Joku, kuka on ollut kyseisenä aikana, niin millaista säätä oli? Kiitos, jotka viitsivät vastata :)
28.5-11.6 sää Mallorcalla
3
542
Vastaukset
- mallorcalainen
Oltu on, minkähän vuoden säätilasta haluaisit tietoa? Jos olet ensi kesäkuussa menossa niin suosittelen, ettet muistele vanhoja, koska aikaisempien vuosien säätiloilla tuona aikana ei ole mitään merkitystä. Jokainen vuosi on hieman erilainen. Lämmintä voi olla mutta voi myös sataa vettä ja tuuli on kylmää.
- JustMeandJustMe
Ensi kesänä olemme menossa. Olisi kiva tietää edes suurin piirtein tietoa, millaista keliä on tiedossa. Ettei nyt mitään 15 astetta ja vettä... Ikävää, jos vesisade on kovin todennäköinen.
- Perdone
JustMeandJustMe kirjoitti:
Ensi kesänä olemme menossa. Olisi kiva tietää edes suurin piirtein tietoa, millaista keliä on tiedossa. Ettei nyt mitään 15 astetta ja vettä... Ikävää, jos vesisade on kovin todennäköinen.
Vesisadetta eikä järin viileätä. Paitsi jos on huono tuuri. Mutta mitäs kyselet tuollaisia? Välimerellä kyllä yleensä on alkukesästä hyvät säät. Mutta mikset ota itse selvää, kun sinulla on kerran koneella nettiinnäpyttelytaitoa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4179191Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893800- 212268
- 871403
- 1161198
- 271155
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661132Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791128- 751110
- 551063