kotariin remmiahdin ja nitrot

..................

löytyykö keltään vois tulla tehoo...

6

935

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Amis-kundi

joo ja sit vois kans laittaa siihen ilokaasut ja rakettimoottorin. Myös taskukokoinen ydinreaktori vois tulla kyseeseen. Löytyiskö keltään.....vois tulla tehoo...... !! Ööööööö.......öööööö..........

• turpo mp

tuommoseen honda xr 650 on ruottissa laitettu joku pikkupuhallin ja hyvin kulkee...etippä juutubesta filmi niin näätte itse

• tässä vilimiä
      • crf .

Voin vaikka lyödä vetoa. Kyllä kaikki motot kuopii sileillä renkailla hiekkatiellä, ja myös asvaltilla, ei varmaan paljo vakiota enempää oo hönkää. Niinku se 500 turbo honda joka oli joku matkapyörä niin siinäki turbo lähinnä vei tehoja.

• Nolottaja
        crf . kirjoitti:

Voin vaikka lyödä vetoa. Kyllä kaikki motot kuopii sileillä renkailla hiekkatiellä, ja myös asvaltilla, ei varmaan paljo vakiota enempää oo hönkää. Niinku se 500 turbo honda joka oli joku matkapyörä niin siinäki turbo lähinnä vei tehoja.

Cbr voi tulla kevään korvalla koittaan pysyykö edes tonnisen Guzzin vauhdissa kun lähdetään koittaan. Sen verran voin valistaa että normi ahtopaine koko kierroslukualueella on vain 0,25 bar normiajossa mutta tietyllä tehoasetuksella paine voidaan nostaa 1,7 bar lukemiin.

• kotari exc 520

no tossa tuben pätkässä taas hyvä esimerkki siitä kun jaksaa ite näppäiillä vaikka turbon tollaseen niin aika hyvin onnistunu ku yli 100hp saatu. netti itkijät kun taitaa olla semmosia asentajia et viedään isin laskuun korjaukseen/huoltoon ku ei tiedetä kumpaan suuntaan pitää tulppaa pyörittää irrottaessa... unoha suosiolla ne nitrot ja remmi, laita sopiva turbo niin ei tartte poksautella/rakennella moottoria..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1944
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1690
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1306
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1265
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1008
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      916
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      913
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      872
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      830
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe