Oon Kimi-fani aina, ajoi hän sitten formulalla tai ei. Onneksi tulemme näkemään Kimiä rallin parissa!
Kimi on upea ja komea mies. Tatuoinnit ja takatukka sopivat kimille huipusti.
Toivottavasti Kimi antaa tukkansa vain kasvaa. Lävistyksetkin olisivat kivoja. Onneksi Kimi on lähtenyt tietoisesti vetämään tyyliänsä rankempaan suuntaan.
Kimin ensimmäinen tatuointi oli vähän tönkkö, mutta onneksi hän tatuoi hienon tribaalin sen päälle. Hänen käsivarsiinsa mahtuu vielä uusia tatuointeja!
Olisi todella kivaa, jos Kimi palaisi vielä Formulaykkösiin!!
Kimillä upea tukka!
Kimi-fani...
2
324
Vastaukset 2
- reetu..
Kimin uusi tyyli on kieltämättä upee!!
Itekki toivon, että Kimi antaisi vain hiustensa kasvaa!!!- fyfyf
oon niin fani notta pukeudun samoihin tamineisiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j921403Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga86995- 42854
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden297768Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️83651- 50644
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35631- 47617
- 41605
- 28574