tulee Suomeen ja Finlandiatalolle kantrirock-bändinsä kanssa huhtikuussa 2010. Ihanaa !!!!!!!!!!! Olen ollut Costnerfani 10-vuotiaasta lähtien kun näin tämän komistuksen livenä Floridassa 15-vuotta sitten kun oltiin perheen kaa lomalla. Tuskin maltan odottaa !!!! Koskahan ja mistä lippuja saa alkaa kyttäämään ja varaamaan ??????????
KEVIN COSTNER
4
513
Vastaukset
- Western Boy
naistenmies Kevin Costnerin kuuluisa itsestään laukeava vielä yhtä kovassa lyönnissä kun mitä se oli 1990-luvulla jolloin kaveri oli erittäin kiireinen. Kaverihan ehti pukata satojen naisten ohessa jopa edesmennyttä prinsessa Dianaa. No jossain vaiheessa tuli sit se kuuluisa ja kallis avioero vakimuijasta. Testaakohan kaveri Suomenkeikallaan itsestään laukeavaansa ja jos testaa nii kenen/keiden kaa ??
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8409306
http://www.youtube.com/watch?v=qGffbEDUHXc&feature=related- dancing with...
olla itse aitolehti etunenässä tyrkyllä ellei sit ole samaa aikaa pentuaan tuunaamassa
- -Hardcore-
on erinomainen testi todeta se että mitä vanhempi pukki, sitä kovempi sarvi
- PUKKI vm. 1982
dancing with... kirjoitti:
olla itse aitolehti etunenässä tyrkyllä ellei sit ole samaa aikaa pentuaan tuunaamassa
aitoh....sorry siis aitolehti kelvata Costnerille makuualustaksi. Eipä tuo kelpaisi toki minullekaan on sen verran höylättyä tavaraa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3007428Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne725756Kylillä nainen puhutaan
Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?1563698Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1473427Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee321787Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1831786- 421414
- 221391
Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?
Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan611359En mä itke
sun perään mies. Tykkäsin kyllä. Tykkään vieläkin, mutta kyllä tä tästä. Mun sisällä kuplii kuitenkin jo ilo kesästä ja141266