Taas superzoom-kamera televisiossa

Suolenpätkä...

Patologit kuvaavat ruumiinavaukset milläkäs muulla kuin verisellä superzoom-luokan kameralla.
Katsokaa netistä eilinen dokumentti.
Myös monet lehtikuvaajat ovat siirtyneet superzoomeihin, vaikka työnantaja tarjoaisi ilmaisen järjestelmäkaluston.
Yleisin superzoom on kuitenkin valokuvataiteilijoiden joukossa.

9

555

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taieilija

      dokumentti tämä oli?
      nimim. eilen ei telkkaria katsonut

    • ei niin taiteilija

      Superseestäzoom on kunnon taiteilijakamera, sillä saa taidekuvia vaikka ei haluaisi.

    • amatimeis

      Poliisit käyttää pokkareita kun joutuvat kuvaamaan töissä kolaripaikkoja ym. Samoin kiinteistövälittäjät kuvaavat asunnot pokkareilla. On se pokkari varmasti mahtava kampe kun kelpaa ihan ammattimiehille...

      • Ammattikuvaajalle ei kamera ole mikään statussymboli vaan työväline. He kuvaavat sellaisella kamerallla mikä riittää tarpeisiin. Uutiskuviin ei tarvita Hasselblad H3 kameraa siihen riittää pokkarikin. Silloin kun halutaan tehdä iso juliste hasseli on paikallaan. Useimmat mainoskuvaajat käyttävät keskikoon järkkäriä (645 kamera ) . Erinäisten tapahtumien kuvaamiseen käytetään laadukasta perus järkkäriä. Ammattikuvaaja arvostaa kestävyyttä ja käytännöllisyyttä.


      • pokka kari
        hexi kirjoitti:

        Ammattikuvaajalle ei kamera ole mikään statussymboli vaan työväline. He kuvaavat sellaisella kamerallla mikä riittää tarpeisiin. Uutiskuviin ei tarvita Hasselblad H3 kameraa siihen riittää pokkarikin. Silloin kun halutaan tehdä iso juliste hasseli on paikallaan. Useimmat mainoskuvaajat käyttävät keskikoon järkkäriä (645 kamera ) . Erinäisten tapahtumien kuvaamiseen käytetään laadukasta perus järkkäriä. Ammattikuvaaja arvostaa kestävyyttä ja käytännöllisyyttä.

        Joillekin se tarkoittaa että superzoomi on kova vehje jos sitä käytetään vainajan kuvaamiseen, varsinkin kun se on ihan telkkarissa näkynyt. Mutta se käsitys varmasti muuttuu vuosien varrella kun kivekset laskeutuu ja karvoitus alkaa kasvamaan.


    • 16+4

      Kun käy flunssapiikillä, kannattaa ottaa kameravinkit hoitsulta.

    • hk-sininen...

      Patologithan käyttävät noita superzoomeja kuolinajan toteamiseen.
      Jos kuvassa näkyy liike-epäterävyyttä on vainaja kuollut alle viikko sitten. Jos taas ei, niin kyseessä on suht tuore tapaus.

      • hk-sininen...

        Vanha oli tietty tarkoitus sanoa tuonne loppuun.


      • mie täältä

        ..oli aika hyvä juttu!
        No joo, mutta kyllähän ammattilaiset tosiaan käyttää kalustona sitä, millä saa parhaiten työn tehtyä. Superzoomista saa paremman otteen kuin pokkarista, jos vaikka paskaiset hanskat kädessä sattuisi olemaankin. Järkkäristä ei tuossa(kaan) työssä mahda olla kuin haittaa. CSI tuolla Miamissa käyttää toki parasta kalustoa.. Ja vaikka rautaisen kirvesmiesammattilaisen vyöllä Mora roikkuukin, niin ei maailman paras puukko silti ole.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      122
      1251
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      929
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      577
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      508
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      242
      470
    Aihe