Moi!
Minun mielestä olisi parempi, jos saisimme vanhan habomme takaisin kaikki
Noin 80% habboilijoista on alle 13-vuotiaita, eli liian nuoria käymään habossa (ikäraja 13).
Myös vanhassa habossa oli yli 13-vuotiaita, nuoria jotka eivät saaneet käydä vielä habossa (ikärajan takia), ei näkynyt vuonna 2000-2005(2006?).
Mutta sitten alkoi kaikki uudistukset.
Habon kultakala poistettiin, ja alle 13-vuotiaat "valtasi" habon.
Ennen habon logon alapuolella luki: "Hangout for teens", mutta se poistettiin uudistusten myötä.
Pikselit ilmestyivät ja kaikki lähti ajautumaan niin sanotusti päin persettä.
Ja nyt kaikki on aloittanut tekemään habbo retroja (habbo retro on kopio vanhasta habosta) jotta saisi kokea taas sen saman vanhan habon ja kaikki olisi erittäin halpaa niinkuin kultakalassa.
Habossa alkoi lisääntymään peeloaminen.
Ihmiset haukkuvat toisiaan paljon enemmän ja kovistelevat toisilleen.
Mielestäni tämä pitäisi loppua välittömästi.
Jos olet samaa mieltä, laita tähän listaan habbosi nimi.
Lähetän tämän sitten kun on ainakin 50 habboa kirjoittanut, palautteeseen.
1. Dj.N11N4 (hahmoni varastettiin, mutta tämä on vanha)
Mulla olis pieni ehdotus habon parantamiseks...
7
281
Vastaukset
- EnKeksiNimimerkkii
Samaa mieltä!
2. Mc.Mari - V1kunniaan!
Aina siellä on ollut alle 13v, mutta jo 2004 vuonna habbo oli täynnä 7-11v ''habboilijoita''.
En oman ikäistänikään seuraa meinaa löytää. Habbo v1 takas nykyisillä tavaroilla ja v2-7 helpotus päivityksillä: mm. tavarat menee pieneksi käteen jne. v1 katalogi ja muut skinit ovat parhaita mitä habossa on ikinä nähty! - Habossa ja retrossa
Mä ite pelaan siellä ja oon 12 (täytän v. 2011 13), mutta kun rekisteröidyin v. 2009 olin 11 ja tuli "laita tähän vanhempiesi sähköpostiosoite luvan saamiseksi" tms. eli sinne pystyi rekisteröityä huijaamatta ikäänsä.
3. piru=l (en ota randomeilta kamupyyntöjä ja ei haittaa vaikke tällänen menis läpi) - Jeremikael2
Samaa mieltä!
- jotsu44
[email protected] Kysy vaan annan ilmasii koleja
- banskubanana
Tule uuteen habbo retroon, joka on tosi hyvä servuna on phoenix.3.0 ja siel toimii wired, fudis ja rollet yms.
Kun aloitat saat jopa 50 000 kolea. Mutta koleja tulee sillon tällön lisää =D
Rolleil voi bugittaa ja muutenki todella hyvä retro ja viellä suomalainen eli kandee liittyä! Sen omistaa Daim ja Lippis.
Ystävällinen henkilökunta, mutta modeja/staffeja ei nytten haeta tällä hetkellä ! Liity jo tänään osoite on http://65.75.242.167/me.php http://65.75.242.167/me.php Sinne siis =) JA SIINÄ EI OLE HAMACHIA JA SE ON 24/7 AUKI !!! WOOOW - Habbo-T
samaa mieltä habbohan on nykyään aivan paska ja peeloja täynnä sekä paskaa kamaa,sekä myös ehkä jotain 80% lapsista on riippuvaisia siihen!
habbo nimi:djpoika2
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477