Eli minkä ikäisenä sinne mennään? Mistä näkisin, koska pidetään ja missä, en löydä mistään tietoja? Kestääkö esim. tunnin vai onko koko pv varattava?
Vastaukset 1
- Kaksi nahkacollieta
Kannattaa seurata alaosastojen ja SCY:n tapahtumakalenteria. Esim. SCY:n foorumin alaosastojen sivuilla kysellään ehdotuksia vuoden tapahtumista. Käy kurkistamassa mitä sieltä löytyy ja sinnehän voi jättää omia ehdotuksiakin.
Onko koiraasi tarkoitus käyttää jalostukseen (esim. riittävät näyttelymeriitit on mutta koira ei ole vielä "valmis" luonnetestattavaksi) vai haluatko jalostustarkastuksen muuten vaan? Tämä on vain yhden ihmisen mielipide, mutta itse veisin koiran jalostustarkastettavaksi lähempänä kahden vuoden ikää. Arvostelussahan katsotaan liikkeitä (ettei esim. "pennun löysyys" vääristä arvostelua) tai hyvin nuoren koiran käytös vaikuta luonteen arviointiin. Katso jalostustarkastuslomaketta ja arvioi kriittisesti koiraasi, onko hän mielestäsi valmis arvosteltavaksi :) Tosin fiksu tulosten lukija ottaa huomioon myös koiran iän tuloksia tulkitessa ;)
Esim. oman koirani käytin jalostustarkastuksessa viime keväällä 2009, noin 2,5 vuoden ikäisenä koska koiraa käytettiin jalostukseen syksyllä 2009.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1561132
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.281054Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s44923- 42795
Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?49737- 62718
Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?69617- 37609
- 76597
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?57585