Taas superzoom-kamera televisiossa

Suolenpätkä...

Patologit kuvaavat ruumiinavaukset milläkäs muulla kuin verisellä superzoom-luokan kameralla.
Katsokaa netistä eilinen dokumentti.
Myös monet lehtikuvaajat ovat siirtyneet superzoomeihin, vaikka työnantaja tarjoaisi ilmaisen järjestelmäkaluston.
Yleisin superzoom on kuitenkin valokuvataiteilijoiden joukossa.

9

555

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taieilija

      dokumentti tämä oli?
      nimim. eilen ei telkkaria katsonut

    • ei niin taiteilija

      Superseestäzoom on kunnon taiteilijakamera, sillä saa taidekuvia vaikka ei haluaisi.

    • amatimeis

      Poliisit käyttää pokkareita kun joutuvat kuvaamaan töissä kolaripaikkoja ym. Samoin kiinteistövälittäjät kuvaavat asunnot pokkareilla. On se pokkari varmasti mahtava kampe kun kelpaa ihan ammattimiehille...

      • Ammattikuvaajalle ei kamera ole mikään statussymboli vaan työväline. He kuvaavat sellaisella kamerallla mikä riittää tarpeisiin. Uutiskuviin ei tarvita Hasselblad H3 kameraa siihen riittää pokkarikin. Silloin kun halutaan tehdä iso juliste hasseli on paikallaan. Useimmat mainoskuvaajat käyttävät keskikoon järkkäriä (645 kamera ) . Erinäisten tapahtumien kuvaamiseen käytetään laadukasta perus järkkäriä. Ammattikuvaaja arvostaa kestävyyttä ja käytännöllisyyttä.


      • pokka kari
        hexi kirjoitti:

        Ammattikuvaajalle ei kamera ole mikään statussymboli vaan työväline. He kuvaavat sellaisella kamerallla mikä riittää tarpeisiin. Uutiskuviin ei tarvita Hasselblad H3 kameraa siihen riittää pokkarikin. Silloin kun halutaan tehdä iso juliste hasseli on paikallaan. Useimmat mainoskuvaajat käyttävät keskikoon järkkäriä (645 kamera ) . Erinäisten tapahtumien kuvaamiseen käytetään laadukasta perus järkkäriä. Ammattikuvaaja arvostaa kestävyyttä ja käytännöllisyyttä.

        Joillekin se tarkoittaa että superzoomi on kova vehje jos sitä käytetään vainajan kuvaamiseen, varsinkin kun se on ihan telkkarissa näkynyt. Mutta se käsitys varmasti muuttuu vuosien varrella kun kivekset laskeutuu ja karvoitus alkaa kasvamaan.


    • 16+4

      Kun käy flunssapiikillä, kannattaa ottaa kameravinkit hoitsulta.

    • hk-sininen...

      Patologithan käyttävät noita superzoomeja kuolinajan toteamiseen.
      Jos kuvassa näkyy liike-epäterävyyttä on vainaja kuollut alle viikko sitten. Jos taas ei, niin kyseessä on suht tuore tapaus.

      • hk-sininen...

        Vanha oli tietty tarkoitus sanoa tuonne loppuun.


      • mie täältä

        ..oli aika hyvä juttu!
        No joo, mutta kyllähän ammattilaiset tosiaan käyttää kalustona sitä, millä saa parhaiten työn tehtyä. Superzoomista saa paremman otteen kuin pokkarista, jos vaikka paskaiset hanskat kädessä sattuisi olemaankin. Järkkäristä ei tuossa(kaan) työssä mahda olla kuin haittaa. CSI tuolla Miamissa käyttää toki parasta kalustoa.. Ja vaikka rautaisen kirvesmiesammattilaisen vyöllä Mora roikkuukin, niin ei maailman paras puukko silti ole.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2226
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      135
      1445
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      149
      1150
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      987
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    Aihe