla hetkillä.
Niiden voimalla jaksan läpi
elämän, myös raskaiden
aikojen yli.
Älä siis ihmettele, jos en
suostu valituksen ääniä
kuuntelemaan.
Minulla on hyvä hetki ja en
suostu sitä pilaamaan.
Ilon hetket.
12
233
Vastaukset
- Miekko
Hei, tuo oli hyvä 'julistus'. Näin se on, eikä mikään vastaväite mahdollinen :) Hyvä sanoa heti alkuun ennen kuin tulevat minulle valittamaan. Pidän tuosta asenteesta..
- mahdotonyhtalo
Hyvän olon suojelua :). Jostain kumman syystä ihmisillä näyttävät kuvittelevan, että heidän valituksiaan tulisi sietää. Samalla tavalla toimii toisinkin päin. Vähemmän valitusta ja enemmän hetkeen tarttumista.
Hmm.. mietin vain koska runoissasi siirryt esim. hajuveden sijasta kirjoittamaan vartalavoista (body butter)? Uskomaton tuoksumaailma ja sorruin itsekin päivällä ostamaan. Koskakohan miehet saavat samanlaisia itsensä hemmottelutuotteita vai onko niitä kenties? - Miekko
mahdotonyhtalo kirjoitti:
Hyvän olon suojelua :). Jostain kumman syystä ihmisillä näyttävät kuvittelevan, että heidän valituksiaan tulisi sietää. Samalla tavalla toimii toisinkin päin. Vähemmän valitusta ja enemmän hetkeen tarttumista.
Hmm.. mietin vain koska runoissasi siirryt esim. hajuveden sijasta kirjoittamaan vartalavoista (body butter)? Uskomaton tuoksumaailma ja sorruin itsekin päivällä ostamaan. Koskakohan miehet saavat samanlaisia itsensä hemmottelutuotteita vai onko niitä kenties?Joo ei turha valitus mielialaa kohenna. Totta kai ihmiskohtaloita erilaisia, ja on joillakin syytä valittaakin. Jotkut ovat kokeneet kovia, silti painavat tuolla hymy naamalla. Jonkun toisen koko elämä on mennyt pilalle, koska joku sanoi ajattelemattoman sanan 50 vuotta sitten. Syitä ja syytöksiä kyllä maailmasta löytyy. Ihminen voi lukita itsensä aikamoiseen vankilaan halutessaan.
Vartalovoi? Levitetään kuin leivän päälle? Hajuvedestä taisin tosiaan joskus kirjoittaa, mutta elin silloin henkisesti kuluttavaa aikaa, kaivelin sieluni syvimpiä tuntoja pohjia myöten :) Hmm... ja sinähän taisit itse kirjoittaa sen vartalovoirunon, olin tuossa havainnoivani :)
Onhan miehillä "hemmottelutuotteita", mutta ne eivät ole mitään turhaa krääsää vaan tuikitarpeellista laatutavaraa. Onhan miehellekin body wash elintärkeä, mutta en voi sietää niitä unisex-kukkaistuoksuja. Toin Lontoosta sellaista, jossa on Madagaskarin mustapippuria.
Toin sieltä myös hyvän hiusharjan:
http://www.kentbrushes.com/zoom.asp?smallImage=/kent/thumb/mhs18s.jpg&largeImage=/kent/zoom/mhs18s.jpg
- Tuossa on luonnonharjas ja on muutenkin käsintehty. Hellii ja hivelee hiusta ja päätä. Harjaaminenkin voi olla nautinto.
- Näyttää tyylikkäältä ja omaa pitkät perinteet (tuo nimenomainen valmistaja on ollut tietääkseni kuninkaallinen hovihankkija perustamisestaan 1777 tähän päivään). Muunlaista mallia ei brittiläinen vanhanajan herrasmies suostu käyttämään. Tulee tunne, että ei vain sui hiuksiaan, vaan tulee osalliseksi jostakin elämää suuremmasta traditiosta. - mahdotonyhtalo
Miekko kirjoitti:
Joo ei turha valitus mielialaa kohenna. Totta kai ihmiskohtaloita erilaisia, ja on joillakin syytä valittaakin. Jotkut ovat kokeneet kovia, silti painavat tuolla hymy naamalla. Jonkun toisen koko elämä on mennyt pilalle, koska joku sanoi ajattelemattoman sanan 50 vuotta sitten. Syitä ja syytöksiä kyllä maailmasta löytyy. Ihminen voi lukita itsensä aikamoiseen vankilaan halutessaan.
Vartalovoi? Levitetään kuin leivän päälle? Hajuvedestä taisin tosiaan joskus kirjoittaa, mutta elin silloin henkisesti kuluttavaa aikaa, kaivelin sieluni syvimpiä tuntoja pohjia myöten :) Hmm... ja sinähän taisit itse kirjoittaa sen vartalovoirunon, olin tuossa havainnoivani :)
Onhan miehillä "hemmottelutuotteita", mutta ne eivät ole mitään turhaa krääsää vaan tuikitarpeellista laatutavaraa. Onhan miehellekin body wash elintärkeä, mutta en voi sietää niitä unisex-kukkaistuoksuja. Toin Lontoosta sellaista, jossa on Madagaskarin mustapippuria.
Toin sieltä myös hyvän hiusharjan:
http://www.kentbrushes.com/zoom.asp?smallImage=/kent/thumb/mhs18s.jpg&largeImage=/kent/zoom/mhs18s.jpg
- Tuossa on luonnonharjas ja on muutenkin käsintehty. Hellii ja hivelee hiusta ja päätä. Harjaaminenkin voi olla nautinto.
- Näyttää tyylikkäältä ja omaa pitkät perinteet (tuo nimenomainen valmistaja on ollut tietääkseni kuninkaallinen hovihankkija perustamisestaan 1777 tähän päivään). Muunlaista mallia ei brittiläinen vanhanajan herrasmies suostu käyttämään. Tulee tunne, että ei vain sui hiuksiaan, vaan tulee osalliseksi jostakin elämää suuremmasta traditiosta.Siis miehetkin hemmottelevat itseään. En ole aikaisemmin ajatellut, että harjalla voisi olla suuri vaikutus. Uskon kuitenkin, sillä hyvin valistit :).
Linkki ostamani salkun valmistajan sivuille.. Vähitellen lopettelemassa ostoskierrettä..
http://www.ruitertassen.be/
- lindalinda1
' Älä siis ihmettele, jos en
suostu valituksen ääniä
kuuntelemaan '
Hyvä asenne, tuosta voisi jopa ottaa mallia.
Loppusäe soppii kuin nenä päähän.
Kokonaisuus miellytti.- mahdotonyhtalo
Kiitos. Vastavetona ympäröivän valittajille :).
paljon hyviä hetkiä jokaiseen minuuttiisi
olet ne ansainnut
*hymy*- mahdotonyhtalo
Niin myös sinä ansaitset :).
- jussi hates jazz
aforismeista riippumatta, on hetkiä jolloin maailmaa ei voi sulkea näkymättömiin.
and yet, pidän positiivisesta otteestasi!- mahdotonyhtalo
No, ei aina.. Omat ystävät eivät valittele turhasta tai jos valittavat, niin olen jo taitanut huomauttaa aiheesta. Myönteisyyttä kehiin, kun ei ole aikaa murehtia :D.
- Kaiho.Mieli
Tällaisena aikana, kun tuutin täydeltä saa kuulla ikävistä asioista, on hyvä etsiä sellaista, joka
tuottaa mielihyvää. Iloisia asioita, kauniita hetkiä.
Monet runoistasi ovat kuin omia ajatuksiani ! Luen ne, vaikka en aina jaksa kommentoida.
Hyvä runo ! Nähdään ne iloiset ja kauniit asiat ja hetket, niistä saa voimaa ! :)- mahdotonyhtalo
Monesti olen sanonut, että olen keskiverto ihminen. Minut palkatessaan testaajaksi säästää kuluissa. Olen jossakin Gaussin käyrän keskellä :).
Minulla on sama juttu. Luen, mutta aina en vastaa. Kun on muutakin tekemistä iltaisin :). Nautitaan tästä pimeästä ajasta ja poltellaan kynttilöitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022356- 1211964
- 921519
- 1381469
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741278- 1171276
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221230Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631141- 511107
- 381062