Me ja toinen pari

Kontiotar

Tämä on jatkoa tarinalle Kontiorakkaus...jonka voitte lukea romanssipalstalla..
Eletään jo nykyaikaa ja asutaan yhdessä minä ja Jukka. Ollaan viriilejä ja kokeilunhaluisia edelleenkin. Rakastellaan kontiot jalassa aina silloin tällöin. Yhtenä iltana saimme ajatuksen, että olis kiva kun olis toinen pari, jolla olisi samanlaisia fantasioita kuin meilläkin ja ei muuta kuin sitä toteuttamaan. Laitoimme rohkeasti ilmoituksen sättipalstalle ja innokkaana odottelimme vastauksia ja löytyihän se sopiva pari, joka täytti meidän odotukset. Olimme yhteydessä sähköpostilla muutaman kerran ja lopulta rohkaistuimme puhumaan myös puhelimessa. Sovittiin tapaaminen meille seuraavana lauantaina. Koko viikon vähän jännitti ja järjestelimme kaikkea kuntoon viikonlopun vierailua varten. Vihdoin koitti lauantaipäivä, jolloin vieraidemme oli määrä saapua. Ja saapuivathan he. Toivat oikein kukkia ja hyvää viiniä. Olimme Jukan kanssa laittaneet ruuan valmiiksi ja siinä vieraiden kanssa, jotka muuten olivat Tiina ja Pekka, rupateltiin ja tutustuttiin toisiimme paremmin. Huomasin katselevani Tiinaa tarkemmin ja kiinnostus hiipi mieleen..Tiina näytti tosi hyvältä. Tumma puolipitkä tukka ja vihreät silmät..ei kovin pitkä ja vartalo näytti ainakin vaatteet päällä aika hyvin hoidetulta. Ajattelin mielessäni, että nyt voisin kokea oman fantasiani naisen kanssa, josta olin aina haaveillut..Saatiin syötyä ja siivottua kaikki kuntoon..istuimme olohuoneen puolelle..ja kuinkas ollakkaan naiset istuivat samaan sohvaan ja miehet samaan..Aikamme seurusteltuamme oli saunomisen aika..päätettiin että minä ja Tiina menemme yhdessä ja miehet sitten meidän jälkeen. Saa sitten miehet saunoa oikein kunnolla..kun minä en oikein pidä saunomisesta. Mentiin Tiinan kanssa pukuhuoneeseen. Aloimme riisuuntumaan..
Katselin Tiinaa, joka riisui ensin paitansa sitten housunsa ja seisoi siinä edessäni pelkät rintaliivit ja pienen pienet pikkuhousut jalassaan..Tiina otti rintaliivit ja pikkuhousut pois..katsoin Tiinan upeaa sopusuhtaista vartaloa..rinnat olivat upeat, mahtoikohan Tiina huomata tuijotukseni kun nännit sojottivat niin terhakkaasti pystyssä. Riisuin itseni siinä samalla tuijottaessani Tiinaa ja katselimme toisiamme hetken..menimme saunaan, ovella kätemme hipaisivat toisiaan ja sävähdin..Otimme pienet löylyt taisi molemmilla olla vähän kiire pesuhuoneen puolelle. Tiina lähti ensin ja seurasin häntä. Laitoimme suihkun valumaan ja katselin kun Tiina astui suihkun alle enää en pystynyt hillitsemään itseäni vaan vaahdotin sienen ja aloin pesemään Tiinan selkää, hyväilevin liikkein pesin ylhäältä alaspäin, pesin kiinteät pakarat siinä vaiheessa Tiina kääntyi ja kuuma katse kertoi mitä hän halusi..hän kumartui eteenpäin ja suuteli suoraan suulle..sivelin Tiinan pehmeää ihoa, joka oli saippuan liukastama, tuntui taivaalliselta. Kosketin hänen täydellisiä rintojaan, puristelin niitä..ja siirryin vatsan kautta alaspäin..suoraan hänen kosteaan pilluun..en ollut koskaan koskenut toisen naisen vakoa ja liuutin keskisormea klitorikselta suoraan lämpimään pilluun ja takaisin..Tiina voihki ja oli todella kiihottunut, jatkoin Tiinan kiihoittamista ja sormet pyörittivät klitorista sellaisella vauhdilla, että heikompaa olisi heikottanut..aika pian Tiinan orgasmi tulikin ja hän vavahteli sen kourissa minun vielä pitäessä sormeani hänen todella märässä pillussaan..osat olivat vaihtuneet..Tiina teki samat jutut minulle ja niin oli enemmät estot ja paineet poistettu ja voitiin siirtyä itse illan tarkoitukseen..Pesimme toisemme hellästi puhtaiksi kiimaisista nesteistä ja puimme kylpytakit yllemme..ja siirryimme olohuoneen puolelle päästääksemme miehet saunaan. Jukka katsoi minuun kysyvästi ja minä virnistin hänelle. Siitä näin hänen tajunneen mitä oli tapahtunut ja hymy levisi hänen kasvoilleen. Miehet kävivät saunassa ja tulivat pelkkä pyyhe vyötärölleen kietoutuneena olohuoneeseen. Jännitys oli käsinkosketeltavissa. Olimme Tiinan kanssa ottaneet muutaman lasin viiniä siinä odotellessamme saunojia. Tunnelma rentoutui selvästi sen avulla:) Mielessäni mietin tulevaa loppuiltaa ja makuuhuoneessa odottavia kontioita ja liukuvoidetta mitä kaikkea tapahtuisi tänään, tunsin jälleen että jotain kosteaa alapäässäni ja hengitykseni muuttui aavistuksen kiihkeämmäksi..ja rohkaistuneena siitä nousin ja lähdin makuuhuoneen ovelle katsoin Tiinaa kysyvästi ja hän nousikin ja seurasi perässä. Makuuhuoneen iso sänky näytti houkuttelevalta ja avasin kylpytakkini ja annoin sen rennosti pudota lattialle ja laitoin pitkät mustat kontiot jalkaani, jotka odottivat siinä sängyn vieressä..näytin aivan tyrmistyttävän upealta niissä. Tiina teki samoin. Minusta tuntui aivan uskomattomalta että olimme löytäneet kaksi ihmistä, jotka halusivat kokea kanssamme kaikkea sitä samaa kuin mekin. Seisoimme Tiinan kanssa siinä alasti vastatusten, molemmilla mustat kontiot jalassa. Miehet olivat tulleet ovelle ja katselivat meitä, huomasin että molemmilla pyyhkeen alla pullotusta..
Nyt kertomus jatkuu osassa III mutta sen lupaan kirjoittaa jo huomenna..väsymys iski:)

11

11704

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • whitebear

      Siis kerrassaan mahtava tarina, myös se osa I!
      Varmaan olet poikennut www.123rubberboots.com sivuilla, missä paljon kontioaiheista materiaalia. Saako juttusi kopioida muidenkin iloksi sinne?
      Niin ... ja osaa III odotellessa ...

      • Kontiotar

        Kiva kun piditte. Saa kopioida vapaasti ilman tekjänoikeuksia:) Ja sulle toiselle..palataan asiaan..


    • Kontiot rules

      Kerro jos tahdot mailailla, meillä samanlaisia kokemuksia!

      *********

      Kun mä tapasin Miian ekan kerran, niin mä vaistosin että siinä naisessa on jotain tosi erilaista mitä muissa muijissa, tuntu et ollaan samalla aaltopituudella. Eipä siinä kauaa mennyt kun mä huomasin mikä se oli, Miia tykkäs pitää kontioita jalassaan aika usein ulkona. Eikä ihan tavallista ollut sekään, että niitä oli eteisessä useampikin erivärinen pari. mut ne valkoset oli lempparit. Mä luulen, et äkkiä Miiakin tajus että mulle kontiot oli vähän muutakin kuin sadekelin jalkine. Mä tykkäsin kävellä kaikissa mahdollisissa paikoissa Miian takana, etenkin kun sillä on kontiot jalassa. Kerran sit kysy, et himottaaks muakin noi sen kumpparit, nyt. Mä olin ihan huuli pyöreenä … änkytin jotain myöntävää, ja kysyisn et entäs sua?!

      Miia alko kertoon, että häntä oli jo nuoresta asti kiinnostunut kumisaappaista jollain oudolla tavalla … ja se kai yks syy miksi lähti partioon mukaan. Mua hymyilytti, onhan toikin syy, saa pitää paljon kontioita jalassa ja ihailla muidenkin kumppareita. Harmi etten itse ollut nuorena tota keksinyt. Ja kun vähän utelin, Miia kerto millanen oli hänen eka orkkunsa omin käsin ja kontioiden kanssa.

      Ne oli Nuuksiossa partsikka leirillä elokuun alussa, Miia oli sillon 16. Miia jako teltan Katjan kanssa, joka aikanaan löysi myös kontiot omaksi jutukseen – mut se on ihan eri juttu. No, Miialla oli mukanaan valkoset kontionsa, ja ”kämppiksellä” siniset jo vähän kuluneemmat. Miia kerto, että pitkään erossa poikakaverista oleminen oli vaikeeta, ja koko ajan porukassa kulkeminen teki kunnon rauhallisen sormettamisenkin tosi vaikeeksi. No sit leirin toisex viimesenä pävänä Miia nyrjäytti nilkkansa, ei pahasti, mutta sen verran että meni telttaan lepuuttamaan – jotokselle oli turha lähtee. Kai se vituttikin kunnolla, kun sateisen viikon jälkeen aurinko paistoi tosi lämpimästi.

      Teltassa Miia oli yrittänyt lukea, mutta Reginan selailu oli vaan aiheuttanut entistä tukalamman olon ja kiiman. Ei ollut auttanut muu, kun riisua itsensä melkein alasti makuupussien päälle. Miialla oli jo sillon tosi kehittyneet ja täyteläiset rinnat, joten rintsikat ainoot jotka jäi päälle. Olihan Miia aikaisemminkin runkkaillut ja tutustunut vartaloonsa, vaikka jo seurustelikin niin välillä kunnon onanointi teki gutaa. Mutta jotenkin tällä kertaa Miia halusi kokeilla jotain uutta, erilaista ja ”pervoa”. Siinä makuupussin päällä hämärässä teltassa kieriskellessään Miian silmät sattuivat valkoisiin kontioihinsa, voisikohan …

      Miia otti toisen kontioistaan käteensä, ja alkoi hitaasti tunnustella käsi kumpparinsa varressa kehoaan. Hitaasti kiiltävä saappaan varsi liukui Miian vartalolla, ensin rinnoille ja hitaasti kohti kostuvaa ajeltua pillua. Kuin sähköisku olisi iskenyt, kun kontion kärki kosketti turpeaa klittaa. Kiihtyvällä tahdilla Miia alkoi hieromaan pilluaan valkean kontion kärjellä. Se kuulemma tuntu niin uudelta, ja tuntea kontion viileä kosketus, kuulla varren nitinä ja haistaa kumin tuoksu. Sitä piti saada lisää.

      Miia oli ottanut toisen valkoisen kontion mukaan leikkeihinsä, hän nuolaisi ensin varovasti saappaan vartta – lopulta suorastaan imi kumpparin pintaa ja varren suuta. Lopulta oli pakko sovittaa Katjan sinisiä kontioita jalkaan, ne olivat niin ihanan kuluneet ja pehmeät. Miia oli kertomansa mukaan ollut ihan kiimoissaan, hän nousi polvilleen ja tunki pyyheliinan toisen valkoisen kontionsa varresta sisään ja hinkkasi ”kovettamallaan” varrella turpeita pillun huuliaan ja klittaa. Hän kuuli kuinka Katjan siniset kumpparit nitisivät hänen hytkyessään valkean kumpparinsa vartta vasten. Samalla nuuhkien ja hieroen omaa kontiotaan. Järisyttävä orkku oli tulossa, Miia ei välittänyt jos joku olisi kuullut tai tullut teltaan, niin paljon hän nautti tästä kontio runkustaan omien ja kaverin kontioiden kanssa … eka kerta, vaan ei viimeinen.

      Kun Miia oli toipunut ihanasta orgasmistaan kumpparien kanssa, hän oli hieman nolona … mistä oli kysymys, miksi Kontiot saavat hänet tuntemaan näin ??? Kun hän oli keräillyt vaatteitaan ja pyyhkinyt valkoisten kontioidensa varret kiimanesteistään, oli päättänyt kokeilla tätä vielä uudestaan .. ehkä jonkun kaverin kanssa …

      • Kontiotar

        Olishan se kiva mailailla:)


      • Mika
        Kontiotar kirjoitti:

        Olishan se kiva mailailla:)

        tosta osotteesta muhun / meihin saa yhteyttä, ois kiva vaihtaa kuulumisia ja jutella kokemuksista ;-))

        [email protected]


      • Kontiotar
        Mika kirjoitti:

        tosta osotteesta muhun / meihin saa yhteyttä, ois kiva vaihtaa kuulumisia ja jutella kokemuksista ;-))

        [email protected]

        Voit laittaa minulle/meille mailia
        osoitteeseen [email protected]

        Muutkin asiasta kiinnostuneet kirjoittelemaan:)


    • Pete

      please

      • Kontiotar

        tulee, tulee...malta hetki..


      • Kontiotar

        Sain vihdoin valmiiksi jatko-osan..toivottavasti
        on edellisen veroinen ja odotuksen arvoinen:)


    • S & P

      pitäis kokeilla.
      Oltiin ihan kuuman kun luettiin.
      Täällä on ihan toteuttamisen kaltaisia juttuja.

      • kontiot rules

        erittäin kokeilemisen arvoinen juttu -- pistäkää mailia, jos todella kiinnostaa selvittää kokeilu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5600
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3557
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1682
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1670
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      83
      1126
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      27
      1107
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      829
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      818
    Aihe